Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Embalaža, ki navduši

Jaguar E-pace D180 AWD R-dynamic base

Avtor prispevka: Anže Jereb
Jaguar E-pace je trenutno eden najbolj modnih križancev in zdi se, da mu bo lovoriko vzel le prihajajoči električni I-pace iz iste hiše. Se pa pod oblinami skriva še en modni guru izpred nekaj let.
Embalaža, ki navduši
Foto: Gašper Miš
12. 10. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če nosite obleko Armani in hudo uro, bo E-pace lepo pasal zraven
s paketom R-dynamic je zelo nastopaški in atraktiven
notranjost s položno armaturno ploščo deluje športno
majhni zunanji gabariti skrivajo presenetljivo prostorno notranjost
sprednja potnika imata ogromno uporabnih odlagališč
prtljažnik je bojda največji v segmentu
motor z dobrimi 130 kilovati je povprečno zmogljiv
samodejni menjalnik je pri normalni vožnji prijeten
manjalniku zmanjka, ko boste od njega zahtevali več
E-pace je pretežak in to se med vožnjo čuti tudi pri udobju
vozniško je premalo lahkoten in ne ponuja veselja kot celo večji F-pace
motor je glasen, ker ga je treba priganjati, poraba ni majhna
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (15 glasov)
test jaguar E-pace D180 AWD R-dynamic base
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Bom kar takoj udaril s stvarjo, od katere sem veliko pričakoval in malo dobil. Od prvega trenutka vožnje me je E-pace spominjal na eno vozilo, pa nisem točno vedel, na katero, dokler nisem šel malo vohljat. Kaj sem ugotovil? Da novi E-pace stoji na platformi ne več tako novega range roverja evoque. Zato vozniško sploh ne deluje tako živahno in lahkotno kot vsi ostali jaguarji, ki jih vedno hvalimo.

Tale je občutno manj lahkoten, ni slab, če gledam povprečje razreda, je pa slabši, kot so avti te znamke sicer. Vse skupaj je manj direktno in čuti se, da je avtomobil z maso bližje dvigovalcem uteži kot maratoncem. Sicer se ne nagiba veliko, ker je precej čvrst, tudi mora biti zaradi svoje mase. Skoraj sto kilogramov ima več od večjega F-pace, okoli 1.850 kilogramov. Da si boste lažje predstavljali, dobrih deset centimetrov je daljši kot golf in od njega težji za dobre pol tone. In le petdeset kilogramov lažji kot BMW 730d s šestvaljnim motorjem pod pokrovom in 70 centimetri več dolžine. Tudi od evoquea je težji.

Kot rečeno, vseeno ni slab, skoraj vse pa nadoknadi z izgledom.

Kot rečeno, vseeno ni slab, skoraj vse pa nadoknadi z izgledom. Meni celo bolje izgleda kot večji F-pace, bolj nabito deluje in agresivno, ampak obenem še vedno ostaja eleganten. Oblika jim je odlično uspela in čeprav so mi zadnje čase všeč vsi jaguarji, je tale najbrž kar na vrhu. V bistvu so našli odlično razmerje med zaobljenimi in ostrimi linijami. Vsega je ravno prav.

Tudi znotraj želi izžarevati športnost. Voznikov kokpit je kar konkretno ločen od sovoznikovega, na sedežu si obdan z vsemi elementi armaturne plošče, ta je precej neznačilno potegnjena poševno navzgor in pač izgleda res dobro. Sam bi sicer izbral bolj zanimivo barvno kombinacijo, ker se mi zdi črnine vseeno preveč, je pa armaturka vsekakor zanimiva. In pregledna tudi, stikala so velika in priročna, zaslon je enak kot v ostalih jaguarjih. Dovolj velik in pregleden, pravzaprav so tudi materiali nasploh dobri, vseeno pa so vmes deli armaturne plošče izdelani iz trde plastike. Pač, na cesti so že ostali premijski predstavniki, ki znajo bit boljši.

Glede na relativno skromne zunanje mere znotraj sploh ni malo prostora. Spredaj je okoli obeh potnikov ogromno odlagališč, zato en velik plus dajem uporabnosti, v vrata spredaj gre zlahka velika plastenka in ta gre tudi v utor v zadnjih vratih. Na zadnji klopi je dovolj prostora, seveda tudi spredaj, kjer se je potrebno le malo privaditi na visoke elemente osrednjega dela armaturne plošče, ki ustvarjajo utesnjen občutek, značilen za športen pedigre jaguarjev.

Glede na tehnične podatke je E-pace še prtljažni prvak svojega segmenta, čeprav se na oko sploh ne zdi tako velik.

Glede na tehnične podatke je E-pace še prtljažni prvak svojega segmenta, čeprav se na oko sploh ne zdi tako velik, kot pravijo podatki. 577 litrov bojda ponuja, pod dvojnim dnom se je tokrat skrivala rezervna pnevmatika, sicer nekaj te prostornine prinese še tisti del. Njegova prednost je to, da nima nakladalnega roba, kar pride prav, ko boste ven vlekli kakšen težak kovček.

Skoraj 1.850 kilogramov ima takšen E-pace, zato se dvolitrski motor s 180 ’konjički’ na trenutke kar muči. No, morda ne muči, je pa glasen, ker ga bo treba bolj priganjati, in to se mi zdi najslabša stvar tega avtomobila. Dizelski ropot. Tudi menjalnik z devetimi prestavami ni bliskovito hiter, ko boste močneje pohodili plin in bo potreboval kar nekaj časa, da bo vrgel tri prestave dol. Prav masa je v večji meri zaslužna za porabo goriva, ki bo težko pod osem litrov, malce bolj dinamični pričakujte raje devet litrov na vsakih sto prevoženih kilometrov.

Pa cena? Tokratni ni bil posebej bogato opremljen, imel je le paket R-dynamic, zaradi katerega je seveda izgledal atraktivno, pa štirikolesni pogon in samodejni menjalnik, cena pa dobrih petdeset tisočakov. Priznam, pričakoval sem več vozniške odločnosti, dobil sem pa le enega najlepših modnih križancev. Dokler ne pride I-pace, ker mi je tisti na pogled še bolj všeč.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki jaguar E-pace D180 AWD R-dynamic base 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 430 pri 1.750
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4395 x 1900 x 1649
medosna razdalja v mm 2684
prtljažnik v litrih 557
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1843 (557)
največja hitrost v km/h 2015
pospešek 0-100 km/h v s 9,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 33.416
cena testnega vozila v EUR 44.531
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 50.547

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |