Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Car-rock

Škoda karoq 2.0 TDI 4x4 DSG style

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pravijo, da je konkurenca zdrava in za nas, kupce, zelo koristna, ker imamo potem še večjo izbiro. Karoq je pripeljal v najbolj konkurenčen segment in svojega predhodnika nadgrajuje v vseh pogledih. Pa je tudi boljši?
Car-rock
Foto: Gašper Miš, Jure Cehner
4. 4. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

karoq nadaljuje oblikovalsko nit večjega kodiaqa
razkošnejše dimenzije od yetija pomenijo, da je znotraj veliko prostora
drobni dodatki, kot je dvostranski tepih prtljažnika, so super
notranjost je pregledna, dobro sestavljena in uporabna
sedežne prevleke so v testnem vozilu zelo prijetne in dobro izgledajo
terena se s štirikolesnim pogonom zlepa ne ustraši
dvolitrski TDI je dodobra preverjen in kar pravšnji za ta avtomobil
podvozje je dober kompromis zanesljivosti in udobja
zunanja oblika je precej zadržana in avto se hitro izgubi med ostalimi
krmilni mehanizem je pretežak in posledično avtomobil deluje okorno
na slabih podlagah z 18-palčnimi kolesi ni najbolj udoben
z bogato opremo se precej dvigne tudi cena
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (26 glasov)

Se spomnim, kako so nam na domači premieri prikazovali razlike med karoqom in kodiaqom. Eden ima dnevno luč zavihano gor, drugi dol. Eden ima sprednjo meglenko okroglo, drugi oglato. Eden zadnjo letvico čez celotno širino karoserije, drugi malo krajšo. Ste ugotovili, kam pes taco moli, kajne? Sprememb je tako malo, da bo le vešče oko že na daleč prepoznalo, za kateri model gre.

Karoq je manjši od kodiaqa in Škodino nadomestilo za zelo priljubljeni yeti. Ta je še nedolgo tega zmagal na našem primerjalnem testu PRIMA, čeprav je bil že precej v letih. Odličen je bil in radi smo ga imeli, enako filozofijo pa Škoda ponuja tudi pri njegovem nasledniku. Z izboljšavami, jasno, da ne bomo vihali nosov. Zato v prvi vrsti rešuje tisto stvar, ki vas je pri yetiju očitno najbolj motila, in sicer premalo notranjega prostora.

Karoq je daljši za 15 centimetrov, kar pomeni, da je druga sedežna vrsta dovolj razkošna, da otroci v svojih sedežih ne bodo ves čas brcali v hrbet vašega naslonjala. Z družinskega vidika je potniški del dovolj prostoren, otroške sedeže se namesti enostavno, tudi odrasle osebe bodo na drugi sedežni klopi sedele še kar udobno, nikakor pa razkošno. Višji bodo hitro pogrešali več prostora nad svojimi glavami. Precej večji je prtljažnik, sedaj ponuja 480 litrov prostornine in ker je oglat, je tudi zelo uporaben. Pomagajo seveda še dodatki, po katerih je Škoda zadnja leta znana, majhne domislice, ki polepšajo dan in povečajo uporabnost. Recimo tepih prtljažnika, ki je na eni strani oblečen v tkanino in eleganten, na drugi pa gumijast, da ga voda ter umazanija ne zmotita. Ali pa strgalo za led v pokrovu posode za gorivo in podobno.

Z uporabniškega vidika karoq navdušuje tudi spredaj. Odlagališč je ogromno in uporabna so, velik zaslon je odziven in upravljanje z njim intuitivno. Pač, volkswagnovsko zadržano, a izdelano brez napak in ergonomsko učinkovito. S takšno bogato opremo style in kopico dodatkov vse skupaj izgleda bolj prestižno, meni so bile všeč predvsem sedežne prevleke, ki niso čisto navadne in dajo nekakšen pridih elegance. Kakorkoli, znotraj pripomb nimam, prostora je dovolj, izdelava brezkompromisna, uporabnost na visoki ravni. Če res nimate vsaj treh otrok ali ogromnega psa in si res želite model kodiaq, bo takšen karoq več kot dovolj prostoren.

Manjšo pripombo imam glede voznih lastnosti. Razumem, avto je visok in s štirikolesnim pogonom zmerno terenski. Razumem, prostor je namenjen udobnemu prevozu družine, in razumem, s tem avtom nihče ne bo podiral hitrostnih rekordov. Ravno zato NE razumem, zakaj avto deluje okorno in krmilni mehanizem tako težaško. Yeti je bil bistveno bolj lahkoten, seveda nekaj na račun manjših dimenzij in mase, vseeno pa karoqu manjka nekaj te igrivosti. Predvsem krmilni mehanizem se mi je zdel preveč obtežen, zato je karoq deloval še nekoliko bolj okorno. Je pa sicer tipično 'volkswagnovski' tudi pri voznih lastnostih, torej zanesljiv, s poudarjenim podkrmiljenjem in malce umetnim občutkom na volanu. Ampak dovolj prijeten in preko grbin relativno prijazen do potnikov.

Če boste izbrali štirikolesno gnano različico (in prav takšno tudi priporočam, da bo imel karoq res smisel), potem je 2,0-litrski TDI s 110 kW moči ravno pravšnji. Nikoli se ne zdi premočan in nepotreben, pravzaprav je v takšni kombinaciji motorja in menjalnika najbrž najboljša izbira. Na terenu vas ne bo pustil na cedilu, med običajno vožnjo bo porabil okoli 7 litrov na sto prevoženih kilometrov, pač, preverjena in že večkrat dokazano dobra izbira je. Glede terenskih vrlin naj dodam le to, da pred nakupom pojdite s prodajalcem na kakšno bližnje brezpotje in takoj vam bo postalo jasno, da karoq zlepa ne omaga. Prav takšen pogon ga dejansko spremeni v multipraktik, ki poleg dobre izdelave in prostorne notranjosti ponudi še veliko svobode, ko boste iskali odmaknjeno plažo. Pri menjalniku mi ni treba nič dodati, kajne? Med vožnjo je hiter, kot je DSG vedno, pri speljevanju ali pretikanju v vzvratno pa cuka.

Od dobrih 21 'jurjev' dalje je na voljo, s tako bogato opremo pa za dobrih 40. Malo več lahkotnosti  sem si zaželel in morda manj dolgočasno obliko, pa bi bil perfekten. Ne manjka mu veliko. Drži pa tudi, da ima hudo konkurenco. Celo v lastni hiši.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda karoq 2.0 TDI 4x4 DSG style
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 3.000
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4382 x 1841 x 1607
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 479/588
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1591 (570)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,9/5,2
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 21.710
cena testnega vozila v EUR 31.847
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.363

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTI4MC1MZXMtUGF1bC1tb29uLmpwZzE0MjI3NzYzMTc=.jpg
iconaan pravi:
Predrag , potem merilniki iz 80.tih, zadržan, robat volan, testna vožnja me je razočarala, še vedno škoda
(pred 6 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |