Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Rezultat je zelo zdravih 294 kilovatov, torej 400 ’konjev’, pri za dizel visokih 4.400 vrtljajih. In kar 760 Nm navora. Če vas te številke pustijo hladne, je mogoče bolj zgovorna ta, da gmota tehta 2,35 tone in da do 100 pospeši v samo 5,2 sekunde. Bikovsko pospešuje pri praktično vseh vrtljajih, zato sem ga poimenoval po mistični pošasti behemot. Se mi zdi, da si kar zasluži naziv, ko se s takšno silo odriva od asfalta, čeprav ima en ’manjši’ problem: audi SQ7. Ta je še močnejši, prav tako dizelski, in čeprav ga pri nas še nismo imeli možnosti testirati, naj bi bil na cesti še bolj suveren.
tehnični podatki | BMW X5 M50d |
vrsta motorja | turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2993 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 294 (400) pri 4.400 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 760 od 2.000 do 3.000 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski, steptronic |
pogon | na vsa štiri kolesa, xDrive |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4922 x 2004 x 1745 |
medosna razdalja v mm | 2975 |
prtljažnik v litrih | 650 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 2350 (660) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 5,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,1/6,8/7,3 |
poraba na testu v l/100 km | 9,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 71.853 |
cena testnega vozila v EUR | 105.100 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 138.712 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!