Azija vrača udarec
Toyota yaris 1.33 VVT-i lounge plus

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Mogoče yaris s tem agregatom res ni najbolj poskočen in je potrebno motor ob prehitevanju in hitrem speljevanju priganjati, pa vendar ostaja za vsakodnevno vožnjo dovolj zmogljiv.
V drobovje so Japonci namestili 1,33-litrski mlinček, ki je praktično enak tistemu pred prenovo. Že prej nas je navdušil, zato še vedno verjamemo, da ni potreboval menjave. 73 kilovatov ima, torej 99 'konjev', in ni prisilno polnjen, vedno pa daje 'zdrav' občutek in se zdi, da se z veseljem vrti. Spojen je z zelo natančnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki bi moral imeti le še malo daljšo šesto prestavo, da bi bilo v kabini ob večjih hitrostih na avtocesti manj hrupa. Mogoče yaris z njim res ni najbolj poskočen in je potrebno motor ob prehitevanju in hitrem speljevanju priganjati, pa vendar ostaja za vsakodnevno vožnjo dovolj zmogljiv, povprečno pa porabi okoli sedem litrov.
Ko seštejete vso opremo, tudi tempomat ima, razmeroma zmogljiv motor in kvalitetne materiale, pa se cena 14 tisočakov zdi čisto fer.
V konkurenčnem segmentu B, kjer se za kupce bori yaris z bolj drznim obrazom in več osnovne opreme, se cena vstopnega modela za 11.000 EUR sploh ne zdi nizka. Ko seštejete vso opremo, tudi tempomat ima, razmeroma zmogljiv motor in kvalitetne materiale, pa se cena 14 tisočakov zdi čisto fer. Verjetno s kakšnim popustom še bolj. Bo imperiju uspelo vrniti udarec? Zadnjo vedno povedo kupci, ki pa velikokrat namesto kvalitete več dajo na šminko, ker jo enostavno prej opazijo. Me skrbi, da bo tudi nova maska, kljub svoji pompoznosti, še vedno premalo udarna.
tehnični podatki | toyota yaris 1.33 VVT-i lounge plus |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1329 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 73 (99) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 125 pri 4.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3950 x 1695 x 1510 |
medosna razdalja v mm | 2510 |
prtljažnik v litrih | 286 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1030 (440) |
največja hitrost v km/h | 175 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,1/4,3/5,0 |
poraba na testu v l/100 km | 7,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 10.800 |
cena testnega vozila v EUR | 13.400 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 13.780 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















