Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za skrite racionaliste

BMW X3 20d M sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko smo pred nedavnim v roke vzeli volan razburljivo zmogljivega X3 M40i, je bil prehod na po moči skoraj osnovni X3 20d dokaj dolgočasen. Ampak je tudi dizelski motor hitro prepričal, da še zdaleč ni hudo.
Za skrite racionaliste
Foto: Gašper Miš
9. 3. 2020 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunaj izgleda moderno in BMWjevo nastopaško, ne glede na motor
z malce barvne domišljije notranjost ponudi zelo prijetno izkušnjo
sedeža spredaj sta zelo udobna in ju je mogoče prilagoditi svojim željam
dvolitrski stroj z 'le' 140 kW moči nima s premikanjem nikakršnih težav
moči in navora je dovolj, zato so pospeševanja tudi tu lahkotna
že večkrat smo potrdili, da je takšen samodejni menjalnik bliskovit
zvočna izolacija znotraj lepo skrije motorni ropot
štirikolesni pogon je dokaj zmogljiv, čeprav z X3 ne boste raziskovali divjine
prostora znotraj ni malo, zajeten je tudi prtljažnik
malce izmišljevanja pri opremi dodobra izsuši denarnico
X3 še vedno ni med lahkotnejšimi in prijetnejšimi predstavniki segmenta
v zavojih je dokaj okoren in manjše tresljaje še vedno prenaša na potnike
štirivaljni dizelski motor je zunaj glasen
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (19 glasov)

Ni še dolgo tega, ko smo se lastnikom premijskih križancev, kot je X3, bolj potiho smejali, če je bila na zadku oznaka 20d. Češ, si je privoščil atraktiven avto, za pravi motor je pa malo zmanjkalo. Zadeva danes ni več aktualna, ker je takšen X3 20d več kot dovolj zmogljiv in za trilitrski motor ni več prave potrebe. Seveda se noben ne brani navora in zvoka bolj uglajenega trilitrskega stroja, realne potrebe po njem pa v praksi ni. Če ste torej s financami malce bolj omejeni, pa vas X3 vseeno močno mika, bo s takšnim motorjem povsem spodoben.

Je povsem dovolj zmogljiv in znotraj ob pomoči izdatne zvočne izolacije skoraj neslišen, zunaj svoje štirivaljno poreklo seveda sporoča bolj suvereno, ampak za to vam je lahko vseeno. Vi ga ne boste poslušali in to je edino pomembno. V povezavi s hitrim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom sploh ni bilo veliko situacij, ko bi nad 190 ’konjički’ vihal nos. Avto lepo potegne, vedno se zdi prožen in voljan, torej je motor dober in z navorom dovolj suveren, da bo vedno pripravljen na akcijo. Če boste bolj umirjeni, pa bo po drugi strani zlahka popil le okoli sedem litrov na 100 kilometrov ali celo manj.

Manj všeč so mi vozne lastnosti. Če se klasični BMWji vedno peljejo zelo lepo in prijetno, se mi vsi ’iksi’ zdijo pretežki in preveč okorni. Razen X2. Sploh, če upoštevam, kako lepo se v istem segmentu znajo peljati nekateri tekmeci, še posebej mercedes GLC. X3 pa deluje štorasto, predvsem pa še vedno ni dovolj udoben. Daleč od tega, da je med vožnjo grozno, ampak majhna pretresanja so pač del vsakodnevne vožnje, kar je davek, ki ga 'plačujejo' praktično vsi takšni križanci.

Je pa udoben, če govorim le o notranjem okolju. Sedeža sta super, zelo udobna in obenem lepo objameta hrbet, notranjost je krasna in sedaj zelo moderna, s stikali, ki so oblikovani po najnovejših BMWjevih pravilih, in z velikim zaslonom. Tokrat me je precej razvajalo in navduševalo še rjavo usnjeno oblazinjenje, ki je prava paša za oči in celotno vzdušje naredi še veliko bolj prijetno. Je prav zanimivo, kako močno na vse skupaj lahko vpliva zgolj barva, zato si vsekakor omislite kakšno bolj živahno, ker šele potem vse linije res pridejo do izraza.

Sicer pa smo o notranjosti pisali že v tem testu močnega X3 M40i. Vse skupaj je odlično izdelano, velik sredinski zaslon na dotik zna vaše ukaze izpisovati v slovenskem jeziku in vse skupaj je dokaj intuitivno, morda bi si sam želel le manjših ikon, da bi imel lahko na dosegu hitreje več funkcij. Tudi ubogljivost na kretnje je po svoje zanimiva domislica, čeprav je v praksi najbrž ne boste uporabljali pogosto.

Pa velikost? V bistvu je za večino potreb večine kupcev dovolj velik že X3 in potrebe po večjih modelih najbrž ni. Štirje potniki boste v njem sedeli udobno, tudi na zadnji klopi je prostora veliko, prtljažnik pa je s 550 litri prostornine tudi vse prej kot majhen. Hm, morda sem vam ravnokar prihranil goro denarja, ker boste namesto X5 kupili kar X3 in le dvolitrski motor namesto trilitrskega šestvaljnika. No, ampak vsaj preko 50 jurčkov bo vseeno treba pljuniti, v testnem primeru pa celo 80.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X3 xDrive20d M sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) od 4.000 do 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 2.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski, steptronic
pogon na vsa štiri kolesa, xDrive
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4708 x 1891 x 1676
medosna razdalja v mm 2864
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1825 (595)
največja hitrost v km/h 213
pospešek 0-100 km/h v s 8,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/5,2/5,4
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 47.850
cena testnega vozila v EUR 51.316
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 79.522

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |