Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Partner ne tepe

Peugeot partner tepee 1.6 BlueHDi 120 allure

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če potrebujete praktičen avtomobil, ki bo zlahka zadovoljil potrebe družine, še bolj žene in vaših športnih izletov v naravo, ko boste vanj tlačili kolo, je peugeot partner idealen.
Partner ne tepe
Foto: Gašper Miš
7. 11. 2016 ob 9:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

uporabnost res ne trpi, zlasti v prtljažniku je prostora ogromno
ločeno odpiranje zadnjega stekla je sila uporabno, ko je prtljažnik poln
drsna vrata so praktična in lahkotno tečejo po vodilih
ločeni sedeži v drugi vrsti omogočajo pritrditev treh otroških sedežev
na šestem in sedmem sedežu se sedi presenetljivo udobno in se ju lahko odstrani
večfunkcijski osrednji zaslon je dovolj dobro odziven in pregleden
motor je dovolj zmogljiv, prožen in ni nadpovprečno glasen
kljub oglati podobi je poraba goriva dovolj majhna
notranje okolje je preživeto, plastika trda in oblikovno nezanimiva
okolje je spredaj nepraktično, odlagališča so neuporabna
pri večjih hitrostih je hrup vetra in okolice precej močan
blaženje je mehko, zato se avto precej nagiba, predvsem pa glasno
krmilni mehanizem je eden slabših, skoraj brez informacij za voznika
na drsnih vratih se stekla ne odpirajo klasično
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (24 glasov)
test peugeot partner tepee BlueHdi 120 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

S peugeotom partner teppe lahko na dopust odpeljete polovico hiše.

Partner tepee je Peugeotova različica berlinga, torej malega družinskega kombija, ki ga PSA dela v obliki dveh modelov, da lahko na dopust odpeljete polovico hiše. Idealen družinski partner, ki ne tepe kljub za Slovence zanimivemu dodatnemu nazivu. In ker smo berlinga pred časom že imeli na testu, test si preberite tukaj, tale pa je praktično enak, samo na hitro ponovim.

Je avtomobil za tiste, ki potrebujete veliko prostora, predvsem pa vanj nameravate večkrat 'tlačiti' predmete, ki radi povzročajo praske, in vam je klasičnega enoprostornika zato škoda. Materiali so v tem avtomobilu namreč bolj trdi in robustni, saj ima v osnovi dostavne korenine, za družinsko rabo pa je super, ker ima še oglat prtljažnik, ki vase sprejme ogromno prtljage, drsna vrata so uporabna, ker 'mularija' lahko hitreje skoči na sedeže, prostora pa je dovolj tudi za potnike. V primeru, da imate tri otroke, lahko povem, da ločeni sedeži zadaj lahko sprejmejo tri otroške sedeže. Kdor bi želel uporabnost primerjati s kakšnim karavanom – v primeru, da boste uporabili še zaščitno mrežo in prtljago namestili do stropa prtljažnika, bo količina tja postavljenega tovora naravnost gromozanska, obenem pa bo velik del lažje dosegljiv brez predhodnega odstranjevanja polovice prtljage. V nižjem in daljšem prtljažniku karavana bo to težje opravilo. Seveda ob vsem skupaj upoštevajte, da gre za 4,38 metra dolgo vozilo, ki se znajde tudi v mestu in v rokah manj veščih voznikov, ne pa za veliki kombi.

Prostora je torej ogromno, niso pa vsa odlagališča tako uporabna, kot bi morala biti. Starejša zasnova se pozna tudi pri armaturni plošči, kjer je večina odlagališč celo neuporabnih. Izpostavljam dva 'tulca' na sredinskem delu, v katera ne boste postavili niti pollitrske plastenke, niti telefona, denarnice ali česa drugega. Povsem neuporabno, ker stvari padajo iz njiju že ob prvem pospeševanju. Doplačljivi predal med sedežema je sicer ogromen, ampak ravno zaradi tega telefona spet nočem dati vanj, ker se bo v dveh kilometrih sesul. Skratka, Francozi morajo še malo bolj naštudirati malenkosti, da bodo bolj uporabne za novodobne potrebe voznikov, in položaj za volanom, ki me prav tako še ni tako prepričal kot pri dražjem nemškem konkurentu.

Sicer pa se partnerju leta najbolj poznajo pri voznih lastnostih in čeprav tole ni avtomobil, po katerem bi posegali zagrizeni vozniški uživači, vseeno obstajajo bolj prepričljive in prijetne alternative. Krmilni mehanizem je zelo anemičen in slabo prenaša informacije do voznika, hrup iz okolice precej dobro sporoča, da se peljete malce hitreje, podvozje pa je tako nastavljeno, da se vozilo precej nagiba, zato dinamična vožnja odpade. Če se boste vedno vozili le umirjeno, zadnja pripomba ne bo prišla do izraza, vas pa vseeno zna zmotiti glasnost podvozja, ki dokaj rado sporoča, da vozite po grbinah. Če partnerja primerjam z manjšim fordom tourneo connect ali volkswagnom caddy, je razlika kar očitna.

Ker partner ni za hitre voznike, bo motor z 88 kW moči krasna izbira.

Ker partner torej ni za hitre voznike, ob umirjeni vožnji potrjujem, da bo motor z 88 kW moči krasna izbira. Povsem dovolj je živahen, popije lahko celo manj kot 6 litrov, obenem pa je še povprečno uglajen in glasen, skratka, čisto primeren je. Z manj natančno ročico menjalnika pa se tudi povsem dobro razumeta.


Kljub precejšnjemu številu vrlin je partner vseeno dokaj specifičen avtomobil. Daleč najprimernejši za tiste, ki potrebujete prostor in vam avtomobila ne sme biti škoda, manj pa za vozniške zanesenjake, ki hočete tudi veliko uglajenosti in udobja. Z dodatnima dvema sedežema bo zadostil tudi tiste z občasno večjim številom potnikov, upoštevajte pa, da ob nameščenem šestem in sedmem sedežu prtljažnega prostora praktično ni. Seveda ju lahko enostavno odstranite in ta problem rešite, se pa za spremembo celo na njih sedi dokaj udobno. Takšna 'kocka' na kolesih stane okoli 25 tisočakov, preko Peugeot financiranja pa v času testa še skoraj sedem tisočakov manj, kar je že zelo ugodno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot partner tepee BlueHDi 120 allure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4384 x 1810 x 1801
medosna razdalja v mm 2728
prtljažnik v litrih 100/675
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1504 (556)
največja hitrost v km/h 174
pospešek 0-100 km/h v s 12,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/4,2/4,4
poraba na testu v l/100 km 6,1
cena osnovnega vozila v EUR 14.909
cena testnega vozila v EUR 22.530
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.034

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |