Primabalerina
Alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Ob prevzemu sem stal točno ob tej na fotografijah, prepričan, da ni tista, ki jo dvigam, ampak tahuda z več kot petsto 'konjički'.
Ob prevzemu sem stal točno ob tej na fotografijah, prepričan, da ni tista, ki jo dvigam, ampak tahuda z več kot petsto 'konjički'. Še hecal sem se z gospodom, ki mi je dal ključ, da lahko še enkrat vzamem brutalno izvedenko, ker mi je bila zelo všeč. Tisto smo imeli namreč v uredništvu na testu le nekaj dni prej. Mislim, da mi je trikrat rekel, da sem prišel po točno tole, preden sem dojel, da je res prava in je pod njenim pokrovom dizelski agregat. Izgleda skoraj enako kot brutalni quadrifoglio, kar je v bistvu lahko samo dobro.
Če vprašate mene, res zasije šele v rdeči, vendar pa tudi takšen z vsemi drobnimi dodatki deluje hudo mikavno.
Zunaj je ta avtomobil zelo opazen, pa čeprav je bil tokratni v beli barvi. Če vprašate mene, res zasije šele v rdeči, vendar pa tudi takšen z vsemi drobnimi dodatki deluje hudo mikavno. Zgolj reže na pokrovu motorja manjkajo, pa bi bila zunanjost praktično identična najzmogljivejši izvedenki. Tista ima še kakšen spojler več in malce bolj je pritisnjena ob tla, ampak razlike niso takoj opazne. Imam pa tokrat nekaj pomislekov znotraj.
Prostornost je v tem segmentu itak postranskega pomena, zato povem le, da se zadaj sedi dokaj dobro, ne pa posebej razkošno, za prevoze poslovnežev so skratka boljše alternative. Giulio izberite predvsem tisti, ki v vožnji neizmerno uživate. To področje namreč obvlada. In pri kakovosti malo zamižite, ker zna odpasti kakšen gumb, tokrat je odpovedalo stikalo za brezključno odklepanje, kakšen čriček se bo prikradel tudi v kabino. Pač, alfa, kot jo poznamo, in alfa, ki ji praktično vse napake odpustimo, ko speljemo.
tehnični podatki | alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2143 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 132 (180) pri 3.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 380 pri 1.750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4643 x 1860 x 1436 |
medosna razdalja v mm | 2820 |
prtljažnik v litrih | 480 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1449 (491) |
največja hitrost v km/h | 230 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,3/3,5/4,2 |
poraba na testu v l/100 km | 6,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 34.490 (*4.500 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 40.790 (*2.500 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 54.780 (*2.500 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















