Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hip-hop za velike

Opel insignia sports tourer 2.0 CDTi innovation

Avtor prispevka: Anže Jereb
Dobrega konja se ne menja, pravi pregovor, a v avtomobilskem svetu to ne velja. Ko je čas za novo generacijo, je pač čas, in če želi novi model še vedno navduševati kupce, mora popraviti hibe svojega predhodnika.
Hip-hop za velike
Foto: Gašper Miš
10. 7. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

pet metrov dolžine lepo skrije v sloki in atraktivni obliki
namestitev za volanom je odlična, sprednja sedeža vrhunska
na zadnjih sedežih bodo zadovoljni celo poslovneži
odprtina za smuči uporabnost prtljažnika lahko precej poveča
ergonomija je precej dobra, stikal je malo, vse skupaj je pregledno
zaslon na dotik je uporabniško enostaven
matrične LED luči so vrhunske
vozne lastnosti so ena od velikih odlik avtomobila
motor s 125 kW moči nima težav s premikanjem vozila …
… bo pa ob bolj dinamični vožnji zlahka zahteval več kot 8 litrov goriva
ročni menjalnik je sicer zelo dober, malo bolj čvrst pomik ročice bi si še želel
okrasni elementi v notranjosti škripajo, če se jih dotaknejo prsti
glede na zunanje mere bi bilo lahko še več prostora znotraj, predvsem prtljažniku
merilniki kljub delni digitalnosti delujejo zastarelo
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (26 glasov)
test opel insignia sports tourer 2.0 CDTi innovation
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Opel je imel zadnja leta precejšnjo težavo s shujševalnimi kurami in njihovi avtomobili so bili kljub simpatičnim oblinam vedno malce preobilni.

Opel je imel zadnja leta precejšnjo težavo s shujševalnimi kurami in njihovi avtomobili so bili kljub simpatičnim oblinam vedno malce preobilni. Saj veste, kot tiste manekenke, ki so sedaj tako priljubljene, ker imajo kakšno 'kilco' preveč. Vse lepo in prav, dokler od njih ne zahtevate, da naredijo popoln preval naprej. Ali pa od insignie ne zahtevate, da poplesava med zavoji. Govorim o prejšnji generaciji, da bo jasno, nova nima težav, četudi jo povabite na hip-hop.

Torej, da je novinka zrasla v vse smeri, smo zapisali že v tem testu. Tudi karavanska je in do dolžine petih metrov ji zmanjka le še dober centimeter. Kljub temu ne izgleda okorno, prav sloka je in simpatična, meni se še posebej zanimiva zdita okrasna loka zadaj, ki se zajedata v luči. Tudi znotraj nimam veliko pripomb, stikal je malo in v fizični obliki so predvsem tista, ki jih najpogosteje potrebujete, torej za radio in klimatsko napravo, za vse ostalo skrbi pregleden zaslon na dotik. Tudi odlagališč je dovolj, voznikovo okolje je moderno in prijetno.

Je pa res, da je insignia v segmentu, kjer so kupci zahtevni in konkurenti nepopustljivi, zato dodajam, da okrasna plastika pod osrednjim zaslonom in tudi drugod zaškripa, če nanjo pritisnete, kar ni ravno pohvalno, je pa vsaj tiho med vožnjo in če jo pustite na miru. Iskanje dlak v jajcu bi dodalo še, da ne vidim smisla za samodejno vključevanje gretja sedeža v hladnih dneh in tudi samodejni vklop sistema lane assist ob ponovnem vklopu motorja me je zmotil. A za slednjega razumem, da se ponovno vključi, ker vendarle skrbi za varnost. Priporočam pa vzvratno kamero in morda tudi sprednjo, ker je avto res dolg, tudi nos je kar zajeten.

Še kakšno lahko rečemo o prostornosti, kajne? Prtljažnik ponuja 560 litrov prostornine, kar v segmentu ni poseben 'uaaau', je pa precej praktičen. Malo tudi zaradi sredinske odprtine, skozi katero lahko potisnete daljše predmete, recimo smuči, pa bosta zadaj še vedno dva potnika čisto normalno sedela. Precej razkošno, prostora je veliko tudi, če ste zelo visoki. Spredaj pa itak, položaj za volanom je med najboljšimi, sedeža sta vrhunska, takšna z ergonomskim certifikatom AGR sicer doplačljiva, ampak vsekakor ena boljših lastnosti vozila.

Dejansko pa največji plus dajem vožnji, kjer se izgubljeni kilogrami konkretno poznajo. Insignia ni boljša le v primerjavi s prejšnjo generacijo, ampak je vozniško odlična tudi, ko jo postavim ob bok tekmecem. Zelo lahkotna, natančna in prijetna, prav igrivo se zapodi v zavoje in tam boste ob še kar dobrem krmilnem mehanizmu uživali. Če sem spet malenkosten, pri krmiljenju bi v takšnih hitrih trenutkih želel malo več upora in 'teže', ker bi bil potem še bolj komunikativen, a mi je bila za vsak dan in prevladujoče umirjene vožnje njegova lahkotnost vseeno všeč. Krmiljenje je dosti manj umetno po občutku kot v astri. Po drugi strani pa je insignia zelo udobna. Ko bo treba na sestanek peljati zahtevne poslovne partnerje ali uspavati majhne otroke, bo super. Celo na ’18-kah’.

Motor s 125 kW moči oziroma 170 ’konjički’ nima nobenih težav s premikanjem avtomobila.

Motor s 125 kW moči oziroma 170 ’konjički’ nima nobenih težav s premikanjem avtomobila, vedno se zdi povsem dovolj zmogljiv, je tudi dovolj uglajen za ušesa, porabil pa bo okoli 7 litrov ali kakšen deciliter več. V povprečju kar v redu. Tudi menjalniku kaj dosti ne bom očital, je natančen in njegovi hodi dovolj kratki, vsekakor pa v takšen karavan bolj sodi samodejni menjalnik, bo vožnja še prijetnejša in lagodnejša.

40.675 EUR pride takšna insignia in dejansko nimam veliko zamer. Za pogledat je simpatična, pelje se zelo dobro, ergonomija štima, le materiali jo do določene mere malo očrnijo, še posebej, ker je z dodanimi centimetri glede na prejšnjo generacijo posegla v segment, kjer so tekmeci še bolj resni. V šoli bi imela super ocene, sošolci bi rekli, da je pametnjakovič. Do genija pa ji malo zmanjka.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel insignia sports tourer 2.0 CDTI start/stop innovation
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1956
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4986 x 1863 x 1500
medosna razdalja v mm 2829
prtljažnik v litrih 560
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1633 (607)
največja hitrost v km/h 223
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,9/4,4/5,6
poraba na testu v l/100 km 8,1
cena osnovnega vozila v EUR 23.200
cena testnega vozila v EUR 28.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.675

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |