Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Vzeli bi ga tudi, če bi bil povsem enak prejšnjemu, le šivi na prestavni ročki bi imeli drugačen vzorec.
Težko povem veliko novega o tokratnem MX-5. Je namreč skoraj identičen temu, ki smo ga že imeli na testu, edina razlika je v opremi, tokrat takumi, in drugačni barvi. Tokrat je platnena streha rjave barve in mi je še bolj všeč. Zakaj torej sploh test? Ker je MX-5 tako samosvoj in zanimiv avtomobil, da ga v uredništvo vedno vzamemo z največjim veseljem. Vzeli bi ga tudi, če bi bil povsem enak prejšnjemu, le šivi na prestavni ročki bi imeli drugačen vzorec.
Tega ne omogoča skoraj noben drug avto, vsaj v tolikšni meri ne in pri takšnem cenovnem okviru.
Seveda je na daljših avtocestnih poteh MX-5 bolj naporen in glasen, seveda ne pričakujte, da bo hrup zunanjosti dušil kot kakšna meter daljša limuzina. Dejansko je največja prednost tega avtomobila enostavnost vožnje in nudenje tistega občutka posebnosti že pri majhnih hitrostih. Tega ne omogoča skoraj noben drug avto, vsaj v tolikšni meri ne in pri takšnem cenovnem okviru.
Za dobrih 20 jurjev (ali pa slabih 30 z najboljšim paketom opreme) je skratka MX-5 eden najbolj zabavnih avtomobilov. Brez prave konkurence je, ko pridem na področje voznih lastnosti in prvinskega vozniškega občutka. In zato vam povem, da vam količina dodatne opreme sploh ne bo tako zelo pomembna, vseeno pa tudi ta doda k splošnemu počutju. Takšen takumi morda še posebej, ker res dobro izgleda. Sploh z rjavo platneno streho.
tehnični podatki | mazda MX-5 G130 takumi |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1496 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 96 (131) pri 7.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 150 pri 4.800 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3915 x 1735 x 1225 |
medosna razdalja v mm | 2310 |
prtljažnik v litrih | 130 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1090 (125) |
največja hitrost v km/h | 204 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,9/4,9/6,0 |
poraba na testu v l/100 km | 7,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 23.990 |
cena testnega vozila v EUR | 28.490 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 29.060 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!