Citroën DS5
Domača premiera
Po besedah predstavnikov znamke smo lahko hkrati Slovenci tudi veseli, da so to družino pri nas vpeljali na trg, saj ne bo na voljo povsod. Predvsem tam, kjer so dohodki nižji in takšni modeli manj uspešni. V tem kratkem času se je sicer odlično odrezal mali DS3, ki po cestah vozi že v več kot 135.000 primerkih, v Sloveniji pa je bilo doslej prodanih 212 modelov DS.
DS5 je snovalcem predstavljal veliko izzivov. Recimo pri izbiri barv in uporabi materialov, saj avtomobil ni namenjen običajnim kupcem brez okusa. Potem so bili na preizkušnji tehniki, ker tovrstni avtomobili zahtevajo drugačen pristop zaradi zahtev po boljših voznih lastnostih, na tapeti so bili saloni s prilagoditvijo svojih prodajnih prostorov in izobraževanjem trgovcev, nenazadnje pa še za marketing z drugačnimi oglaševalskimi kampanjami.
No, očitno je uspelo, družina sedaj obsega tri člane, še vsaj trije pa naj bi pripeljali dokaj kmalu, prvi verjetno DS3 brez strehe. DS5 verjetno ne bo nikoli zgoraj brez, zanj pa vseeno pravijo, da je mešanica vseh mogočih segmentov, nekateri v njem vidijo celo kupejevske poteze. Avtomobil ima pet vrat, z nekaterimi rešitvami se spogleduje z enoprostorskimi vozili, v primeru hibrida pa celo s križanci (crossoverji). Slednji ima namreč štirikolesni pogon, pri čemer sta sprednji in zadnji kolesni par povezana le z električnim kablom in računalnikom, saj za pogon prvih služi dvolitrski dizelski motor s 120 kW (163 KM), zadnjih pa elektromotor s 27 kW (37 KM). Na voljo so štirje programi pogona, z zelo nežno nogo pa tovarna obljublja povprečno porabo le 3,8 do 4,1 litra goriva na 100 kilometrov.
V ponudbi sta sicer še dva dizelska motorja e-HDi 110 in HDi 160 z 1,6 in 2,0 litra delovne prostornine in 82 (112) ter 120 kW (163 KM) ter dva bencinska THP 155 in THP 200 z 1,6 litra ter 115 (156) in 147 kW (200 KM). V kombinaciji s paketi opreme bo na voljo 15 različnih izvedenk, prevladovala pa naj bi HDi 160 s paketom opreme 'so chic'. DS5 bo na voljo za najmanj 27.800 evrov v primeru osnovnega bencinskega in 27.300 v primeru dizelskega agregata, popustov v skladu z usmeritvami tovarne ne bo, zato pa je toliko bolj privlačna možnost izbire katerihkoli petih opcij na seznamu dodatne opreme za vsakogar. Tudi če skupaj nanesejo nekaj tisočakov. Prav tako je serijska podaljšana 4-letna garancija. Ob vsem skupaj se niti ne zdi veliko za model, ki velja za Citroënovega hibridnega pionirja, ki ponuja razkošje za vse potnike.
nekatere cene:
citroën DS5 THP 155 chic – 27.800 EUR
citroën DS5 THP 155 so chic – 30.500 EUR
citroën DS5 THP 200 sport chic – 37.350 EUR
citroën DS5 e-HDi 110 chic – 27.300 EUR
citroën DS5 HDi 160 chic – 29.000 EUR
citroën DS5 HDi 160 sport chic – 37.300 EUR
citroën DS5 Hybrid4 chic – 35.550 EUR
citroën DS5 Hybrid4 sport chic – 42.250 EUR
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!