Že bližje predhodniku
Renault clio R.S. 220 EDC trophy
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Avto je občutno bolj agresiven, meni je to seveda všeč, je pa bolj trd in bolj suvereno čepi v ovinku. Razlika je očitna.
Pa praksa? Res je, avtomobil je občutno bolj agresiven, meni je to seveda všeč, je pa bolj trd in tudi bolj suvereno čepi v ovinku. Razlika je očitna. Tudi prirastek moči se pozna, je kar konkretno hitrejši, čeprav naj bo jasno, da ga le zaradi nekoliko večje moči ni potrebno vzeti, saj je že običajni R.S. več kot dovolj hiter. V bistvu je že šibkejša fiesta dovolj hitra, hočem reči, bistvo teh avtomobilov je užitek v zavojih in tega zagotavljajo vsi po vrsti, trophy je le še dodatna pika na i.
tehnični podatki | renault clio R.S. 200 EDC trophy |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1618 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 162 (220) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 280 pri 1.750 |
menjalnik | robotiziran, šesetstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4063 x 1732 x 1448 |
medosna razdalja v mm | 2589 |
prtljažnik v litrih | 300 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1204 (507) |
največja hitrost v km/h | 235 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,6/5,1/5,9 |
poraba na testu v l/100 km | 11,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 11.290 |
cena testnega vozila v EUR | 24.450 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 28.450 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!