Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Izboljšave tu in tam

Hyundai i20 1.0 T-GDI 100 DCT style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Vsaka prenova avtomobila ni posrečena, sploh pa ne potrebna. Pri hyundaiju i20 nisem v bistvu ničesar posebej pogrešal, celo oblika se mi je pri modelu pred prenovo zdela prav zanimiva, celo bolj kot pri tem.
Izboljšave tu in tam
Foto: Gašper Miš
23. 11. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prostorna kabina in prtljažnik lepo skrbita za dnevno uporabnost
občutek za volanom je dober, upravljanje z avtom pa zelo enostavno
tudi daljše vožnje z i20 ne bodo preveč naporne
kvaliteta izdelave je brezhibna kljub materialom, ki so primerni ceni avta
zelo učinkovite luči, ki posvetijo v temne ulice, ko zavijate
slika kamere med vzvratno vožnjo je kvalitetna
doplačilo za menjalnik DCT ni preveliko
pred prenovo se je zdel bolj odločno oblikovan in prepoznaven
podvozje ni dovolj lepo nastavljeno za udobno vožnjo
zvočna izolacija bi bila lahko boljša v spodnjem delu vozila
menjalnik je nemiren med speljevanji, počasno vožnjo in ustavljanji
pri porabi goriva se konkurenti s podobno močnimi motorji odrežejo bolje
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (17 glasov)
test hyundai i20 1.0 T-GDI 100 DCT premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ampak prav je, da gredo zadeve naprej. Jasno, da je novi model boljši, saj ima kup nove tehnologije, izboljšav in največjo novost – menjalnik DCT. V tehničnem smislu je menjalnik robotiziran, ker ima v enem ohišju dve (suhi) sklopki in sedem prestav, med katerimi namesto vas prestavlja robot. Pri delu je še kar učinkovit, spet pa ne najboljši. Pri speljevanju in počasni vožnji je precej nemiren, tudi pri ustavljanju ni najbolj nežen, sicer pa kar lepo prestavlja, čeprav je med tovrstnimi eden počasnejših. Ponuja tudi ročno prestavljanje, ampak le z ročico, prestavnih ušes ob volanu nima. Še vedno ga seveda bolj priporočam kot ročnega, tudi doplačilo 1.290 evrov se ne zdi kraja.

Motor T-GDI 100 niti ni novost, ga je imel i20 že pred prenovo, je pa še vedno zelo sodoben. Kot večina konkurence ima tudi ta liter prostornine, tri valje, turbopolnilnik in okroglih 73,6 kilovata, torej 100 ’konjev’. Je dober? Je, ni pa najboljši. Ne teče tako mirno kot Volkswagnov TSI, ni tako prožen kot Fordov ecoboost in niti ni posebej varčen, na testu je poraba okoli 7 litrov. Celo pospešek 11,4 sekunde se zdi rahlo dolg za majhen avto s 100 ’konji’. Pri svojem delu ni glasen, razen ko polno pohodite plin, se rezko oglasi, tako da je z njim dovolj prijetno potovati in se zdi nekako optimalna izbira za i20.

Glede na tip vozila ne blaži dovolj udobno, ker se po drugi strani tudi v ovinkih ne znajde tako dobro.

Pogrešam pa lepše nastavljeno podvozje. Glede na tip vozila ne blaži dovolj udobno, ker se po drugi strani tudi v ovinkih ne znajde tako dobro, kot bi pričakoval glede na trdoto na slabih podlagah. Podvozje med zahtevnim delom deluje malo razglašeno in je v skladu z umirjenim značajem i20 primerno za vožnjo, pri kateri vozniki ne preizkušajo skrajnih meja. In da je zvočna izolacija spodaj dokaj skopa, vam bodo poleg glasnega blaženja sporočale tudi pnevmatike, ki se jih med vožnjo kar sliši. Volanski mehanizem je pri novi generaciji sicer malo lepše obtežen in rahlo bolj neposreden, pa so tudi na tem področju konkurenti še boljši.

Veliko bolj kot z voznimi lastnostmi navduši z uporabnostjo in prostornostjo. Kabina je glede na velikost, torej majhnost avta, prav prijetna. Sedeži niso razkošno veliki, celo meni se je voznikov zdel dokaj ozek, pa s širino svojega hrbta in ramen nisem v zgornjem povprečju, ampak so vseeno dovolj udobni za dnevne in celo kakšno daljšo vožno. Namestitev za volanom je super in tudi sam občutek, ko upravljate avto, ni slab. Deluje zelo nezahtevno, logično, na okolje se takoj privadite. Plastika armaturne plošče je v zgornjem delu celo malo mehka na otip, kvaliteta izdelave pa se zdi brezhibna. Nič ne ropota in škripa, izgleda dovolj sodobno in odlagalnih mest ni malo.

Tudi osrednji zaslon je nov, 7 palcev meri in je lepo odziven, čeprav postavljen malo nižje kot pri ostalih avtih, torej se nanj malenkost slabše vidi, zato pa je lepše vgrajen in zgoraj ne štrli ven. Seveda je bila to cenejša rešitev, da ni bilo potrebno spreminjati cele armaturne plošče, ampak sem prepričan, da so vozniki, ki jim je to celo bolj všeč. Med zelo priporočljive sodijo tudi luči, ki zelo učinkovito posvetijo v temne ulice, ko zavijate v njih, navduši tudi kamera za vzvratno vožnjo s kvalitetno sliko na zaslonu, da boste lahko varno in natančno parkirali. Prtljažni prostor ima lahko dvojno dno, če trdo polico postavite malo višje za lažje nakladanje tovora vanj, glede na zunanje mere pa tudi ta razveseli s svojo prostornostjo 326 litrov.

Verjetno ste že sami spoznali, da i20 na nobenem področju prav posebej ne izstopa. Manj prepriča z voznimi lastnostmi, zelo pa s kabino in prostornostjo. Cena 17 jurjev s popustom je nekako pričakovana, bi pa avto še lažje priporočil, če bi bila za kakšen tisočak nižja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai i20 1.0 T-GDI 100 DCT style
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 4.500
največji navor v Nm pri vrt./min 172 od 1.500 do 4.000
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DCT
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4035 x 1734 x 1474
medosna razdalja v mm 2570
prtljažnik v litrih 326
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1325 (325)
največja hitrost v km/h 182
pospešek 0-100 km/h v s 11,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,7/5,2
poraba na testu v l/100 km 7,0
cena osnovnega vozila v EUR 12.190 (*1.200 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 15.090 (*1.200 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.250 (*1.200 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |