Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zvezda modnih brvi

DS 5 2.0 BlueHDi 180 sport chic

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko se po modnih brveh sprehajajo brhka dekleta z ultra modernimi cunjicami, se nihče ne sprašuje, če so oblačila sploh udobna. Moda je moda. Enako velja za DS 5, ki je po prenovi postal oblikovno še bolj izrazit, pustil pa mešane občutke.
Zvezda modnih brvi
Foto: Gašper Miš
23. 9. 2016 ob 5:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno je tako eleganten, da bi ob njem zardela še Iris Mulej
znotraj mu z modnega vidika lahko konkurira le Pagani
armaturna plošča je s posebnimi gumbi prava mojstrovina
sprednja sedeža sta zelo udobna in nadvse prijetna
motor je dovolj uglajen in zmogljiv, več ne boste zahtevali
samodejni menjalnik takšnemu karakterju vozila nadvse pristoji
uporabnost zaradi elegance trpi, odlagališč skorajda ni, volan je velik in prisekan
tudi preglednost ni najboljša in panoramska streha s predeljenimi stekli ni zelo uporabna
lastniki bodo umazani elegantneži, če bodo poskušali odpreti prtljažna vrata
podvozje je slabo, pretrdo in glasno, stara zasnova peugeota 3008 se še kako pozna
občutek na volanu je slab, povratnih informacij ni veliko
prostora na zadnji klopi je glede na velikost vozila malo, ker sta sprednja sedeža razkošna
poraba goriva je zgolj povprečna, tudi manj bi lahko zahteval motor
3,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (26 glasov)

Ni veliko vozil, ki bi že na prvi pogled pustila takšen vtis. DS 5 je dovolj oblikovno poseben in atraktiven, da ga je težko zgrešiti, ob snemanju se mi je zdelo, da bi moral biti oblečen v Armani obleko, da bi mu lahko pariral. Zunaj je fantastičen, vsi ga gledajo, se zdi, da niti ne vedo, kam bi ga uvrstili, vidim le, da jim je zelo zanimiv. Ampak še bolj hud je znotraj. S takšno notranjostjo se lahko primerja le še kakšen pagani, usnje na sedežih ima hudo lep vzorec, armaturna plošča je zelo atraktivna in dobro izdelana, nobena malenkost ni prepuščena naključju in zanimivih detajlov je ogromno. Celo zavesice na strehi so ločene za voznika, sovoznika in zadnje potnike. In še ogromno je malenkosti, ki skupaj naredijo notranje počutje pravo doživetje.

Vendar pa lepota zmanjšuje uporabnost in takšni kompromisi mi niso nujno všeč. Sprednja sedeža, na primer, sta zelo razkošna in debela, zato za potnike zadaj ni dovolj prostora. Za noge ga hitro zmanjka, zato dodajam, bogi Sarkozy, ki se je vozil zadaj. Zgoraj omenjena tri ločena stekla na stropu ob odprtem zastoru zelo nenavadno razpršijo svetlobo v notranjost, zato me med vožnjo s kančkom očesa ves čas nekaj moti, imam občutek, da je nekaj na strehi. Seveda tudi dodatne svetlobe ne ponudijo toliko, kot bi jo klasično enojno panoramsko steklo. Voznikov delovni prostor ponudi eno samo praktično neuporabno odlagališče, zato tudi uporabnost trpi. In vso srečo vam želim pri odpiranju prtljažnika, če nočete imeti umazanih rok. Stikala za odpiranje zadaj sploh ni in boste prtljažnik morali odpreti preko gumba na ključu ali pa v notranjosti, prtljažna vrata pa prijeti ravno tam, kjer so takoj umazana.

Potem pa vožnja. Razumem, da želi biti DS 5 umirjen in eleganten stroj, zato me prevelik volanski obroč niti ne moti, čeprav je spodaj preveč prirezan. Preveč predvsem zaradi uporabnosti, izgleda že fino. Tudi obvolanskih prestavnih ročic ne pogrešam in jih ne boste niti vi, ker jih ob umirjeni vožnji ne boste potrebovali. Elegantno okolje z elegantnim volanom, torej, do sem vse super. Ne razumem pa, zakaj potem podvozje preveč trdo pobira neravnine, ne športno trdo, samo slabo uglašeno trdo. Glasno je in grdo pretresa, na kakšni večji grbini se mi je zdelo, da bo kakšen kos kar odletel, pa sem se peljal lepo in umirjeno. Ker DS 5 ne želi biti vozniško dinamičen, bi moral biti bolj udoben in eleganten, zato z vožnjo ne navduši. Prav tako je občutek na volanu preslab.

Mi je pa všeč motor. Dobrih 130 kW moči je vedno prepričljivih, motor ni posebej glasen in šeststopenjski samodejni menjalnik deluje lepo. Vsaj, dokler se boste vozili umirjeno, hitre menjave mu vseeno niso posebej všeč. Ampak z DS 5 se boste želeli voziti lepo, zato menjalnik hvalim in se ponovno sprašujem, čemu ni podobnega karakterja tudi podvozje. Sem pa resda pričakoval, da bo motor porabil manj, pod sedem litrov ne gre niti z umirjeno vožnjo.

Kompromisi so skratka v avtomobilskem svetu nujno zlo in biti perfekten je sila težko. Če bi ocenjeval le obliko in notranje vizualno razkošje, je DS5 pregrešno zanimiv. Izjemno lep in eleganten, pravi posebnež, ki s svojimi detajli vsekakor prepriča. Zataji pa tehnika. Če uporabim prispodobo, se mi zdi takšen kot tiste božične čokoladice, lepe navzven in zanimivih oblik, čokolada pa ni preveč dobra. Če upoštevam, da tako opremljen stane skoraj 43 jurjev, bi moral biti bolj uglajen tudi med vožnjo. Predvsem tišji, manj trd in z boljšim občutkom na volanu. Namreč, če oblikovno skriva sorodnost s plebejskima znamkama, bi jo moral bolj tudi v vožnji. Zato si še ne zasluži Armanijevega suknjiča.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki DS 5 2.0 BlueHDi 180 sport chic
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 133 (180) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4530 x 1871 x 1505
medosna razdalja v mm 2727
prtljažnik v litrih 468
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1540 (585)
največja hitrost v km/h 220
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/3,8/4,3
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 29.900
cena testnega vozila v EUR 40.390
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 42.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |