Embalaža, ki navduši
Jaguar E-pace D180 AWD R-dynamic base
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Tale je občutno manj lahkoten, ni slab, če gledam povprečje razreda, je pa slabši, kot so avti te znamke sicer. Vse skupaj je manj direktno in čuti se, da je avtomobil z maso bližje dvigovalcem uteži kot maratoncem. Sicer se ne nagiba veliko, ker je precej čvrst, tudi mora biti zaradi svoje mase. Skoraj sto kilogramov ima več od večjega F-pace, okoli 1.850 kilogramov. Da si boste lažje predstavljali, dobrih deset centimetrov je daljši kot golf in od njega težji za dobre pol tone. In le petdeset kilogramov lažji kot BMW 730d s šestvaljnim motorjem pod pokrovom in 70 centimetri več dolžine. Tudi od evoquea je težji.
Kot rečeno, vseeno ni slab, skoraj vse pa nadoknadi z izgledom.
Kot rečeno, vseeno ni slab, skoraj vse pa nadoknadi z izgledom. Meni celo bolje izgleda kot večji F-pace, bolj nabito deluje in agresivno, ampak obenem še vedno ostaja eleganten. Oblika jim je odlično uspela in čeprav so mi zadnje čase všeč vsi jaguarji, je tale najbrž kar na vrhu. V bistvu so našli odlično razmerje med zaobljenimi in ostrimi linijami. Vsega je ravno prav.
Glede na tehnične podatke je E-pace še prtljažni prvak svojega segmenta, čeprav se na oko sploh ne zdi tako velik.
Glede na tehnične podatke je E-pace še prtljažni prvak svojega segmenta, čeprav se na oko sploh ne zdi tako velik, kot pravijo podatki. 577 litrov bojda ponuja, pod dvojnim dnom se je tokrat skrivala rezervna pnevmatika, sicer nekaj te prostornine prinese še tisti del. Njegova prednost je to, da nima nakladalnega roba, kar pride prav, ko boste ven vlekli kakšen težak kovček.
tehnični podatki | jaguar E-pace D180 AWD R-dynamic base |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1999 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 132 (180) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 430 pri 1.750 |
menjalnik | samodejni, devetstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4395 x 1900 x 1649 |
medosna razdalja v mm | 2684 |
prtljažnik v litrih | 557 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1843 (557) |
največja hitrost v km/h | 2015 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,0 |
poraba na testu v l/100 km | 9,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 33.416 |
cena testnega vozila v EUR | 44.531 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 50.547 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!