Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Še eno glajenje gubic

Mazda6 SPC CD150 revolution

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Samo pol leta nazaj smo imeli na testu rahlo prenovljeno mazdo6, zdaj pa imamo spet rahlo prenovljeno mazdo6. Kakšna je razlika med njima? Ja tale je rdeče barve.
Še eno glajenje gubic
Foto: Anže Jereb
10. 10. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

še vedno izgleda privlačno in sodobno, prav nič se ne pozna zob časa
vozne lastnosti, o katerih lahko marsikateri konkurent samo sanja
zvočna zatestnitev je dobra tudi med vožnjo po avtocesti
cena je glede na opremo in kvaliteto avtomobila dobra
počutje za volanom je zaradi dobre nastavljivosti vrhunsko
spretne prenove so ustvarile tako na videz kot otip prijetno armaturno ploščo
ročni menjalnik navduši z natančnimi gibi ročice in hitrostjo prestavljanja
projekcijski zaslon je sedaj pravi in odlično viden
prtljažnik je glede na zunanje mere majhen
tudi kabina glede na zunanje mere ni tako prostorna kot konkurenčna
motor ni med najbolj tihimi, niti med najbolj varčnimi na trgu
osrednji zaslon bi lahko imel boljšo ločljivost
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (21 glasov)
test mazda6 SPC CD150 revolution
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Posebna rdeča barva ’soul red crystal’ je še vedno ena najlepših nasploh.

Vseeno smo na testu med skrbnim obhodom okoli krasno oblikovane pločevine opazili, da ima maska še malo več kroma in malenkost drugačne luči. In da je posebna rdeča barva ’soul red crystal’ še vedno ena najlepših nasploh. Ob rahlo zastrti svetlobi sonca ali v polmraku kar žari s svojimi biseri v laku, zato doplačilo 840 EUR lahko samo priporočim.

Bolj se po novem razlikuje znotraj, kjer praktično ne moremo več vihati nosov. Ne nad starim zaslonom, ki je izgledal, kot bi ga vgradili naknadno, kot tudi nad materiali, ki so postali precej prijetnejši na pogled in otip. Vidi se, da je oblikovanje vzel v roke nekdo, ki ima občutek za estetiko, ne le za strogo uporabnost. Še vedno na zaslon ne morete pritiskati med vožnjo, ker Japonci pravijo, da to ni varno, čeprav je na mestu občutljiv na dotik tako kot vsi ostali. Torej vam med premikanjem avta ostanejo gumbi med sedežema. Poznavalci boste opazili tudi rahlo spremenjeno obliko zračnikov in gumbov za upravljanje klimatske naprave, vsi pa z digitalnim zaslonom nadgrajene merilnike. Te sedaj v osrednjem delu prikazuje LCD-zaslon, ob robovih pa ostajajo analogni. Oblikovalci so se potrudili, da je vse skupaj tako grafično kot barvno usklajeno, zato kljub svoji modernosti dajejo dokaj eleganten vtis, hkrati pa lepo informirajo o vsem, kar voznika med vožnjo zanima.

Po novem je projekcijski zaslon ’pravi’, kar pomeni, da se slika projicira s primerno globinsko ostrino na vetrobransko steklo, ker stari mini-zaslon ni izgledal dovolj prestižno. Tam boste (poleg lučke v vzvratnih ogledalih) videli tudi opozorilo na vozila v mrtvem kotu, zato med vožnjo v bistvu ne bo nobenega razloga, da bi gledali drugam kot na cesto. Sploh ob sicer odlično urejenem prostoru okoli voznika, zato lahko mirno zapišem, da je mazda6 eden od avtomobilov, ki se med konkurenco najbolje stara.

Pri karavanski šestici je ob zajetnih zunanjih merah še največja slabost ’majhen’ prtljažnik (na tuji uradni strani piše 522 litrov), ker ima dokaj nizko streho, je pa zato avto toliko lepši. Za vsak dan boste res težko rabili več prostora, tudi otroški vozički in podobna krama gredo z lahkoto vanj, ker je prostor dolg, ni pa rekordno velik kot pri oglati konkurenci tipa škoda superb. V kabini je prostor bolje odmerjen, čeprav na zadnji klopi zopet ni na ravni kar 4,87 metra dolgih konkurentov. Da se razumemo, primerjava je le med podobno velikimi avtomobili, če boste vzeli za primerjavo avto v velikosti golfa, je prostora jasno več kot dovolj.

Vse ostalo je krasno, zelo lepo se pelje, bolj dinamično kot večina takšnih velikih avtov, pa je še vedno udoben. Zdaj ima tudi radarski tempomat, ki je malo preveč živčen pri delovanju, ker ne zna tako lepo predvidevati in potem zavirati kot najboljši, in zelo uporabne so kamere za 360-stopinjski pogled okoli vozila za lažje parkiranje, čeprav tukaj opazite, da bi imel lahko osrednji zaslon boljšo ločljivost in bi se vse skupaj še bolje videlo. Pogrešal sem le samodejni menjalnik, čeprav Mazdin kar poveča porabo goriva, v testnem primeru s šeststopenjskim ročnim in motorjem CD150 pa je bila pod sedmimi litri na 100 kilometrov.

Dizelski motorji so pri konkurenci tudi tišji, ampak vem, da smo Slovenci še vedno nori na dizle v takšnih velikih avtih, zato je v praksi 2,2-litrski Mazdin štirivaljnik s 110 kW (150 KM) dovolj dobra izbira, sploh ob zelo sprejemljivi ceni dobrih 32 tisoč evrov. So pa bencinski ob takšnem izgledu še bolj zanimivi, kdo bi rekel, da je tretja generacija zunaj že od leta 2012.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda6 SPC CD150 revolution
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2191
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.500
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.800 do 2.600
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4870 x 1840 x 1475
medosna razdalja v mm 2830
prtljažnik v litrih 522
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1674 (481)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 10,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/4,0/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,7
cena osnovnega vozila v EUR 25.690
cena testnega vozila v EUR 31.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.330

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |