Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Fiesta za zahtevnejše

Ford fiesta 1.0 ecoboost 74 kW titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Fiesta vignale vam je gotovo všeč, a zanjo niste pripravljeni odšteti krepko preko 25 tisočakov. Bi pa vseeno radi imeli lepo ter nastopaško in tiste osnovne vas ne zanimajo. Potem predlagam titanium.
Fiesta za zahtevnejše
Foto: Gašper Miš
23. 8. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tudi z opremo titanium in malce drugačno masko je privlačna
panoramska streha jo optično zniža in je seveda tudi uporabna
položaj za volanom je odličen, odlagališč dovolj
zaslon na dotik je lepo odziven
vozniško je izjemno suverena …
… in obenem ostaja lahkotna ter dovolj udobna
litrski ecoboost s 74 kW moči je dovolj zmogljiv in varčen
prilagodljiv oziroma izklopljiv radarski tempomat je odlična ideja
električno pomična stekla zadaj so doplačilna
ni ksenonskih ali LED-luči
zadnja vrata se odpirajo le povprečno široko
zadnja klop ne ponudi razkošja prostora
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (12 glasov)

Preden je Ford ponudil različice z oznako vignale, je bila prav titanium z nekaterimi izpeljankami njihova najbogatejša oprema.

Preden je Ford ponudil različice z oznako vignale, je bila prav titanium z nekaterimi svojimi izpeljankami njihova najbogatejša oprema. Zato tudi v tem primeru ne pričakujte, da bo cena denarnici prijazna, za kaj takšnega je v ponudbi fiesta trend. Lahko pa pričakujete bogato opremo in privlačno okolje, z nekaj manj uglajenosti v primerjavi z vignale pa tudi malce nižjo ceno. Dobre štiri tisočake nižjo, če primerjamo identični vozili.

Torej: fiesta z opremo titanium in nekaj dodatki, zunaj recimo 17-palčnimi platišči, panoramsko streho, vzvratno kamero in radarskim tempomatom, znotraj pa z boljšim ozvočenjem in velikim zaslonom na dotik. S tokratnim motorjem fiesta titanium že tako ali tako stane preko 17 tisočakov, dodatki pa so ceno dvignili na dobrih 21 in pol, torej smo z dodatnim popustom ceno zaključili na malce manj kot dvajset tisoč evrih. A doplačilne dodatke dejansko vse po vrsti priporočam, zaradi velikega zaslona je fiesta bolj moderna in seveda uporabna, ozvočenje bo godilo ušesom, radarski tempomat pa bo pomagal pri varnosti.

Izgleda tudi zelo dobro, pa čeprav je tokrat v dokaj dolgočasni beli barvi. In znotraj ni bistveno manj zanimiva od vignale. Manjkajo le okrasni elementi v kakšni zanimivi barvi in za takšne lahko seveda doplačate tudi v tem primeru, sicer pa je okolje dovolj zanimivo. Še največja razlika se mi dejansko zdi pri sedežih, kjer je bil vignale res neverjetno privlačen, tukaj pa je notranjost zaradi klasičnih tkanin bolj umirjena.

Tudi tokrat moram pohvaliti položaj za volanom, voznikovo okolje je pregledno in uporabno, upoštevajte le, da je fiesta kljub prirastku še vedno med manjšimi predstavniki, kar se pozna predvsem na zadnji klopi. Tam bo višjim odraslim hitro zmanjkalo prostora. Pri nameščanju otroških sedežev in potem še otrok sem pogrešal tudi širše odpiranje vrat, ker je odprtina dokaj majhna.

Daleč najboljša lastnost fieste ostajajo vozne lastnosti. Je izjemno lahkotna in vozniško enostavna. Na 17-palčnih platiščih sploh ni pretrda, obenem pa zavojem sledi z največjim zadovoljstvom. Tudi dovolj okretna je in pregledna, se pa človek z vzvratno kamero hitro razvadi, zato priporočam tudi slednjo. Pri tokratnem motorju, šibkejši različici litrskega ecoboosta, nimam posebnih pomislekov glede zmogljivosti, jih pa imam v kombinaciji s tako odličnimi voznimi lastnostmi.

Naj razložim! S 74 kilovati oziroma okroglimi stotimi ’konjički’ je takšen motor pri premikanju povsem spodoben. Pospešuje dokaj elegantno in ne utrudijo ga niti avtocestne hitrosti. Realno gledano mu ne manjka nič in s porabo okoli 7 litrov ali celo manj je tudi dovolj varčen. Zmanjka mu le pri zagotavljanju dinamike, ki jo omogoča podvozje. Fiesta je namreč tako vozniško uživaška, da ji kakšen dodaten konjiček pod pokrovom lepo paše in za več nasmeha na ustih bi sam vzel močnejšo različico.

Če torej hočete, da je vaša fiesta nastopaška, bogato opremljena in zelo privlačna, bi pa sklenili nekakšen kompromis pri ceni, je oprema titanium najbrž najboljša izbira. Za še več opaznosti pa je seveda na voljo ST line.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford fiesta 1.0 ecoboost 74 kW titanium
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 6.500
največji navor v Nm pri vrt./min 170 pri 1.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4040 x 1735 x 1476
medosna razdalja v mm 2493
prtljažnik v litrih 292
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1164 (506)
največja hitrost v km/h 185
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/3,6/4,3
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 12.540 (*1.800 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 17.320 (*1.800 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.430 (*1.800 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |