Osvežitve so v svetu avtomobilizma standard, saj vsak proizvajalec želi ostati korak pred konkurenco, posledično pa so modeli prevetritev deležni že skoraj vsaka 3 leta. Če je to najbolj smotrno ali ne, raje prihranimo za prihodnjič, v vsakem primeru pa je renault grand scenic uspešno zaključil kuro pri plastičnem kirurgu. Slednja je najbolj vidna na sprednjem delu, kjer je malenkost drugačna maska z bistveno večjim emblemom, drugačne so tudi luči spredaj in zadaj. Sprednji odbijač je v primeru tega scenica bolj športen, to pa je od športnosti tudi vse, kar lahko pričakujete od tako velikega enoprostornika s sedmimi sedeži. Zaradi oblike odbijača morate paziti predvsem ob kakšnih višjih robnikih, led luči pa s svetlečo obrobo poskrbijo za kar pompozno podobo, ko se z njim pojavite v kakšnem vzvratnem ogledalu.
Grand scenic ostaja avtomobil z ogromno prostora in veliko odlagalnimi mesti, tako da je popoln za družine. Potrdili so se z razvojem dobrih, predvsem udobnih sedežev, ker se sedi zelo dobro, tudi v drugi vrsti, kjer sta kljub trem sedežem na voljo le dve sidrišči isofix. Zadnja sedeža še vedno ostajata le zasilna in bosta pogosto v uporabi samo, če boste poleg svojih treh otrok do bližnje trgovine peljali še dedka in babico, pa še v tem primeru bosta v prtljažniku udobno sedela le otroka. Otroci bodo morda navdušeni še nad veliko stekleno streho, ker jim bo odprla pogled na oblake takšnih in drugačnih oblik. Starša pa se bosta navduševala nad sredinskim naslonom spredaj, ki bi ga lahko skopirali tudi drugi proizvajalci enoprostornikov, saj ga lahko še vedno po mili volji prestavljaš naprej in nazaj, tako da v vsakem trenutku najdeš primerno postavitev. Inženirji so posodobili multimedijski sistem R-link, ki je tudi v grand scenicu na voljo z zaslonom na dotik, vendar je postavljen tako naprej, da ga boste komaj dosegli, zato boste za navigacijo po menijih raje uporabljali bolj zamudne gumbe na sredinskem naslonu. Celoten sistem dobro deluje, navigacija je nezahtevna in pregledna, v izvedbi Bose pa je zelo dobro ozvočenje še energijsko učinkovito, tako da tudi glasno predvajanje otroških pesmic ne bo porabilo preveč energije, če je to komu pomembno ob vseh litrih goriva, ki jih skuri med vožnjo. Grad scenic je v primerjavi s scenicom daljši za 20 centimetrov, kar se seveda najbolj pozna v prtljažnem prostoru, v katerega je mogoče spraviti slabih 130 litrov več kot v manjšega brata. Posledično boste lahko s sabo vzeli še nepotrebno ropotijo, saj prtljažnik ob zloženih mini-sedežih pogoltne 564 litrov.
1,6-litrski turbodizelski motor dCi, z močjo 96 kilovatov, torej 130 'konjev', je zdaj našel pot že v večino novih modelov iz naveze Renault-Nissan in se je praktično povsod izkazal kot dovolj zmogljiv stroj. Res, da je v nizkih vrtljajih bolj zaspan, ampak saj se vam s polnim družinskim avtomobilom tako ne sme preveč muditi. Pravzaprav grand scenic nikakor ni namenjen pretiravanjem skozi ovinke, saj so vozne lastnosti že zaradi zasnove avtomobila povprečne. V notranjosti se ga zaradi dobre zvočne zatesnitve ne sliši prav dosti, zato je vožnja prijetno umirjena in tiha, poraba pa je ob razmeroma zajetnih merah avtomobila na testu znašala nekako pričakovanih 7,5 litra dizla na 100 kilometrov, čeprav se jo da z zelo nežno nogo zbiti tudi na dobrih 6.
Takšen grand scenic vas bo stal slabih 29.000 EUR, vendar boste za ta denar dobili avtomobil s sedmimi sedeži, ki je nabasan z dodatno opremo in glasnim ozvočenjem. Če zasilnih sedežev ne rabite, boste takoj prihranili 650 EUR, sicer pa vstopni grand scenic z bencinskim motorjem stane dobrih 20 tisočakov in če tej ceni odštejete še 4.500 EUR popusta, kolikor vam ga pri Renaultu ponujajo zdaj, lahko res še na kakšen izlet vzamete s seboj babico in dedka, da bosta raje skuhala nedeljsko kosilo.