Alfa romeo giulietta
Domača premiera
Sedaj pa je v Sloveniji na voljo še s precej ugodno ceno, ki bi lahko prepričala marsikaterega kupca.
Osnovo seveda povzema po novem bravu, ampak je toliko več jekla najvišje trdnosti, aluminija in posebne plastike, ki pomaga ojačiti strukturo, da Italijani govorijo o novem avtomobilu z novo modularno zasnovo, ki lahko služi še drugim novim modelom v hiši. Glede na predhodnico – 147 – je giulietta samo za 1,5 odstotka težja, kljub temu da je precej večja, v dolžino recimo za slabih 13 centimetrov, medosna razdalja pa meri 263 cm. V kabini naj bi bilo na zadnji klopi celo več prostora kot v alfi 159, prtljažnik pa meri 350 litrov.
Še bolj kot sama uporabnost je seveda pri alfah poleg izgleda pomembno, kako se vozijo. In giulietta ne bi smela razočarati glede na številne tehnične in moderne elektronske rešitve. Sistem DNA, s katerim spreminjate nastavitve podvozju in motorju, je serijski pri vseh različicah, gumb pa se nahaja levo od prestavne ročice. Prav tako elektronski diferencial Q2, ki pomaga pri vodljivosti in izkoristku moči motorja v ovinku. Trenutno je v ponudbi pet motorjev, vsi pa so prisilno polnjeni. Bencinski imajo 1,4 in 1,75 litra prostornine ter moči 88 (120), 125 (170) in 173 kW (235 KM), dizelska pa 1,6 in 2,0 litra ter 77 (105) in 125 kW (170 KM). Proti koncu leta bo na voljo še dvolitrski dizelski agregat s 103 kW (140 KM). Pri vseh je serijski šeststopenjski ročni menjalnik, vsi imajo sistem, ki izklaplja motor ob mirovanju stop&start, in vsi izpolnjujejo norme o izpuhu Euro5.
Tudi pet zvezdic je giulietta že dosegla na testih EuroNCAP kot eden najvarnejših avtomobilov sploh, zasluge pa gredo uporabljenim materialom in zanimivim rešitvam kot je recimo tretje spodnje vzdolžno vodilo na nosu ali pa poseben krmilni mehanizem z elektromotorjem in dvema zobnikoma, ki potrebuje manj prostora in tako ne poškoduje kolen voznika. Dva osnovna in bogata paketa opreme lahko nadgradite še z dvema paketoma dodatne opreme, na voljo je navigacija s pogrezljivim zaslonom, biksenonski žarometi s funkcijo sledenja ovinku, zvočni sistem Bose ali pa quadrifoglio verde pri različici 1750 TBi. Letošnji plan je okoli 90 prodanih giuliett, ob osnovni ceni, ki je ob lansiranju le 16.990 EUR, pa se to zdi še majhna številka. Cene naj bi ostale takšne vsaj do konca leta, na svojo pa boste morali čakati do septembra, če jo naročite danes, saj avtomobili niso na zalogi.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!