Partner ne tepe
Peugeot partner tepee 1.6 BlueHDi 120 allure
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
S peugeotom partner teppe lahko na dopust odpeljete polovico hiše.
Partner tepee je Peugeotova različica berlinga, torej malega družinskega kombija, ki ga PSA dela v obliki dveh modelov, da lahko na dopust odpeljete polovico hiše. Idealen družinski partner, ki ne tepe kljub za Slovence zanimivemu dodatnemu nazivu. In ker smo berlinga pred časom že imeli na testu, test si preberite tukaj, tale pa je praktično enak, samo na hitro ponovim.
Ker partner ni za hitre voznike, bo motor z 88 kW moči krasna izbira.
Ker partner torej ni za hitre voznike, ob umirjeni vožnji potrjujem, da bo motor z 88 kW moči krasna izbira. Povsem dovolj je živahen, popije lahko celo manj kot 6 litrov, obenem pa je še povprečno uglajen in glasen, skratka, čisto primeren je. Z manj natančno ročico menjalnika pa se tudi povsem dobro razumeta.
Kljub precejšnjemu številu vrlin je partner vseeno dokaj specifičen avtomobil. Daleč najprimernejši za tiste, ki potrebujete prostor in vam avtomobila ne sme biti škoda, manj pa za vozniške zanesenjake, ki hočete tudi veliko uglajenosti in udobja. Z dodatnima dvema sedežema bo zadostil tudi tiste z občasno večjim številom potnikov, upoštevajte pa, da ob nameščenem šestem in sedmem sedežu prtljažnega prostora praktično ni. Seveda ju lahko enostavno odstranite in ta problem rešite, se pa za spremembo celo na njih sedi dokaj udobno. Takšna 'kocka' na kolesih stane okoli 25 tisočakov, preko Peugeot financiranja pa v času testa še skoraj sedem tisočakov manj, kar je že zelo ugodno.
tehnični podatki | peugeot partner tepee BlueHDi 120 allure |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1560 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 88 (120) pri 3.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 300 pri 1.750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4384 x 1810 x 1801 |
medosna razdalja v mm | 2728 |
prtljažnik v litrih | 100/675 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1504 (556) |
največja hitrost v km/h | 174 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,9/4,2/4,4 |
poraba na testu v l/100 km | 6,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 14.909 |
cena testnega vozila v EUR | 22.530 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 25.034 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!