Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Z vsemi štirimi gre lažje

BMW 218d gran tourer xDrive M sport

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Eden najboljših enoprostornikov na trgu je tudi eden najdražjih. Kako čudno, a ne? Zadnja novost v ponudbi je model 218d, ki je na voljo s štirikolesnim pogonom xDrive.
Z vsemi štirimi gre lažje
Foto: Gašper Miš
18. 11. 2016 ob 19:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

vozniško najbolj suveren enoprostornik na trgu
klop je lepo prilagodljiva in se zlaga v treh delih
motor je povsem dovolj zmogljiv in varčen, če niste zahtevni
štirikolesni pogon je redkost v segmentu in še kako uporaben
izdelava je odlična
zadaj ima celo dva pogojno uporabna sedeža
vodljivost in občutek na volanu sta za tip vozila zelo dobra
še vedno se težko sprijaznimo s tovrstnim BMWjem
podvozje premalo udobno blaži, če gledamo nanj kot družinski avto
zadnja sedeža sta zgolj za silo uporabna, prtljažnika takrat ni
čeprav je cena pričakovano visoka, je previsoka
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (4 glasov)
test 2016 BMW 218d gran tourer xDrive M sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dvolitrski dizelski motor je ravno prav močan, 110 kW ima, kar je preračunano 150 'konjev', in prav lepo pomika takšen družinski avtomobil. Čeprav ima čisto zadaj še dva zasilna sedeža, je v praksi odličen za pet potnikov, saj se prva klop zlaga v treh delih in prostora res ne manjka. Če boste uporabili tudi šesti in sedmi sedež, pozabite na prtljažnik, ker bo šla vanj samo še kakšna vreča, bo pa verjetno prišlo še kako prav, ko boste vi na vrsti za prevoz otrok z rojstnega dneva. Več o uporabnosti dvojke gran tourer si lahko preberete v prvem testu.

Ta je najbolj zanimiv, ker ima štirikolesni pogon xDrive, pri katerem elektronsko nadzorovan menjalnik in večploščna sklopka lahko prenašata moč med sprednjo in zadnjo osjo ter celo levim in desnim kolesom, kar se bere odlično za zanesljivo vožnjo na urejenih cestah. Prvič je na voljo v BMWju, ki ima v osnovi pogon speljan na sprednji kolesi, motor pa spredaj vgrajen prečno. Zato je v tem primeru tudi prenos navora v normalnih pogojih speljan naprej, se pa po zaslugi aktivne sklopke in senzorjev odzove v desetinki sekunde in pošlje navor na kolo, ki ima oprijem.

V tem primeru ima še posebno vzmet za ventil, ki zmanjša tlak v sklopki in s tem zmanjšuje izgube zaradi trenja, ker so želeli narediti sistem karseda učinkovit. Tudi z dodatno maso, ki naj bi je bilo le za okoli 61 kilogramov več, so se izkazali. Vse skupaj je ob koncu testa potrdila poraba goriva, ki je padla na manj kot sedem litrov na sto kilometrov, kar je zelo dober rezultat za takšen avto s samodejnim menjalnikom z 8 stopnjami in štirikolesnim pogonom. Delovanja slednjega seveda ne boste občutili drugače kot na spolzkem, ko bo z vsemi štirimi zanesljivo vlekel avto v želeno smer.

Prav nobene pripombe zato nimam nad vožnjo, ker ne deluje nič bolj okorno in ker je podvozje čvrsto, da bo voznik celo v tem BMWju do določene mere užival v vožnji. Podvozje je še vedno na meji udobnega kljub velikim platiščem, čeprav za tipičen družinski avtomobil že kar premalo uglajeno. Izgled pa sami ocenite, jaz vam lahko povem samo, da testni z zelo veliko opreme stane skoraj 55 tisoč evrov. In zakaj bi se samo vi vozili fino v odličnih sedežih, če se lahko tudi vaše dete? Vsi morate biti v stilu in zato vam ne bo težko izkašljati 382 EUR za hud otroški sedež v barvah BMWja. Samo še otroka rabite.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 218d xDrive gran tourer M sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 330 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4556 x 1800 x 1641
medosna razdalja v mm 2780
prtljažnik v litrih 645
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1615 (580)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 9,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/4,6/4,9
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 26.600
cena testnega vozila v EUR 40.709
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 54.766

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |