Inženirji so posodobili multimedijski sistem, ki za delovanje še vedno uporablja 10-palčni zaslon, ki ima več uporabne površine, takisto je na voljo z zmogljivejšim procesorjem, zato podatke prikazuje hitreje. Tako kot pri modelih 308 in 408 je mogoče nastaviti določene bližnjice, da so najbolj zaželene funkcije hitreje na voljo, glasovni asistent pa začne prepoznavati ukaze po tem ko zavpijete 'Okay Peugeot'. Drugih večjih sprememb v notranjosti ni in pod zaslonom so še vedno gumbi po vzoru klavirskih tipk, srednjo konzolo pa so malenkostno poenostavili z manjšim izbirnikom prestav, čeprav nam je prejšnja ročica bila čisto simpatična. Pod 12-palčnimi digitalnimi merilniki je majhen volan, ki so mu na žalost spremenili samo logotip, niso pa ga zamenjali za novejšo izdajo, kot je pri modelih 308 in 408. Potnika spredaj bosta navdušena še nad sedežema s certifikatom Združenja za zdravje hrbtenice AGR, ki sta lahko tudi elektrificirana, ogrevana in na voljo s funkcijo masaže. Poleg tega je v osnovi na voljo nekaj novih materialov in alcantara, ob doplačilu tudi fino usnje Nappa in zvočni sistem z 10 zvočniki Focal. Pri prostornosti ni sprememb, peugeot 508 pogoltne 487 litrov in peugeot 508 SW 530 litrov tovora v prtljažnik.
Peugeot 508 bosta premikala 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo 96 kW (130 KM) in 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z enakim naborom moči. Na voljo bo priključni hibrid z močjo 165 kW (225 KM) in prvič tudi šibkejša in posledično cenejša različica z močjo 132 kW (180 KM). Vsi motorji moč na sprednji kolesi prenašajo samo preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami. Najzmogljivejši bo ostal peugeot 508 PSE, kjer priključnohibridni pogon proizvede 264 kW (360 KM) moči, za to pa sta kriva dva elektromotorja (eden v menjalniku in drugi na zadnji osi) ter 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik. Elektromotorja prejemata moč s strani baterijskega sklopa, ki pospravi 12,4 kWh elektrike, slednjo pa je mogoče polniti z močjo do 7,4 kW, torej se napolni v 1 uri in 40 minutah. Povečana moč je kriva za manjšo oddaljenost od tal, ter za 24 milimetrov spredaj in 12 milimetrov zadaj povečano oddaljenostjo med kolesi, posledično pa je izboljšana vodljivost.
Na voljo bo razširjen paket varnostnih sistemov, tudi sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, kamera za pomoč pri nočni vožnji, 360-stopinjski pregled okoli avtomobila med parkiranjem, tudi prilagodljiv radarski tempomat s funkcijo samodejnega ustavljanja in speljevanja. Cene zaenkrat še niso znane, vendar vstopni model ne bo dosti dražji od aktualnega, za katerega je treba odšteti najmanj 38.790 EUR.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!