Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Velikost ni vse

Nissan note 1.2 acenta look

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
V naravi potrošnika je, da kupi največ za svoj denar. Logično, večina se mora pošteno potruditi za svojo plačo, zato bo tudi pri nakupu avtomobila še kako preračunljiva in izbrala kar največ centimetrov za evre. Niso pa le centimetri pomembni, kot prepričuje note.
Velikost ni vse
Foto: Gašper Miš
24. 12. 2013 ob 7:18
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

veliko prostora v malem avtomobilu
prijetna in sodobna oblika briše meje med razredi
za 16 centimetrov pomično zadnjo klop bi imel v vsakem avtomobilu
prilagodljiv prtljažni prostor je ob naprej pomaknjeni klopi velik
zadnja bočna vrata se odpirajo pod pravim kotom
zanesljiva lega in dobra vodljivost za enoprostorsko vozilo
pregledna in prijetna grafika merilnikov
dobra povezljivost z mobilnimi napravami
kljub majhnosti vozila prešibek osnovni motor
premajhna posoda za gorivo
volanski obroč je pretanek za povprečne moške roke
zunanji ogledali se zelo hitro umažeta
zadaj ima le bobnaste zavore
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (15 glasov)
video test nissan note 1,2 acenta look
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nissanov mali enoprostornik, zdaj v drugi generaciji, seveda dokazuje, da je lahko tudi majhen avtomobil prostoren. Nimate vsi velike garaže ali zajetnih parkirnih mest, zato so tudi zunanje mere avtomobila še kako pomemben dejavnik pri nakupu. Vseeno pa želite prostorno ter uporabno kabino in tukaj pridejo do izraza tovrstni praktični družinski avtomobili. Jasno, v dolžino jih najhitreje zmanjka, zato se note na primer poslužuje tudi zložljivega sovoznikovega naslonjala, da gre vanj kakšen daljši predmet, predvsem pa je zelo uporabna za kar 16 centimetrov pomična zadnja klop, kar nudijo tudi nekateri drugi konkurenti, ne pa v tolikšni meri.

Kljub zunanji dolžini, ki znaša 410 centimetrov, kar je enako kot pri predhodniku, ponuja prtljažni prostor od le 195 litrov do kar 381 litrov za vašo prtljago. V prvem primeru je zelo veliko prostora za noge potnikov na zadnji klopi, v drugem pa ne in takrat je najbolj uporaben za namestitev kakšnega otroškega sedeža, da je več prostora v prtljažniku. Otroški sedež boste vanj enostavno namestili tudi zaradi zadnjih bočnih vrat, ki se odpirata pod pravim kotom. V višino je od prejšnjega nota celo malenkost nižji, da je na pogled bolj privlačen, vendar se znotraj to zaradi številnih rešitev ne pozna. Notranjost deluje prostorno, čeprav je strop pri različici z zastekljeno streho vseeno malo nižji, zato pa občutek boljši. Po merah tako ni bistveno večji od na primer najbolj popularnega malčka pri nas, clia, zato pa neprimerno bolj prostoren.

Čisto nova generacija nissana note me po drugi strani ni preveč navdušila za volanom. Malo pretanek volanski obroč ima, kar pomeni, da je primeren za kakšne majhne ženske ročice, moškim pa ne bo tako všeč. Nekatere bo še bolj motilo, da se ga da nastavljati samo po višini, kar je že malo za časom. Zame je enostavno postavljen predaleč. Se pa po drugi strani kar dobro sedi, tudi opora za desno voznikovo roko pomaga pri udobju. Nekatere bo motilo, da se nosu vozila sploh ne vidi, čeprav se sedi malenkost višje, kot pri povprečnem avtomobilu, v slabem vremenu pa bo koga jezilo, da se zunanji vzvratni ogledali in okni ob njima zelo hitro umažeta in se zato slabše vidi ob bok vozila in nazaj. Nova grafika merilnikov je lepa in zelo pregledna, če imate vklopljen program eco, so tudi osvetlitev v modrikasti barvi malo spreminja, da veste, kako 'čisto' vozite, zraven pa je še prikazovalnik, ki kaže, kako močno pritiskate na pedal za plin. Gumb za potovalni računalnik je sicer postavljen levo od merilnikov in je enosmeren, kar zna konkurenca tudi bolje narediti, ampak v redu.

Osrednji zaslon je tudi tukaj s 5,8 palca diagonale premajhen, ko želite gledati na kamero pri parkiranju, ali nadzirati navigacijo. Sicer sistem kar dobro deluje, ampak za dobro izkušnjo mora biti zaslon večji. Tisti, ki ga moti trda plastika, ne bo nota niti od blizu pogledal, ampak vseeno lahko pohvalim dokaj kvalitetno izdelavo, ker vsaj pri tem testnem ni bilo zaznati posebnih napak, razen občasnega 'črička' nekje desno v armaturni plošči.

Najmanj od vsega pa me je navdušil motor. Enostavno je prešibek. Dostikrat pravim, da je osnovna različica čisto dovolj, pri tem pa 1,2-litrski trivaljnik z 59 kilovati, to je 80 'konji', premalo odločno pospešuje nota in je pri tem še precej glasen. Sploh na avtocesti komaj dohaja omejitve. Res, da je dizel kar 2.300 evrov dražji, ampak je boljša izbira. Če ste zelo nezahteven voznik in se malo vozite, pa bo tudi tale ok. Porabi dobrih 7 litrov in ima le 41-litrsko posodo za gorivo, tako da res ni za dolge relacije.

Šibek motor še toliko bolj pride do izraza, ker menjalnik lepo deluje, sploh pa podvozje zelo dobro opravlja svoje delo. Sicer je malo bolj glasno in karoserija se nagiba, ampak je note lepo vodljiv in vas ne bo nikoli strah ovinkov. Zavore so pa povprečno zmogljive, zadaj ima bobnaste. Pri tem modelu je Nissan še posebej ponosen na 'varnostni ščit', saj vas note kot edini v razredu opozarja na vozila v mrtvem kotu, na zapuščanje voznega pasu in na ovire za vami, kadar vozite vzvratno. Za slabih 16 tisočakov novi note sploh ne ponuja malo in če bi bilo še malo več 'konjev' pod pokrovom, bi bil top-izbira.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan note 1,2 acenta look
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1198
moč v kW (KM) pri vrt./min 59 (80) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 110 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4100 x 1695 x 1535
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 295/381
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1111 (399)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 13,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,0/4,7
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 13.600
cena testnega vozila v EUR 15.680
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.880

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |