Indiana Jones s kravato
Nissan navara NP300 DC 2.3 dCi 4x4 tekna premium avtomatik
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Mejo med klasičnimi avtomobili in poltovornjaki navara briše tudi z novo zasnovo podvozja in vijačnimi vzmetmi.
Seveda navare ne primerjam s kakšno elegantno limuzino, je pa s precej nastopaško in markantno masko ter v privlačni barvi dovolj elegantna, da vam ne bo nerodno, ko boste iz nje stopili s kravato okoli vratu. Mejo med klasičnimi avtomobili in poltovornjaki navara briše tudi z novo zasnovo podvozja in listnate vzmeti, ki so sestavni del vseh ostalih poltovornjakov, zamenjuje s klasičnimi vijačnimi.
Pri speljevanju posebej ne cuka, kar sploh ni tako samoumevno, med samo vožnjo pa potem večino časa ustrezno izbira prestave, zmede ga le bliskovit močnejši pritisk na plin, ko potrebuje dolgo, da pretakne dve ali tri prestave nižje in pospeši. Na avtocesti se mi je včasih zazdelo, da pušča motorne vrtljaje previsoko in zadržuje določeno prestavo, zato sem prestavil v višjo kar sam. Pod črto je skratka dober in vožnjo zlahka naredi prijetnejšo, zato je tole najbolj smotrno 'zapravljenih' 1.600 evrov, ko boste kupovali navaro.
Kje so torej najbolj šibke točke vozila? Če zunaj res dobro izgleda, zlasti v takšni barvi, pa ima napihnjen pokrov motorja tudi hibo, zaradi stranskih izboklin namreč poslabša preglednost naprej. Predvsem pa znotraj navara ne ponudi takšne mere elegance, kot jo znajo nekateri drugi. Trši materiali niti ne motijo toliko, ker gre v osnovi pač za robusten stroj, predvsem oblika in notranja razporeditev stikal ne delujeta posebej moderno, zaslon na dotik sicer razbije monotonost, a je funkcijsko med slabšimi v segmentu.
Pikolovski seveda moram biti, ker takšna navara stane 45.802 EUR, kar ni malo.
Pikolovski seveda moram biti, ker takšna navara stane 41.500 EUR, kar ni malo. Ob tem ponudi še z rolojem zaprt keson, kar je seveda super, a slednji zavzame toliko prostora, da evropalete z višjim tovorom na keson ne boste več uspeli postaviti. Če vam je to pomembno … In tudi kakšna zanka ob strani ali pa na dnu bi bila dobrodošla, ni niti ene.
tehnični podatki | nissan navara NP300 DC 2.3 dCi 4x4 tekna premium |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2298 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 140 (190) pri 3.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 450 od 1.500 do 2.500 |
menjalnik | samodejni, semdemstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 5300 x 1850 x 1810 |
medosna razdalja v mm | 3150 |
mere tovornega prostora (dolžina x širina x višina) v mm | 1578 x 1560 x 474 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 2006 (1029) |
največja hitrost v km/h | 180 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,7/5,9/6,9 |
poraba na testu v l/100 km | 10,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 26.050 |
cena testnega vozila v EUR | 40.900 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 41.500 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!