Genij ne more pokazati kvalitet
Honda HR-V 1.6 i-DTEC elegance
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Sicer pa, saj veste, kako zelo različne pristope uporabljajo v tem segmentu proizvajalci. Če ste pozabili, za vas smo lani pripravili veliki primerjalni test križancev tega segmenta, preberite si ga tukaj, takrat HR-V-ja ni bilo zraven. Nekateri so skoraj terenski, spet drugi prostorni, tretji predvsem nastopaški, četrti se odlično peljejo, načinov za lov na kupce je v tem segmentu ogromno. Perfektnega predstavnika zaenkrat še ni, čeprav nekaterim ne manjka veliko. Če bi takšen HR-V spojil s toyoto C-HR, bi bil rezultat izjemno zanimiv.
Spredaj je še nekako simpatičen, precej je tudi odvisno od barve.
Torej, HR-V je oblikovno precej zadržan avtomobil, sploh zadaj je nedomiseln, se mi kar zeha ob pogledu na zadek. Spredaj je še nekako simpatičen, precej je tudi odvisno od barve. Z bogato opremo in v beli barvi je celo opazen, točno takšen pa sploh ne. In to mu manjka, če Honda želi prepričevati kupce, da je ob zajetni ceni njihov avtomobil res dober. Oči so prve, ki morajo ustom signalizirati, naj se raztegnejo v nasmeh, možganom pa poslati veliko žlico hormonov ugodja. Tukaj se to ob prvem pogledu ne zgodi, sploh v črni barvi, ki ubije vse linije in detajle.
Pač, celoten paket je občutno dražji od ostalih, torej je predrag in pika!
Vem, bolj ali manj ga torej hvalim, dejansko se mi le oblikovno zdi preveč suhoparen, kar bi vzel toyoti C-HR, čeprav ne vem točno, kako bi dosegel potem tolikšno prostornost, ki je ena pomembnejših odlik. Zakaj potem ne bi bil v tistem našem primerjalnem testu med najboljšimi? Zaradi cene, saj testni stane skoraj 29 'jurjev', pa niti ni najbolj bogato opremljen. Dnevne luči niso v LED-tehniki in izgledajo dokaj mizerno, pa še kaj drugega manjka. Štirikolesni pogon sploh ni na voljo! Pač, celoten paket je občutno dražji od ostalih, torej je predrag in pika! Za bistveno manj dobite že civic, ki ponuja podobno prostornost, je celo bolj nastopaški in se še bolje pelje. Ni pa križanec in v njem ne sedite tako visoko, to drži. Očitno so ti dve potrebi pri Hondi ocenili s toliko evrskimi tisočaki.
tehnični podatki | honda HR-V 1.6 i-DTEC elegance |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1597 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 88 (120) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 300 pri 2.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4294 x 1772 x 1605 |
medosna razdalja v mm | 2610 |
prtljažnik v litrih | 431 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1324 (546) |
največja hitrost v km/h | 192 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,2/3,8/4,0 |
poraba na testu v l/100 km | 5,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 22.990 (*1.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 27.090 (*1.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 28.880 (*1.000 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!