Volkswagen amarok
Domača premiera
Nemci so namreč svoje znanje in že razvite tehnologije zapakirali v oblikovno všečen izdelek. Nobenega dvoma ni, amarok je nastopaški in markanten, z dolžino več kot 5,2 metra pa se mu ni treba bati, da bi ga kdo spregledal. Nastopaški efekt je sicer odvisen od tega, za kakšno opremo se boste odločili in izbrali odbijača v barvi vozila ali ne, oziroma želeli imeti sprednje letvice celo kromirane. Na voljo sta izvedenki z enojno ali dvojno kabino, tri različne stopnje opreme, dva motorja, dve pogonski osnovi in dva nivoja nosilnosti.
Začnimo s pogonom. Tisti manj zahtevni (in teh je izredno malo) lahko posežete po amaroku, ki ga poganjata le zadnji kolesi. Vsem ostalim je na voljo pogon 4Motion, pri katerem pa boste znova lahko izbirali in to brez doplačila. Odločite se lahko za stalni štirikolesni pogon, ki prenaša moč do koles v razmerju 40:60 ali 60:40, torej med sprednjo ali zadnjo osjo in ima tudi sredinsko zaporo diferenciala. Druga opcija je priklopljivi štirikolesni pogon, prav tako z zaporo, ki pa ima še reduktor. Tako se lahko vozite le z vključenim zadnjim pogonom, s štirikolesnim ali pa celo s skrajšanimi prestavnimi razmerji. Poleg tega za terenske lastnosti pri obeh štirikolesno gnanih izvedenkah skrbi še hill descent control, torej sistem, ki po klancu navzdol samodejno vzdržuje majhno hitrost. Pa sistem off-road, ki spremeni delovanje sistema ABS in ESP, ter sistem za speljevanje v klanec.
Tistim, ki pogosto s seboj vozite velike in težke tovore, sta pomembna naslednja podatka. Nosilnost pri komfortnem podvozju znaša 970 kilogramov, če se odločite za delovno vzmetenje »heavy duty« pa celo 1.170 kilogramov. Evropaleto boste brez težav spravili na keson, saj je ta širok 1,22 metra, njegova površina pa znaša 2,52 kvadratnega metra. Če ste lovci, naj vas prevažanje uplena ne skrbi, amarok se zmore vzpenjati in spuščati po 100-odstotnem klancu, torej na 45-stopinjski klančini in to tudi, če ima v kesonu tono tovora. Par srn in kakšna dva medveda skratka lahko naložite vanj. Zmore pa tudi bresti skozi pol metra vode in premagovati 50-stopinjske bočne naklone.
Za tiste, ki bi si amaroka omislili kot vozilo za prosti čas pa ... Notranjost je presenetljivo udobna, pravzaprav po prvih občutkih bolj podobna notranjosti v osebnih vozilih, kot pri kateremkoli drugem poltovornjaku pri nas. V primeru, da boste s seboj vlekli prikolico, ta lahko tehta do 2800 kilogramov, sistem ESP pa deluje tako, da zna umirjati tudi njo.
Motorja sta dva, oba dvolitrska dizla, šibkejši ponuja 90, močnejši pa 120 kilovatov. Pa cene? Vsaj 25.640 evrov bo potrebno odšteti za osnovnega amaroka z daljšo kabino, vseh kupcev letos pa naj bi se našlo osemdeset.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!