Molzenje družinske kravice, kot temu pravijo prijatelji z razmeroma novimi družinskimi avtomobili, običajno pri nas traja skoraj 10 let. Takšne mlade družine zato s svojo uporabnostjo in posebno obliko nagovarja tudi fiat qubo, ki vam je všeč takoj ali pač ne. Pri Fiatu celo pravijo, da družine najraje posežejo ravno po vstopnem modelu, kar pa se v Sloveniji lahko kaj hitro zatakne. Saj veste, že vsak družinski avtomobil mora imeti lepa, vsaj 16-palčna aluminijasta platišča, da se lahko očetje na piknikih bahajo vsaj s tem, če se že s pohlevnim mlinčkom pod pokrovom motorja ne morejo.
Fiat qubo z opremo dynamic ni več vstopni model, ampak se od bolje ali slabše založenih na videz niti ne razlikuje preveč. Kljuke niso v barvi vozila, ker niso pri nobenem modelu, pa tudi aluminijastih platišč nima, kar je lahko plus, ker potem robniki manj grozijo med parkiranji. Razlika pa se pozna v notranjosti, ker je volanski obroč plastičen, na njem ni nobenih pomagal za upravljanje z napravami in enako ceneno deluje prestavna ročica. Sedeži bi morali imeti nekaj več bočne opore, gumijaste črte po sredini pa so vam spet lahko všeč ali ne. Vse ostalo je enako, qubo je pregleden, dokaj prostoren v notranjosti, čeprav je prostor nad glavami dokaj neizkoriščen, goleni nekaterih v naši ekipi pa so prehitro drgnile v plastiko pod volansko gredjo. Sedenje je dokaj pokončno, volan pa kombijevsko položen, kar voznikom, ki radi sedijo nižje, ne bo preveč všeč.
Ena izmed največjih prednosti so vsekakor bočna drsna vrata zadaj, ki malčkom omogočajo lažji dostop in nič zaletavanja vrat v sosednja vozila na parkirišču, pa tudi otroški sedež se zaradi takšnega načina odpiranja lažje vpne. Sploh prtljažni prostor je uporaben, ker je oglat, čeprav je precej kratek, saj qubo v dolžino meri le 3,97 metra. Za velike vozičke zelo hitro zmanjka prostora, zato je bolje, da jih ne potrebujete več, ker boste lahko bolj izvirno porabili vseh 329 litrov prostora.
Fiat ponuja samo en bencinski agregat, ki je že tako stari znanec njihovih avtomobilov, da ga bodo lahko počasi prestavili v muzej. 1,4-litrski mlinček premore 54 kW (73 KM) moči in ga je potrebno stalno priganjati. Ne samo, ko je avtomobil poln, že z voznikom ima dovolj težav na kakšnem večjem vzponu, zato si težko prestavljam, kako bi izgledala vožnja na letni dopust, ko bi bil qubo napolnjen do zadnjega kotička. Verjetno tako, kot v mojih otroških letih. Druga stvar pa je neekonomičnost, ker je qubo na testu povprečno porabil dobrih 8 litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov, v mestu tudi 9, kljub temu da avtomobil tehta samo dobro tono dvesto. Zaradi trdega blaženja in kratkega medosja boste vedno iskali lepe in urejene ceste, ker se na slabih podlagah precej stresa, česar potniki nikoli ne marajo na daljših poteh. Tudi občutek na volanu bi lahko bil boljši, ampak to je vse davek 'družinskega kombija', ki je zasnovan na majhnem delovnem dostavniku, zato ne smete pričakovati preveč.
Fiatova trditev, da je vstopni qubo čisto dovolj za družine, niti ne bi bila tako napačna, če bi ponujali kakšen boljši bencinski motor, tako pa bodo tisti, ki se že odločajo za nakup, primorani poseči po dizelskem agregatu ali pa se zateči h konkurenci. Je pa res, da bi znal zelo odgovarjati vsem, ki se nikoli ne zapeljejo na avtocesto in bi z njim vsakodnevno naredili samo nekaj kilometrov. Takšne bo navdušila tudi cena, saj vstopni model stane le 10.690 evrov.