Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Uspešnica med Slovenci

Renault captur TCe120 energy EDC initiale Paris

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Število prodanih capturjev se že bliža milijonu, mogoče ga je že celo preseglo v tem trenutku, z njim pa je Renault dobra štiri leta nazaj očitno zadel v polno. Tokrat imamo na testu najbolje opremljeno različico.
Uspešnica med Slovenci
Foto: Gašper Miš
30. 11. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

po prenovi je oblika še malo bolj privlačna
sedi se višje kot v cliu in preglednost iz vozila je boljša
materiali na armaturki so tudi za odtenek boljši kot prej
motor TCe 120 je ravno prav močan za captur
na voljo je z menjalnikom EDC, ki bo skrbel za ležerno vožnjo
blaženje je razmeroma udobno
LED-luči svetijo odlično
poraba goriva je velika
menjalnik je neodločen pri speljevanju, potem pa preveč sunkovit
gnani kolesi se pogosto zavrtita v prazno pri speljevanju
občutek na volanu je preveč odsoten
podvozje ne zna še dovolj umiriti karoserije, da se ne bi nagibala
niti med opcijami nima na voljo samodejnega zaviranja v mestu
3,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (4 glasov)
test renault captur TCe120 energy EDC initiale Paris
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tudi Slovenci smo nori nanj, na naši spletni strani, kjer imamo lestvico najbolje prodajanih avtomobilov, je praktično ves čas med TOP5. Voznikom vseh starosti je všeč, da je malo višje od tal kot clio, da se zato tudi malo višje sedi in da je oblika privlačna. Oblikovno so ga zdaj ob prenovi še lepo nadgradili: vidite nove luči, ki so tukaj celo v polni LED-tehniki in odlično svetijo, smerokazi so sekvenčni, nekaj več je bolj okrasne kot zaščitne plastike, sicer pa so zunanje mere ostale enake.

Uvoznik se je znašel in nam na test dal najboljši možen captur initiale Paris, kar pomeni, da so materiali bistveno boljši na armaturki kot pred prenovo, da je volanski obroč zdaj odličen za prijemati in da ima spredaj boljša sedeža. Seveda zato tudi stane slabih 21 tisoč evrov s popustom, kar je daleč od tistega, kar v povprečju kupujemo Slovenci.

Od pomočnikov ima sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, ne pa recimo samodejnega zaviranja s prepoznavo pešcev pri majhnih hitrostih, kar ima danes vsaj kot opcijo že kar veliko malčkov. Pri takšnih masovnih avtomobilih je to prej nuja kot prestiž, da bodo ceste nasploh bolj varne.

Kar se tiče vožnje, niso nič posebej spremenili. Vidi se, da je to avto za mesto in tiste, ki radi sedite visoko. Karoserija se nagiba bolj kot pri najnovejših malih križancih, občutek na volanu je precej odsoten, je pa blaženje še kar udobno. Pri testnem je fino, da ima robotiziran menjalnik EDC s 6 prestavami, čeprav je ravno ta pri speljevanju najprej totalno neodločen, potem pa kar preveč sunkovito požene in se zaradi slabe trakcije kolesi pogosto zavrtita v prazno.

Najzmogljivejši motor se mi sicer zdi tudi najboljša izbira, 1,2 litra ima in štiri valje, turbino ter 88 kilovatov, 120 'konjev'. Ne razganja ga od moči, tudi ni najbolj tih, je pa dovolj prijeten in zmogljiv, da boste z njim zadovoljni, čeprav poraba sploh ni majhna, 8,5 litra na 100 kilometrov v povprečju na našem testu. Če želite malo več prostora kot v 12 centimetrov nižjem cliu, predvsem pa višje sedenje in trendovski izgled, je captur seveda za vas, čeprav ima že v tem trenutku tako hudo in v marsičem boljšo konkurenco, da bo za večino še najbolj privlačno ime. Pa ’domača’ znamka.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault captur TCe120 energy EDC initiale Paris
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1197
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4.900
največji navor v Nm pri vrt./min 205 pri 2.000
menjalnik robotiziran, šeststopenjski, EDC
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4122 x 1770 x 1566
medosna razdalja v mm 2606
prtljažnik v litrih 377
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1202 (542)
največja hitrost v km/h 192
pospešek 0-100 km/h v s 10,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,0/4,7/5,5
poraba na testu v l/100 km 8,5
cena osnovnega vozila v EUR 15.890 (*1.600 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 23.430 (*1.600 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 23.430 (*1.600 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |