Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Razcepljena osebnost

Lexus GS F luxury

Avtor prispevka: Anže Jereb
Vam misli kdaj uidejo v tisto vrsto zasanjanosti, v kateri imate na bančnem računu več milijonov in si potem zamišljate, katere avtomobile bi imeli v garaži? V moji sanjski bi se verjetno znašel tudi takšen lexus.
Razcepljena osebnost
Foto: Anže Jereb
15. 9. 2017 ob 10:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovni samuraj je vsekakor razlog, da vas bodo opazili
notranjost je razkošna, materiali vrhunski, izdelava tudi
sedeža spredaj sta kot fotelja, ki vas znata močno objeti, če bo treba
osemvaljni motor je pravi biser, zelo prožen in svilnato umirjen …
… ali pa brutalno razgrajaški in bliskovit
samodejni menjalnik je dovolj dober, da se vam po ročnem ne bo kolcalo
lega v zavojih je zanesljiva in avtomobil nikoli ni posebej naporen
pospeševanja iz zavojev so lahkotna, občutek pa vedno zanesljiv
GS F v zavojih deluje manjše, kot je v resnici
pri umirjeni vožnji je nadvse udoben
'miška' vam bo šla na živce že po treh sekundah
včasih bi si pri pospeševanju iz ovinka želel še malo več moči
cena je sicer podobna tekmecem, a vseeno zajetna
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.9 (18 glasov)
test lexus GS F luxury
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Saj veste, enega strupenega potrebujem za dirkališča, za posebne odprave na drug konec sveta bi bil hud terenec, še eden pa za takrat, ko grem z družino na dopust. Vem, kakšen polno opremljen kombi bi bil boljši in tudi zanj se v sanjah najde mesto, a če greste denimo v Španijo v hotel, prav veliko poleg polnih žepov denarja niti ne potrebujete. Seveda pa mora biti avtomobil zanimiv.

Hecno in bizarno obenem se mi zdi, da praktično vsak, ki ima kupe denarja, v svoji garaži gosti vsaj eno ali več avtomobilskih zverin. Sam bi jih imel, ampak jaz vožnjo in bliskovita ovinkarjenja po dirkališčih obožujem, za Justina Bieberja pa zelo dvomim. Ampak, kot vsi bogati, tudi on želi izstopati, eden najlažjih načinov za to pa je dober avtomobil. Uspešni poslovneži si zato velikokrat privoščijo kakšen BMW M5 ali audi RS6, krasna stroja, a v resnici bi si morali lexus GS F, ker bi bili z njim še bolj posebni.

Največja posebnost pri GS F je pod pokrovom motorja, petlitrski motor V8 s skoraj 500 'konji'.

Spredaj ima dovolj mrežic, da bi z njimi ovili pol Slovenije, ima tudi merilnik hitrosti (do 340 km/h!), pri katerem legalno ne boste prišli preko tretjine, in ima velik zaslon z miško za upravljanje, ki je dovolj posebna, da vas bo ves čas jezila. Aja, pa še eno malenkost ima, petlitrski motor V8 s skoraj 500 'konji'.
 

No, gremo po vrsti. Prostorsko je znotraj enakovreden prej omenjenima tekmecema, kakšen liter prtljažnika gor ali dol, sploh ni pomembno. Več šteje, da je znotraj poln elegance, ker jo v lovu na zahtevne kupce tudi mora imeti, na sedežih je usnje, vmes se najde še alkantara, da na njej lepo počivajo roke, karbonska vlakna so skoraj povsod, kamor poškili oko, pač, materiali so vrhunski, izdelava pa tudi.

Armaturna plošča je moderna in razgibana, a v tipičnem japonskem stilu na nekaterih področjih manj uporabna od traktorja na avtocesti. Tista 'miška', o kateri sem pisal malce višje, je namenjena upravljanju radia, klimatske naprave, navigacije, a če niste ravno japonski guru, ki si zajtrk nareže s katano, vam želim veliko sreče pri natančnem pomikanju po menijih. Mislim pa, da boste prej izgubili živce.

K sreči jih bo v prvem trenutku zagona pomiril motor. Za razliko od BMW-ja M5, ki ima prisilno polnjen motor, ta lexus prisega na atmosferski V8 in zato nanj prisegam tudi sam. Zvok je nenormalno možat in ob dviganju vrtljajev se vam bodo dvigovale tudi vse kocine. Eh, že ob zagonu se vam bodo, v prostem teku zamolklo brunda in je takoj jasno, da z njim ne bo šale. Enako, kot ob pogledu na tetovaže pripadnika Jakuze, pač, ne izzivaj.

Skoraj neverjetno je, ampak motor še bistveno bolj navduši med vožnjo. Ker ni 'turbo', je pospeševanje iz zavoja bistveno bolj prijetno, avtomobil nikoli ni živčen in polno pohojen plin sredi ovinka kljub zadnjemu pogonu ne bo pomenil izleta v bližnje drevo. Na tako svileno in enakomerno pospeševanje pri ostalih vrstah motorjev kar pozabite. Pravzaprav; ob izklopljeni elektroniki pospešujte v M5 in rezultat bo obraz, poln groze, z rokami pa boste morali vihteti hitreje od bobnarja sredi najbolj udarnega dela komada Battery od Metallice.

Da osemvaljni motor nima dovolj navora, tudi ne morem reči. Resda vas bo zelo redko v sedež potisnil tako silovito, da vam bo vzelo sapo, počasen pa seveda ni. Pogled na merilnik hitro pokaže, da je hiter, pravi brutalnež, če boste hoteli. Lahko pa presenetljivo tih, pri 130 km/h se denimo vrti s samo 2.000 vrtljaji in je tako umirjen, da misliš, da je ugasnil. To cenim, ker vem, da bodo tudi lastniki. Za vsak dan naj bo stroj nenaporen in dovolj udoben, če je treba, pa naj udari kot kladivo. GS F to obvlada.

Ko boste od njega zahtevali vse, bo rohnel, razgrajal, ropotal, kričal, nor bo. Razcepljena osebnost ga muči, bi rekel. Oziroma OCD, torej obsesivno-kompulzivna motnja. Vse mora obvladati in biti odličen na obeh polih. In čeprav morda ni pojem kirurške natančnosti, je vseeno bistveno manj naporen in lahkoten kot kakšen M5. Najbrž zato, ker je kljub podobnim dimenzijam bistveno lažji in po okretnosti je morda celo bližje M3. Volan ni težak in avto sploh ni naporen, niti trd ni. V bistvu je za svojo velikost zelo poseben in prijeten. In še preveč hiter. Predvsem pa zvok, uf, ta zvok. Sem se dvakrat zalotil na lastnem dvorišču med sedenjem v nadvse udobnih sedežih in s pritiskanjem desne stopalke, da je rohnelo. Mi je žena samo s pogledom na oknu dala vedeti, da ji moja kriza srednjih let ni preveč všeč.

Saj pravim, zelo poseben avtomobil je lexus GS F. Ker mi je všeč, sem očitno poseben tudi sam. Zdaj veste, zakaj bi bil ob polnem bančnem računu idealen za prevažanje družine. Z ženo na desni bi šlo umirjeno in elegantno, s sinom, ki je podobno 'počen' kot jaz, pa malo hitreje. Manjka mi samo še okoli 122 'jurjev', da ne bi več le sanjal.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki lexus GS F luxury
vrsta motorja bencinski, osemvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 4969
moč v kW (KM) pri vrt./min 351 (477) pri 7.100
največji navor v Nm pri vrt./min 530 od 4.800 do 5.600
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4915 x 1845 x 1440
medosna razdalja v mm 2850
prtljažnik v litrih 405
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1830
največja hitrost v km/h 270
pospešek 0-100 km/h v s 4,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 16,6/8,1/11,2
poraba na testu v l/100 km 18,3
cena osnovnega vozila v EUR 47.200
cena testnega vozila v EUR 122.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 122.900

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |