Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Včeraj nemoderno, danes trendovsko

Renault megane grandcoupe dCi 130 energy intens

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Verjetno ne boste slišali prvič, da limuzine pri nas niso bile nikoli najbolj popularne. Tako kot ostala Evropa smo bolj navdušeni nad praktičnostjo kombilimuzin. Se pa tudi ta trend malo spreminja.
Včeraj nemoderno, danes trendovsko
Foto: Gašper Miš
20. 1. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tudi grandcoupe bo poskrbel za obračanje glav, saj je atraktiven
zaradi daljšega medosja bodo potniki zadaj imeli več prostora
notranjost je lepo oblikovana in moderna
sedeža spredaj sta udobna in nudita dovolj bočne opore
mehko nastavljeno vzmetenje bo dobrodošlo na daljših poteh
1,6-litrski turbodizel je suveren in ne porabi veliko
prtljažnik preseneti s prostornostjo, saj lahko vanj spravite do 550 litrov …
… vendar zaradi majhne odprtine večjih stvari ne boste mogli voziti
multimedijski sistem R-link je občasno prepočasen
spreminjanje delovanja prezračevalnega sistema med vožnjo je zamudno
megane grandcoupe se v ovinkih nagiba bolj od ostalih bratov
tudi Renault, tako kot veliko drugih znamk, je zlorabil naziv coupe
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (26 glasov)

Limuzine še vedno veljajo za favorite na vzhodu, vendar se je v zadnjem času povečala prodaja limuzin tudi na zahodu.

Čeprav so in še vedno veljajo limuzine za favorite na vzhodnih tržiščih, se je v zadnjem času povečala prodaja limuzin tudi na zahodu, ker so avtomobilski proizvajalci zavohali priložnost, da jih oblikujejo malo bolj 'kupejevsko', torej enostavno malenkost znižajo streho in jo zelo počasi spustijo proti zadku, s tem pa pritegnejo kakšen pogled več.

Renault je tukaj v prednosti, saj so že pred časom predstavili limuzinsko različico modela megane, ki bi bila lahko z atraktivnim imenom in obliko recept za uspeh. Verjetno so jo ravno zato poimenovali megane grandcoupe, čeprav nima s kupejem nobene zveze. Gre za klasično limuzino, ki so jo francoski oblikovalci lepo izdelali s pomočjo privlačnih detajlov, zaradi česar ima dobro prezenco na cesti. Strešna linija se lepo spušča proti zadku, ki je rahlo dvignjen in zato na videz bolj dinamičen, kabina pa ponuja še več prostora kot kombilimuzina, kljub temu da je spredaj enak kot ostala brata.

Vse ostale vrline kombilimuzine in karavana ostajajo tudi v limuzini, ki ima, tako kot karavan, za dobre 4 centimetre povečano medosje. To pomeni, da imajo potniki zadaj malo več prostora za noge, največji pa niti ne veliko prostora za glave, kljub temu da nasloni pot kotom 27 stopinj načeloma dobro kompenzirajo nižjo streho. Je pa v prtljažniku 116 litrov več prostora, skupno 550, vrata pa se lahko ob doplačilu odprejo samo z zamahom z nogo pod zadnjim odbijačem, česar pri testnem vozilu sicer nismo mogli preizkusiti, ker te funkcije pač ni imel.

Za potnika spredaj bo praktično toliko prostora kot pri ostalih dveh, čeprav je grandcoupe po ceniku umeščen ravno med kombilimuzino, ki je 500 evrov cenejša, in karavan, ki je 500 evrov dražji. Oprema intens pomeni veliko bombončkov, med katerimi je osrednji multimedijski sistem R-link, nad katerim sicer še vedno nismo najbolj navdušeni, ker je včasih prepočasen in tudi spreminjanje delovanja prezračevalnega sistema med vožnjo preko zaslona je lahko nerodno. Ljubitelji modernih tehnologij boste navdušeni še nad digitalnimi merilniki, ki jim je mogoče spremeniti grafiko, če vam osnovna ne bi bila všeč, je pa celotno okolje lepo izdelano, dodatne točke si zasluži tudi ambientalna osvetlitev, ki je boste veseli ponoči. Pohvalim še sedeže, ki so udobni in imajo dovolj bočne opreme, prav tako pa podvozje kljub nekoliko bolj togi zasnovi ne kvari udobja med vožnjo, tudi ko ceste postanejo slabše.

Zaradi dobre izolacije 1,6-litrski turbodizel ni preveč glasen in je s 96 kilovati, torej 130 'konji', dovolj močan, pa tudi 6-stopenjski ročni menjalnik je čisto OK. V bistvu ne pričakujte nikakršne športnosti, čeprav se ne pelje slabo, ampak bolj kot ne nevtralno. Če dodate preveč plina, bo grandcoupe nadzorovano podkrmilil kot vsak spredaj gnan avtomobil. Tudi nagibanja je malenkost več kot pri ostalih različicah, kar je posledica bolj mehko nastavljenega vzmetenja. Seveda bo to dobrodošlo na dolgih avtocestnih vožnjah, kjer boste še najbolj veseli aktivnega tempomata in bili zadovoljni zaradi ugodne porabe. Na testu je povprečno porabil 6 litrov dizla na 100 prevoženih kilometrov.

Imena jim sicer ne opravičim, ker si naziva coupe takšen megane z ničemer ne zasluži.

Pri Renaultu so vsekakor dobro zasnovali limuzino, ki je v C-segment prinesla nekaj svežine. Imena jim sicer ne opravičim, ker si naziva coupe takšen megane z ničemer ne zasluži. Bo pa s ceno 14.490 evrov in malenkost bolj drzno obliko gotovo všeč mnogim, čeprav boste morali za dobro založen model, kot je bil testni, pripraviti še 10 tisočakov več.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault megane grandcoupe dCi 130 energy intens
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4632 x 1814 x 1443
medosna razdalja v mm 2711
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1401 (526)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,6/4,0
poraba na testu v l/100 km 6,0
cena osnovnega vozila v EUR 14.490
cena testnega vozila v EUR 20.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.610 (*1.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
TyPag pravi:
Dosti bolj atraktiven in všečen kot kombilimuzina. Upam da ga v Turčiji bolj precizno sestavijo kot pa v Franciji kombilimuzino in karavana ki sta zelo površno narejena, vsaj kar se tiče reg in napak v laku...
(pred 6 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |