Mali sodček smodnika
Opel corsa 1.6 turbo ecotec OPC
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Kje točno se je zalomilo, ne vem, da je šlo za neznanje, pa tudi težko rečem, ker je bila najmanjša corsa OPC vseeno precej simpatična.
Kje točno se je zalomilo, ne vem, da je šlo za neznanje, pa tudi težko rečem, ker je bila najmanjša corsa OPC vseeno precej simpatična. Očitno ravno dovolj močna in zmogljiva ter dimenzijsko skromna, da je bila vozniško zanimiva. Sicer nikoli najboljša v segmentu, a vseeno nakup tega avtomobila ni bil napačna odločitev, kar bi za večja modela lahko rekel. Najboljša ni bila preprosto zato, ker je bila takrat konkurenca zelo huda, predvsem zaradi briljantnega clia RS. Govorim o prejšnji generaciji, seveda.
Če boste kupili corso OPC in ne boste dodali še paketa zmogljivosti OPC, ki stane 2.400 EUR, vas bom kar za ušesa! Poleg večjih pnevmatik in nekaterih malenkosti, ki niso tako zelo pomembne, ga nujno izberite zaradi prave mehanske zapore diferenciala priznanega nemškega proizvajalca Drexler.
Če boste kupili corso OPC in ne boste dodali še paketa zmogljivosti OPC, ki stane 2.400 EUR, vas bom kar za ušesa! Poleg večjih pnevmatik in nekaterih malenkosti, ki niso tako zelo pomembne, ga nujno izberite zaradi prave mehanske zapore diferenciala priznanega nemškega proizvajalca Drexler. Ta lepo umirja sprednji del vozila in ga v hitrih zavojih potegne v ovinek ter uspešno preprečuje podkrmiljenje. Ne pomeni sicer, da niti za trenutek ne boste začutili, da je nos postal nekam lahek, ampak vožnja z zaporo je mnogo bolj prijetna in pri hitri vožnji predvsem učinkovita. Je pa zapora diferenciala bolj stare šole in zahteva moško roko, pri močnem pospeševanju volan trga iz rok, pač to ni avto za mlačne kvazi-dirkače. Če boste želeli od nje iztisniti veliko, bo treba zadevo tudi resno vzeti v roke. Dobesedno. Na tem mestu lahko dodam, da me je vozniško vseeno bolj prepričal adam S. Je šibkejši in manj hiter, a bolj igriv in zato bolj navduši.
tehnični podatki | opel corsa 1.6 turbo ecotec OPC |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 154 (210) pri 5.800 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 245 od 1.900 do 5.800 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4021 x 1736 x 1479 |
medosna razdalja v mm | 2510 |
prtljažnik v litrih | 285 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1278 (437) |
največja hitrost v km/h | 230 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,5 |
poraba na testu v l/100 km | 8,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 10.090 |
cena testnega vozila v EUR | 17.890 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 23.480 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!