Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Japonski karavan za češke popotnike

Toyota corolla TS 2.0 VVT-i e-CVT HSD executive

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ko je Toyota obudila naziv corolla za svoj avto v najbolj priljubljenem segmentu v Evropi, so ob tem takoj nastale tri različice, tudi najbolj uporabna – karavan. Ampak danes mora uporaben družinski avto tudi dobro izgledati in corolla TS s tem nima težav.
Japonski karavan za češke popotnike
Foto: Matej Mihinjač
13. 1. 2020 ob 18:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

ena najlepših in zanimivih oblik med karavani
močnejši sklop motorjev in menjalnika deluje zelo dobro
vožnja je večinoma zelo umirjena in tiha, motor se komaj sliši
podvozje je udobno in dinamično hkrati, vožnja je lahko hitra
poraba goriva je lahko zelo majhna, če voznik ni prezahteven
prostora je dovolj tako v kabini kot prtljažniku
baterija ne odžira ’vidnih’ litrov
materiali v kabini so kakovostni in prijetni na videz in otip
merilniki so pregledni, ima tudi projekcijski zaslon
glavni gumbi za pogosto uporabljane funkcije ostajajo pravi
sedaj lahko vleče tudi prikolico, ki tehta do 750 kilogramov
nekatere bo še vedno motil hrumeč zvok med močnim pospeševanjem
preglednost nazaj je okrnjena zaradi nizke strehe in D-stebrička
spredaj bi bilo lahko še kakšno večje odlagalno mesto
okvir osrednjega zaslona je prevelik in ne paše v lepo armaturko
meniji multimedije še niso tako enostavni, kot bi lahko bili
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (29 glasov)

Corolla že dolgo ni bila karavan, le kombilimuzina in limuzina. No, stara je bila, ampak se vsi strinjamo, da je nova precej lepša. Tudi od aurisa, avto je na pogled dejansko zanimiv. Z agresivnim nosom in precej nizko streho izgleda daljše, kot v resnici je, 4,65 metra. Pa tudi pogled od zadaj ne daje občutka, da je karavan, ker so lepo zakrivili pločevino. Zunaj je torej zelo zanimiv, kaj pa ostalo?

Ker je karavan, je seveda zelo pomembno, da ima dovolj prostora. In ga ima! TS ima celo malo več prostora na zadnji klopi za noge kot kratki model, prtljažnik pa meri lepih 581 litrov, s tem da je veliko prostora ’v kleti’ pod trdo polico. Tukaj se najbolj vidi, kako veliko izkušenj že ima Toyota s hibridi, ker nima kakšne stopnice v prtljažniku zaradi baterije, ampak je dno lepo ravno, tudi ko podrete naslonjalo klopi. Res, da so nekateri konkurenti, kot sta recimo karavanska škoda octavia in kia ceed, še bolj prostorni, ampak corolla TS ponuja bistveno več elegance.

Znotraj na videz navduši z vsem, le z zaslonom ne. Oziroma z okvirjem zaslona, ker je prevelik in nekako uniči lepo obliko vsega ostalega. Sicer deluje čisto v redu, malo Japonci še preveč komplicirajo v menijih, ampak gre vse na bolje, navdušili pa so z izdelavo in materiali. Prav nič ne škripa, nimaš občutka, da ti bo kakšen kos ostal v roki, tudi gumbov ni preveč in voznik ima poleg zanimive kombinacije digitalnih in analognih merilnikov še pravi projekcijski zaslon, ki je najboljša možna rešitev, da ves čas gledaš na cesto.

Seveda je tudi sedenje za volanom zelo prijetno. Sicer malo nižje, kar daje bolj športen občutek, je pa tudi to pomembno za tiste s slabšimi koleni, ki bodo raje izbrali C-HR ali kaj podobno višjega. Kljub temu se dovolj dobro vidi iz avta, le nazaj malo slabše, ker je D-stebriček širok, pa ima spet kamero in ni nobenega problema pri parkiranju. Ena pomembna zanimivost za voznike starih hibridnih toyot je, da je ročica menjalnika klasična, ker je to očitno bolj všeč večini in ker daje bolj športen občutek.

Še bolj pomembna novost v ponudbi pa je nov motor, da ima zdaj tudi hibrid nekaj več moči: v tem primeru električni in nov dvolitrski bencinski stroj skupaj stisneta 132 kilovatov, kar je 180 ’konjev’. V praksi zelo lepo delujeta. Čuti se, da je navor na voljo že pri najnižjih vrtljajih, zato so speljevanja odločna in v trenutku, pospešek pa tudi ni slab, 8,1 sekunde potrebuje do 100 km/h. Všeč mi je, da zaradi večje zaloge moči znotraj manj ropota, ker se motor pač manj muči. Če ga boste pritiskali v dolge klance na polno, bo seveda ropotal s tistim značilnim hrumečim zvokom, ampak potem bo šlo že zelo hitro in v večini primerov vem, da se tako pač ne boste vozili, ker se zaradi predpisov enostavno ne boste smeli.

To je tudi super način, da bencinski motor doseže enako porabo kot dizelski, ker mu pomaga elektrika, Japonci so se odločili, da jih sploh ne bodo več proizvajali, ker verjamejo v svoje hibride. Baterija se ves čas sama polni, najbolj seveda, ko gre cesta dol, tako da pozabite na polnjenje doma in iskanje polnilnic. Po drugi strani se na elektriko pelje samo nekaj kratkih kilometrov, zato večino časa delujeta oba motorja. Se pa stalno izklapljanje in vklapljanje bencinskega dogaja tako lepo, da ne boste nič posebej čutili, večinoma še slišali ne. Menjalnik poskrbi, da skupaj lepo prenašata vso moč na cesto, vas pa ne sme motiti, da nima prestav, ampak samo lepo zvezno pospešuje. Lahko jih tudi ima, če prestavljate sami, ampak večinoma to nima nobenega posebnega smisla, razen če si zaželite takšno vožnjo, ki naj bi bila zaradi navad po občutku bolj športna. In najpomembnejša informacija – poraba. Na našem dolgem testu je bila slabih sedem litrov, na relacijah, ko smo se peljali 130 km/h po avtocesti, navadno okoli 6 in pol, v mestih pa pogosto pod 5 litrov. Kar dober rezultat, ne?

Še ena zadeva mi je zelo všeč – podvozje. Zelo dobra kombinacija udobnega in dinamičnega je. Ovinkov se niti malo ne ustraši, se lahko prav lepo hitro zaženeš vanj in te ni strah, da bo kakšno presenečenje. Celo občutek na volanu je za tip avtomobila dober, čeprav malenkost odsoten. Pomembno pa je, da se tudi s takšnimi lepimi 18-palčnimi platišči pelje čisto lepo udobno, da vas ne bo treslo kot na vozu.

Na koncu niti cena ni slaba, 33 jurjev in pol brez popusta je za tako sodoben in uporaben avto dovolj ugodno, da bi moral prepričati marsikoga.

Na koncu niti cena ni slaba, 33 jurjev in pol brez popusta je za tako sodoben in uporaben avto dovolj ugodno, da bi moral prepričati marsikoga. Pa ima močan motor, menjalnik je itak serijsko samodejni, oprema je zelo bogata, tudi panoramsko streho ima ... ni kaj, eden najboljših in predvsem zanimivih in drugačnih karavanov moderne dobre je in po novem lahko vleče do 750 kilogramov težko prikolico. Tudi zato smo se pošalili, da je končno tudi en japonski hibrid za Čehe, ki s sabo pregovorno vlačijo vso možno kramo, in jih za vsak slučaj še obiskali, kot lahko vidite v tej reportaži.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota corolla TS 2.0 VVT-i e-CVT HSD executive
vrsta motorja bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1987
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 190 od 4.400 do 5.200
menjalnik samodejni, neskončnostopenjski, e-CVT
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4650 x 1790 x 1435
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 581
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1560 (395)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 8,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 3,6/4,0/3,9
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 19.100
cena testnega vozila v EUR 31.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.503

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
ZmVycmFyaS5wbmcxNTQxMDcwMTI0.png
Borut V pravi:
Za moje pojme je nakup karavanskega ceeda bolj racionalen in boljši, saj dobiš več opreme in avto zgleda boljše. Image Toyote in Kije je pa več ali manj enak, saj je Toyota po tej plati v zadnjih letih precej izgubila, Kia pa pridobila.
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |