Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Boljša desnica

Hyundai i30 wagon 1.6 CRDi HP DCT style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Verjetno je Hyundai izkoristil svojo prenovo modela i30 samo zato, da bi predstavil nov menjalnik. Čas je narekoval, da mora imeti ta zdaj dvojno sklopko in sedem prestav.
Boljša desnica
Foto: Gašper Miš
10. 11. 2015 ob 20:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno ne izstopa, ampak zna prepričati tudi s svojo zadržano podobo
dvosklopčni menjalnik je zelo dobrodošla popestritev ponudbe
poraba goriva ni bistveno večja kot pri i30 z ročnim menjalnikom
i30 se ne trudi biti kaj dosti več kot udoben in uporaben družinski avto
pet let garancije in dobra statistika nepokvarljivosti bosta poskrbeli, da boste brez skrbi
notranjost deluje že malo zastarelo brez velikega osrednjega zaslona
večina materialov v notranjosti je še vedno trda plastika
pri konkurenci znajo podobni menjalniki prestavljati še hitreje
pri konkurenci znajo narediti tudi bolj prostorne prtljažnike
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (3 glasov)

Menjalniki, ki znajo sami prestavljati, so vse bolj popularni tudi v Evropi, vendar vozniki tukaj zahtevamo veliko od njih.

Menjalniki, ki znajo sami prestavljati, so vse bolj popularni tudi v Evropi, vendar vozniki tukaj zahtevamo veliko od njih. Poraba ne sme biti občutno večja v primerjavi z ročnim, prestavljanje mora biti hitro, cena pa zmerna. Poleg novosti v drobovju so razmeroma uspešnemu avtu srednjega razreda še malo popravili luči in masko, dodali nova platišča, v testnem primeru pa dodali še napis black line, ker ima zatemnjeni zadnji stekli, črna ohišja ogledal in nekaj več opreme.

Ampak največja novost je bila pogosto v moji desni roki. OK, ne le ročica menjalnika, temveč menjalnik sam. Za Hyundai je čisto nova zadeva, ki so jo razvijali zadnjih nekaj let, da bi se uspešno postavili ob bok evropskim avtom, ki se že kar nekaj časa vozijo z robotiziranimi menjalniki z dvojno sklopko. Mogoče jih še najbolje poznate kot DSG, Korejci pa mu pravijo DCT, Double Clutch Transmission.

Tehnično je zelo podoben konkurenci: ima 7 prestav, namenjen je takšnim, srednje močnim motorjem, kjer ni preveč navora, hyundaijev 1,6 CRDi ga ima 280 Nm, sklopka pa je suha. To pomeni, da boste morali za speljevanje rahlo pritisniti na plin, sam nikamor ne leze. Moram reči, da je pri speljevanju dokaj nežen, ne cuka toliko kot včasih konkurenca pa tudi dokaj lepo prestavlja. Ne zdi se rekordno hiter, je pa prijeten in se je v času testa samo enkrat malo zmedel, ko sem se počasi peljal po enem klancu dol. Se da zadevo rešiti tudi tako, da prestavljate sami.

Menjalnik je torej OK in stane nekje 1.500 dodatnih evrov. Mi ga priporočamo, ker tudi poraba ni bistveno večja. S tem močnejšim 1,6-litrskim dizlom, ki ima 100 kilovatov, torej 136 'konjev', je znašala na testu 6,7 litra, kar je še sprejemljivo. In občutek na volanu je po osvežitvi boljši. Veliko manj umeten kot prej, čeprav ga lahko še malo popravijo, da bom res zadovoljen. Sicer i30 wagon ostaja v prvi vrsti udoben in nezahteven avtomobil, v drugi pa še prostoren. V primerjavi s kratko verzijo je 185 mm daljši, ob isti medosni razdalji pa so oblikovalci še uspeli nekako skriti ta prirastek zadka, da ne izgleda preveč nerodno. Hkrati je prtljažnik pridobil 150 litrov, kar je seveda najpomembnejše, in zdaj meri 528 litrov, kar ni rekordno v razredu, je pa ob ravnih stenah precej družinsko uporabno.

Takšen stane 23 tisoč evrov in ob vsem si lahko izmislim samo še ... hmm ... ja, večji osrednji zaslon bi imel spredaj.

Hyundai gre torej naprej tudi s tehniko in še vedno ponuja kar dosti avtomobila za svojo ceno. Takšen stane 23 tisoč evrov in ob vsem si lahko izmislim samo še ... hmm ... ja, večji osrednji zaslon bi imel spredaj, ampak stane še 1.000 evrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai i30 wagon 1.6 CRDi HP style
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1582
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 280 od 1.500 do 3.000
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4485 x 1780 x 1500
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 528
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1571 (369)
največja hitrost v km/h 197
pospešek 0-100 km/h v s 10,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/4,0/4,4
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 14.990
cena testnega vozila v EUR 21.630
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 23.070

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |