Golf killer
Hyundai i30 1.0 T-GDI impression
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Ja, avto prav v ničemer posebej ne izstopa. Seveda to ni slabo, fino je, ko nobenemu ne daje vtisa, da se bahate z novim avtom, in ves čas imaš občutek, da so se Korejci, pardon, Nemci, ki so dejansko oblikovali ta avto, trudili, da bi izgledal prijazno, resno in vsem všečno. Nekaj upanja na to, da so ustvarjalci vseeno ljudje in ne brezosebni roboti, daje maska, ki je svoj navdih iskala v jeklarnah, kjer stopljeno železo teče kot zelo gost slap vode, zato ima zanimiv vzorec v sicer klasični šestkotni obliki.
Vem, da ste težko zaslužili svoj denar, zato ste pri ceni še toliko bolj občutljivi in lahko kakšno stvar mirno črtate s seznama, da se približate številki 20 tisoč, bi pa sam skoraj gotovo priporočil doplačilo 900 EUR za močnejši 1,4-litrski motor. Dizla verjetno ne potrebujete, takšen 1,0-litrski pa bi glede na ceno znal predstavljati največji delež.
Inženirji so obljubljali največji napredek pri vožnji in občutku. Res se bolje pelje.
Inženirji so obljubljali največji napredek pri vožnji in občutku. Mogoče imajo prav. Res se bolje pelje. Še vedno je dovolj udoben ampak ima raje ovinke kot prej. Sicer se ne čutijo vsi testni kilometri, ki so jih baje prevozili na Nürburgringu, ker bi se lahko manj nagibal in volan bi bil lahko še bolj komunikativen, ampak vem, da Hyundai ne prodaja športnosti v tej izvedbi, za to je pri njih rezervirana črka N. Skratka, tudi vožnja nič posebnega, predvsem želi ugajati, tako kot sem zapisal že na začetku tega testa.
tehnični podatki | hyundai i30 1.0 T-GDI impression |
vrsta motorja | turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 88 (120) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 171 od 1.500 do 4.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4340 x 1795 x 1455 |
medosna razdalja v mm | 2650 |
prtljažnik v litrih | 395 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1417 (383) |
največja hitrost v km/h | 190 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,8/4,6/5,0 |
poraba na testu v l/100 km | 7,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 15.990 (*2.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 21.990 (*2.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 25.980 (*2.000 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!