Le pravo kombinacijo izberite
Ford focus 1.5 ecoblue 88 kW AT titanium business

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Vse kaže na to, da želi biti focus bolj splošno všečen in ne več tako dinamičen, zato smo se najbolj bali, da je izgubil tudi pri vozni dinamiki.
Vse kaže na to, da želi biti focus bolj splošno všečen in ne več tako dinamičen, zato smo se najbolj bali, da je izgubil tudi pri vozni dinamiki. Pa ni, precej trdo je nasajen in v ovinke se zapodi z lahkoto, zato si upamo ponoviti, da je vozniško gledano še vedno eden najboljših v razredu. Testni je imel zadaj sicer cenejšo poltogo premo, pri močnejših pa je vsako kolo vpeto posamično, zato so tisti še boljši na cesti. Za vozila s poltogo premo je sicer značilno še, da znajo ob pretiravanju hitreje poplesati z zadkom, pa se zdi, da so pri Fordu težo tokrat lepše razporedili med osema, zato focus v zavojih zdaj deluje bolj predvidljivo, ni pa tako zabaven. In še ena stvar - prvič lahko izbirate med tremi voznimi načini, ampak med njimi ne boste opazili bistvenih razlik. Čisto možno, da v kombinaciji z bencinskim motorjem in ročnim menjalnikom zadeva deluje bolj prepričljivo, tu pa se zdi, da se v športnem načinu menjalnik zaganja za vsako figo, tudi v ročnem načinu vam ne pusti prestavljati po svoje, ampak kar vsiljuje svojo logiko. Način eco je boljši, sta si z menjalnikom karakterno bolj blizu, ampak vem, da boste na koncu tako ali tako pristali pri izhodiščnem, ker se vam ne bo dalo vsakič nastavljati na novo.
tehnični podatki | ford focus 1.5 ecoblue 88 kW AT titanium business |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1499 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 88 (120) pri 3.600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 300 pri 1.750 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4378 x 1825 x 1452 |
medosna razdalja v mm | 2700 |
prtljažnik v litrih | 273 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1394 (516) |
največja hitrost v km/h | 193 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,9/4,1/4,4 |
poraba na testu v l/100 km | 6,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 18.490 (*1.500 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 26.840 (*1.500 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 34.070 (*1.500 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















