Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

GT40 med kombiji

Ford tourneo custom 2.0 TDCi 125 kW L2H1 310 sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Po prenovi je Fordov tourneo custom zunaj bistveno elegantnejši in znotraj uporabniško učinkovitejši. Z opremo sport pa dobi še nekaj tiste vizualne športne nabritosti, s katero je vozniško med kombiji pravi prvak.
GT40 med kombiji
Foto: Anže Jereb
29. 8. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 7

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

že tako simpatičen izgled je z opremo sport še bolj atraktiven
črte preko nosu mu dobro denejo, podobne je imel legendarni GT40
notranjost je zelo prostorna in uporabna
voznikovo okolje je odlično in dobro se sedi
veliko je uporabnih odlagališč
velik zaslon na dotik na sredini je intuitiven in uporaben
oprema sport prinese delno usnjene sedeže, sprednja sta električno pomična
ročni menjalnik je zelo dober, vseeno priporočamo samodejnega za več udobja
lega je odlična, občutek na volanu med najboljšimi v segmentu
motor je dober, dokler ga ne boste malce bolj obremenili …
… potem se bo občasno malo mučil, zato so ga že prenovili
poraba goriva je z desetimi litri zgolj povprečna
osnovni zaslonček med merilniki ne paše k ostalemu okolju
sedeži so zelo težki, kar je dobro vedeti, če jih boste odstranjevali
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (12 glasov)

Že Matej je tournea custom pohvalil v zadnjem testu, preberite si ga tukaj, prenova mu je očitno tako dobro dela, da se mu leta prav nič ne poznajo. Zunaj je z novimi lučmi modernejši in bolj obel, znotraj pa je voznikovo okolje postalo občutno modernejše in z velikim zaslonom na dotik prijetnejše. Sama uporabnost in dober položaj za volanom sta bila zanj značilna že prej in to se je ohranilo tudi sedaj. Pravzaprav smo skoraj takšen tourneo custom že imeli na testu, edina razlika je tokrat v opremi.

Če si poleg klasičnih vrlin, ki jih prinašajo dostavniki, želite še, da je kombi atraktiven in športno eleganten, potem predlagam tourneo custom z opremo sport. Okoli dva tisočaka in pol je dražji od tournea z opremo titanium, za ta znesek pa dobite še atraktivne črte po vzoru legendarnega forda GT40. Če se vam to ne zdi dovolj, paket vseeno prinese še nekaj ostalih stvari. Za začetek takšen tourneo ob boku nima tiste dolge stopničke, ki je sicer uporabna in pomaga pri vstopanju, a hkrati malce pokvari linijo in izgled avtomobila. Spremenjena sta še oba odbijača, za kolesi ni zavesic in drugačna so platišča. Vse skupaj je dovolj, da je izgled precej zanimiv.

Tudi znotraj je nekaj sprememb, najočitnejša je ta, da so sedeži odeti v delno usnje in se na njih nasploh sedi zelo dobro. Sprednja dva sta še električno pomična, voznikov celo v desetih smereh, in oba imata še naslonjali za roke. Skratka, tudi pri notranjosti nimam pomislekov, ker je tudi odlagališč veliko, zmotil me je le zaslonček med merilnikoma z zelo osnovno grafiko. Ne paše k sicer precej moderni notranjosti, zato le doplačajte za barvnega.

Ostalo poznate, kljub letom je tourneo custom še vedno res dober kombi, edino sedeži so pretežki, kar vas bo zmotilo, če jih boste slučajno odstranjevali. In sedala sedežev druge ter tretje vrste so malce prekratka, a se tega 'trika' poslužujejo praktično vsi proizvajalci, ker je potem veliko več prostora za noge. No, vsaj zdi se. V takšnem primeru podaljšane različice L2 pa vseeno vedite, da boste v prtljažniku ob treh sedežnih vrstah vseeno imeli še dovolj prostora za prtljago.

Čeprav je motor tokratnega tournea še vedno ponudil klasičnih 125 kW moči oziroma 170 ’konjičkov’, so ga pred nedavnim peljali na fitnes in je sedaj še močnejši. Enajst kilovatov več moči ima in je najbrž še malce bolj prožen, a o tistem drugič, ko ga zapeljemo na test. Takšen, kot je na fotografijah, pa vas bo stal okoli 43 tisočakov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford tourneo custom 2.0 TDCi 125 kW L2H1 310 sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1996
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 405 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5340 x 1986 x 1977
medosna razdalja v mm 3300
prtljažnik v litrih 1900
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2379 (761)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s /
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,3/6,1/6,5
poraba na testu v l/100 km 10,7
cena osnovnega vozila v EUR 35.620 (*1.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 42.120 (*1.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.020 (*1.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
PeugeotFan pravi:
Zakaj??? Ker si naporen...
(pred 4 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Dejansko so mi volanovci izbrisali komentar kjer sm napisal da je s class vedno biu in bo najboljsi....kaj je tukaj spornega???....zdaj bom spamal s tem dokler ne dobim odgovora zakaj je biu taksen popolnoma normalen komentar izbrisan....zahtevam pojasnilo
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Za 7 gejev
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Gej kombi
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Sploh ne...ce bi vozu naprimer peugeota 3008 nebi biu gej....sploh pa kdo je reko da nisam gej
(pred 5 leti )
Ni slike
VidPeter pravi:
Pa po tvojem mnenju so vsu geji, če nimajo poršeja, audija ali nekaj takega... Pol si že ti gej, če vsem take fore govoriš...
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Zgleda hud drugace pa negre nikamor....za geje je dobr
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |