Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Družinske sanje

Volkswagen touran 2.0 TDI highline

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Večina kolegov, ki so si v zadnjih letih ustvarili družine, je totalno navdušena nad Volkswagnovim touranom. Jasno, ker je na maski znak VW. Ampak verjetno je moral touran navdušiti še s čim, da je samo pri nas v slabih 10 letih prepričal že 6.500 kupcev.
Družinske sanje
Foto: Gašper Miš
20. 9. 2016 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

povečane mere tourana so ravno dovolj za veliko dodatnega prostora
zaprtim in odprtim predalom, mrežicam in utorom ni videti konca
sprednja sedeža sta udobna z dolgima sedalnima deloma
zadnji sedeži se ločeno in zelo enostavno zlagajo
prtljažnik je ogromen in se ga da povečati na skoraj 2 kubika
razmeroma hitro odpiranje prtljažnih vrat tudi na elektriko
vožnja je dovolj udobna za tip vozila
nasploh lahkotno upravljanje z ne tako majhnim avtomobilom
menjalnik se izkaže z natančnostjo in prijetnimi gibi ročice
dobra vidljivost iz avtomobila na vse strani
oblikovalci bi mu vseeno lahko namenili še več karakterja
vožnja zaradi izrazito družinske namembnosti včasih deluje odtujeno
pričakovali smo vsaj pol litra manjšo porabo goriva
cena z dodatno opremo zelo hitro zraste čez povprečen družinski proračun
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (49 glasov)

Ta prispevek ni o tem, kako radi imamo Slovenci veliko nemško znamko, ampak samo test.

Ta prispevek ni o tem, kako radi imamo Slovenci veliko nemško znamko, ampak samo test novega tourana. Je dober? Zelo. Spet to ni avto, ob katerem vam bodo šle kocine pokonci, ker je dokaj dolgočasen oziroma lepše se sliši zadržan. Nekateri so zlobno pripomnili, da so Nemci za osnovo vzeli škatlo in ji malo prirezali robove ter nataknili štiri kolesa, da vse skupaj izgleda kot avto.

Zadržanemu narodu, kot Slovenci baje smo, pa to kar ustreza. Zunaj novega tourana ne boste vsi prepoznali, čeprav je na njem čisto vse novo. Najbolj ga seveda izdajo luči, ki tudi odlično svetijo, sploh v meglenih in oblačnih dneh se to še kako pozna. Za še več uporabnosti bi bila boljša drsna vrata na boku, ampak so baje Nemci naredili raziskavo in si jih večina ne želi, sploh, ker bi bil potem avto grši. Saj ne, da mu zdaj manjka uporabnosti, v kabini je ogromno predalov, žepov na sedežih in utorov v vratih, da bodo lahko vsi potniki odložili svoje drobnarije in igrače. Pozna se, da je touran z novo generacijo kar konkretno zrasel; v dolžino se je raztegnil za 130 mm, za 113 je povečana tudi medosna razdalja, zato je znotraj občutno več prostora za kolena. Kar neverjetno je, koliko in kako različnim avtomobilom služi Volkswagnova modularna platforma za avtomobile s prečno vgrajenimi motorji, ki je očitno odlična osnova tudi za 4527 milimetrov dolgi touran. Sedeži se v drugi vrsti zelo lepo in vsak posebej zlagajo, v zadku pa je ogromen prtljažni prostor, ki se ga da z osnovnih 834 povečati na kombijevskih 1980 litrov. Vrata se tukaj celo dokaj hitro odpirajo z elektriko, kar nas pri nekaterih avtomobilih včasih zmoti in bi se veliko raje odločili za klasični sistem.

Pri položaju za volanom prav nobene pripombe: dobro se sedi, ker sta sprednja sedeža odlična in imata dolga sedalna dela, kar je meni sploh všeč pa nimam zelo dolgih nog. Preglednost iz avta je pričakovano dobra, ker je oblika pač oglata, za nazaj ima lahko tudi kamero pa še sam zna parkirati. Verjetno je v takšni kombinaciji sanjska izbira za večino družin, ker je spredaj dvolitrski motor TDI, oprema pa highline s kar nekaj dodatki, da je cena že preko 36 tisoč evrov.

Spet bi lahko rekel, saj za to ceno dobiš še večji sharan, ampak ni vse v centimetrih. Oziroma, v primeru tourana je celo pomembno, da je dovolj kratek, da ga lahko stlačite v večino garaž ali parkirnih mest. Motor je še kar tih, vsekakor dovolj zmogljiv, sam si, tako kot pri vseh dizlih, želim samo še malo več odločnosti pri spodnjih vrtljajih, ker se to pri ročnem menjalniku toliko bolj pozna in včasih enostavno ugasne, če dodate premalo plina v drugi prestavi. Ni pa kaj posebej varčen; na testu je poraba znašala med 6 in 7 litrov na 100 kilometrov in bo v praksi težko manjša, če boste veliko na avtocesti, ker avtomobil le ni tako majhen. V njem se lahko vozi celo sedem oseb, če doplačate 741 EUR za dodatna sedeža v 3. vrsti, ki sta seveda bolj namenjena prevozu otrok na krajših razdaljah. Kdor potrebuje več prostora za potnike, mu spet raje priporočim sharan.

V zadnjem času sem se že kar malo razvadil z menjalnikom DSG, ki bi se krasno podal v ta avto, ampak je tudi ročni odličen. Ročica je na pravem mestu, gibi so prijetni, lepo se čuti vklop prestave, mehansko touran res nikjer ne razočara. Tudi podvozje je super kombinacija udobja in dinamike, ker se odlično pelje v ovinkih, čeprav bi bil z manjšimi platišči še bolj udoben in prijeten. Kljub večjim zunanjim meram je celotna masa avtomobila manjša kot prej, kar se vse čuti, saj touran prepriča z zelo predvidljivimi voznimi lastnostmi. Težko vas bo s čimerkoli presenetil in kljub temu da občutek na volanu ni tako dober kot pri golfu, s katerim deli večino komponent, se lahko pelje dovolj hitro, da bo otrokom še prehitro slabo. Vendar ima tudi za divjake Volkswagen drugačne avte, tale pa navduši predvsem s tem, kako lahkotno se pelje. Kar je za nekatere dolgčas in se bodo branju tega testa že v osnovi na daleč izognili, je za druge točno to, kar želijo. Pri touranu zato izkušnje dobrega desetletja kažejo, da ni dovolj samo znamka, ampak mora biti avto tudi dejansko dober.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen touran 2.0 TDI highline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4527 x 1829 x 1659
medosna razdalja v mm 2791
prtljažnik v litrih 834
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1552 (703)
največja hitrost v km/h 208
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,0/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 21.513
cena testnega vozila v EUR 27.150
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 36.557

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |