Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Brez motorja bi bil garsonjera

Kia picanto 1.0 MPI EX luxury

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Včasih nekateri niso marali kupovati majhnih avtomobilov, ker niso imeli toliko varnostnih sistemov in zabavne elektronike kot večji in dražji avti. Danes že vse to ponujajo tudi malčki.
Brez motorja bi bil garsonjera
Foto: Gašper Miš
30. 12. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

bolj drzno oblikovanje mu ustreza
veliko prostora ob majhnih zunanjih merah
večje medosje je krivo za več prostora v notranjosti
veliko odlagalnih mest po kabini
7-palčni zaslon multimedijskega sistema
7-letno brezplačno nadgrajevanje zemljevidov
prtljažnik je z 255 litri največji v segmentu
motor je za mesto zadosten in poraba goriva zmerna …
… je pa prešibek za več potnikov ali vožnjo po avtocesti
menjalnik ima samo 5 prestav
pri avtocestni hitrosti je veliko hrupa v notranjosti
cena bi morala biti nižja kljub bogati opremi
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.2 (5 glasov)

Kia picanto je že eden takšnih, ki ima za svojo dolžino slabih 3,6 metra popolno ime. Picanto. Nekaj majhnega in pikantnega. Tretja generacija je prinesla ogromne spremembe, tako da je avto zdaj res svetlobno leto oddaljen od prejšnjega. Ne sicer toliko na pogled, saj so hoteli, da ostane prepoznaven že na daleč, vendar lahko še bolj pade v oči, če izberete eno od bolj zanimivih barv, kot je bela, oziroma se odločite za enega od mnogih dodatkov zunanjosti v različnih barvah.

Bolj zanimivo je v notranjosti, kjer je zavoljo daljšega medosja več prostora kot kdajkoli prej. Tudi materiali delujejo na videz precej dražje, kot so v resnici, je pa res imel testni primerek najbolj založen paket opreme luxury. Zato je na vratih in armaturni plošči svetleča črna barva, najbolj pa izstopa 7-palčni zaslon na dotik, ki je zelo odziven. Zdi se, da celo bolj kot pri modelu sportage. Poleg tega picanto navduši še z večfunkcijskim volanom, tempomatom in kamero za parkiranje zadaj ter z navigacijskim sistemom s 7-letnimi brezplačnimi posodobitvami zemljevidov. Zmoti le, da volan ni nastavljiv po globini.

Kia picanto je glede na zunanje mere zelo prostoren avto. Odlagalnih površin je kar nekaj in pred ročico menjalnika boste z lahkoto odložili dve kavi na poti ter v vrata stlačili veliko plastenko. Tudi sedi se dobro in voznik bo zlahka našel dober položaj, celo visoki do 185 centimetrov se nad prostorom za glavo ne boste pritoževali. Priporočam še, da namenite 200 evrov za sredinski naslon za roko, da bo obema spredaj še za malenkost bolj udobno. Podobna zgodba je zadaj, kjer bodo lahko tudi tri zadnjice, načeloma pa se dve nad odmerjenim prostorom ne bi smeli preveč pritoževati na kratkih poteh. Ker vem, da boste nekatere mamice pogledovale proti picantu, imejte v mislih, da so sidrišča isofix zadaj malce težje dostopna, kar bi znalo biti nadležno pri vsakodnevnem menjavanju otroškega sedeža. Če jih imate več, si s tem ne boste rabili beliti glave. Prtljažnik je z novo generacijo dobil dodatnih 55 litrov prostora in je z 255 litri največji v razredu, vseeno pa ne pričakujte, da boste vanj stlačili goro prtljage.

In še zadeva, brez katere bi bil picanto samo garsonjera: motor. Za premikanje skrbi litrski bencinski trivaljnik brez turbine, zato da od sebe za današnji čas kar smešnih 49 kilovatov, torej 67 'konjev', in 96 Nm navora. Za mestne vragolije bo dovolj in tam se bosta tako voznik kot picanto najbolje počutila, tudi zaradi dobre preglednosti. V tem primeru bo poraba goriva dobrih 5 litrov, vse dokler ne zapeljete na avtocesto. Pri 130 km/h boste pogrešali več zvočne izolacije, ker je motor v peti prestavi precej glasen, kljub temu da je po izjavah tovarne kabina najtišja v segmentu. Večinoma bo motor treba priganjati, sploh na večjih klancih in če vas bo več v avtu, ampak saj picanto ni namenjen transportu celih družin. Zanimivo bi bilo preizkusiti 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki v Nemčiji ponudi okroglih 100 'konjev', saj bi bil takšen picanto bistveno bolj poskočen, žal pa tisti motor pri nas ni na voljo.

Pri majhnih avtomobilih je lahko hitro problem cena. Testni picanto je po ceniku stal kar 14.840 evrov! Za tako mali avto s tako šibkim motorjem je to veliko, ampak vam s popustom sklatijo dva tisočaka. Šele, ko mine ta bolečina, boste cenili, da ima praktično vse, kar si lahko zaželite. Vprašanje je samo, če vse to tudi rabite.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia picanto 1.0 MPI EX luxury
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 49 (67) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 96 pri 3.500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3595 x 1595 x 1485
medosna razdalja v mm 2400
prtljažnik v litrih 255
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 935 (465)
največja hitrost v km/h 161
pospešek 0-100 km/h v s 15,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/3,7/4,4
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 11.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 14.490 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 14.840 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |