Velikost ni vse
Nissan note 1.2 acenta look
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Čisto nova generacija nissana note me po drugi strani ni preveč navdušila za volanom. Malo pretanek volanski obroč ima, kar pomeni, da je primeren za kakšne majhne ženske ročice, moškim pa ne bo tako všeč. Nekatere bo še bolj motilo, da se ga da nastavljati samo po višini, kar je že malo za časom. Zame je enostavno postavljen predaleč. Se pa po drugi strani kar dobro sedi, tudi opora za desno voznikovo roko pomaga pri udobju. Nekatere bo motilo, da se nosu vozila sploh ne vidi, čeprav se sedi malenkost višje, kot pri povprečnem avtomobilu, v slabem vremenu pa bo koga jezilo, da se zunanji vzvratni ogledali in okni ob njima zelo hitro umažeta in se zato slabše vidi ob bok vozila in nazaj. Nova grafika merilnikov je lepa in zelo pregledna, če imate vklopljen program eco, so tudi osvetlitev v modrikasti barvi malo spreminja, da veste, kako 'čisto' vozite, zraven pa je še prikazovalnik, ki kaže, kako močno pritiskate na pedal za plin. Gumb za potovalni računalnik je sicer postavljen levo od merilnikov in je enosmeren, kar zna konkurenca tudi bolje narediti, ampak v redu.
Šibek motor še toliko bolj pride do izraza, ker menjalnik lepo deluje, sploh pa podvozje zelo dobro opravlja svoje delo. Sicer je malo bolj glasno in karoserija se nagiba, ampak je note lepo vodljiv in vas ne bo nikoli strah ovinkov. Zavore so pa povprečno zmogljive, zadaj ima bobnaste. Pri tem modelu je Nissan še posebej ponosen na 'varnostni ščit', saj vas note kot edini v razredu opozarja na vozila v mrtvem kotu, na zapuščanje voznega pasu in na ovire za vami, kadar vozite vzvratno. Za slabih 16 tisočakov novi note sploh ne ponuja malo in če bi bilo še malo več 'konjev' pod pokrovom, bi bil top-izbira.
tehnični podatki | nissan note 1,2 acenta look |
vrsta motorja | bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1198 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 59 (80) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 110 pri 4.000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4100 x 1695 x 1535 |
medosna razdalja v mm | 2600 |
prtljažnik v litrih | 295/381 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1111 (399) |
največja hitrost v km/h | 170 |
pospešek 0-100 km/h v s | 13,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,9/4,0/4,7 |
poraba na testu v l/100 km | 7,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 13.600 |
cena testnega vozila v EUR | 15.680 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 15.880 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!