Posebnež bo imel poleg oblikovnih dodatkov še poseben izpušni sistem Akrapović, ki bo gotovo poskrbel za glasno drvenje po cestah, obenem pa bo avtomobil obut v 19-palčna črna platišča, za katerimi se bodo razkrivale modre zavorne čeljusti. Seveda so že pri izdaji R 20 years malenkostno posodobili motor, da je 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik proizvedel 242 kW (330 KM) moči, za kar se lahko zahvalimo drugačnim nastavitvam motorja in loput, takisto so inženirji že takrat povečali odzivnost tako stopalke za plin kot turbopolnilnika. Druga pomembna nadgradnja je bilo delovanje dvosklopčnega menjalnika DSG s sedmimi stopnjami, ki je po kalibraciji hitreje in bolj agresivno prestavljal. Še stvar, nad katero so gotovo bili navdušeni vsi sosedi lastnikov volkswagnov golf R 20 years – funkcija za glasen zagon motorja.
Vse to bo premogel tudi novi posebnež golf R 333, seveda tudi štirikolesni pogon 4motion z vektorsko razporeditvijo navora na zadnjem diferencialu. To pomeni, da zunanje kolo med pospeševanjem prekorači hitrost drugega kolesa, da ohrani pravilno ravnotežje med pospeševanjem in seveda povečane užitke v vožnji. Če bodo prilagodljivi blažilniki na seznamu osnovne opreme ni jasno, poprej so bili vedno na voljo ob doplačilu, takisto še ni jasno, če bo za dražji izpušni sistem iz titana potrebno doplačati. V vsakem primeru bo volkswagen golf 8 R 333 stal najmanj 56 tisočakov.