Dvolitrski dizelski motor je ravno prav močan, 110 kW ima, kar je preračunano 150 'konjev', in prav lepo pomika takšen družinski avtomobil. Čeprav ima čisto zadaj še dva zasilna sedeža, je v praksi odličen za pet potnikov, saj se prva klop zlaga v treh delih in prostora res ne manjka. Če boste uporabili tudi šesti in sedmi sedež, pozabite na prtljažnik, ker bo šla vanj samo še kakšna vreča, bo pa verjetno prišlo še kako prav, ko boste vi na vrsti za prevoz otrok z rojstnega dneva. Več o uporabnosti dvojke gran tourer si lahko preberete v prvem testu.
Ta je najbolj zanimiv, ker ima štirikolesni pogon xDrive, pri katerem elektronsko nadzorovan menjalnik in večploščna sklopka lahko prenašata moč med sprednjo in zadnjo osjo ter celo levim in desnim kolesom, kar se bere odlično za zanesljivo vožnjo na urejenih cestah. Prvič je na voljo v BMWju, ki ima v osnovi pogon speljan na sprednji kolesi, motor pa spredaj vgrajen prečno. Zato je v tem primeru tudi prenos navora v normalnih pogojih speljan naprej, se pa po zaslugi aktivne sklopke in senzorjev odzove v desetinki sekunde in pošlje navor na kolo, ki ima oprijem.
V tem primeru ima še posebno vzmet za ventil, ki zmanjša tlak v sklopki in s tem zmanjšuje izgube zaradi trenja, ker so želeli narediti sistem karseda učinkovit. Tudi z dodatno maso, ki naj bi je bilo le za okoli 61 kilogramov več, so se izkazali. Vse skupaj je ob koncu testa potrdila poraba goriva, ki je padla na manj kot sedem litrov na sto kilometrov, kar je zelo dober rezultat za takšen avto s samodejnim menjalnikom z 8 stopnjami in štirikolesnim pogonom. Delovanja slednjega seveda ne boste občutili drugače kot na spolzkem, ko bo z vsemi štirimi zanesljivo vlekel avto v želeno smer.
Prav nobene pripombe zato nimam nad vožnjo, ker ne deluje nič bolj okorno in ker je podvozje čvrsto, da bo voznik celo v tem BMWju do določene mere užival v vožnji. Podvozje je še vedno na meji udobnega kljub velikim platiščem, čeprav za tipičen družinski avtomobil že kar premalo uglajeno. Izgled pa sami ocenite, jaz vam lahko povem samo, da testni z zelo veliko opreme stane skoraj 55 tisoč evrov. In zakaj bi se samo vi vozili fino v odličnih sedežih, če se lahko tudi vaše dete? Vsi morate biti v stilu in zato vam ne bo težko izkašljati 382 EUR za hud otroški sedež v barvah BMWja. Samo še otroka rabite.