Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lepotne dodelave

Renault grand scenic dCi 130 energy bose edition

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
V trendu s preostalo Renaultovo družino je dobil tudi grand scenic nekaj 'obveznih' lepotnih popravkov. Ti so seveda zelo blagi in opazni samo poznavalcem, gotovo pa prinašajo nekaj svežine, da bo grand scenic še nekaj časa zanimiv za kupce, saj je na cestah šele od leta 2009.
Lepotne dodelave
Foto: Miha Kokalj
8. 5. 2015 ob 6:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

grand scenic navduši z družinsko uporabnostjo
prenova je zunanjost naredila malo bolj svežo
scenicov karakter ostaja umirjen
toliko prostora v kabini boste morali iskati že v za razred večjih avtomobilih
avdiosistem Bose godi ušesom
spreminjanje grafike merilnikov bo všeč 'gadget' frikom
menjalnik ima šest prestav
motor je len v najnižjih vrtljajih
vozne lastnosti so povprečne, občutek ni tako suveren kot pri nekaterih konkurentih
nima drsnih vrat, kar pomeni več nerodnega tlačenja otroškega sedeža na ozkih parkiriščih
zadnja dva sedeža sta praktično neuporabna za starejše potnike
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (24 glasov)
video test renault grand scenic dCi 130 energy bose edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Osvežitve so v svetu avtomobilizma standard, saj vsak proizvajalec želi ostati korak pred konkurenco, posledično pa so modeli prevetritev deležni že skoraj vsaka 3 leta. Če je to najbolj smotrno ali ne, raje prihranimo za prihodnjič, v vsakem primeru pa je renault grand scenic uspešno zaključil kuro pri plastičnem kirurgu. Slednja je najbolj vidna na sprednjem delu, kjer je malenkost drugačna maska z bistveno večjim emblemom, drugačne so tudi luči spredaj in zadaj. Sprednji odbijač je v primeru tega scenica bolj športen, to pa je od športnosti tudi vse, kar lahko pričakujete od tako velikega enoprostornika s sedmimi sedeži. Zaradi oblike odbijača morate paziti predvsem ob kakšnih višjih robnikih, led luči pa s svetlečo obrobo poskrbijo za kar pompozno podobo, ko se z njim pojavite v kakšnem vzvratnem ogledalu.

Grand scenic ostaja avtomobil z ogromno prostora in veliko odlagalnimi mesti, tako da je popoln za družine. Potrdili so se z razvojem dobrih, predvsem udobnih sedežev, ker se sedi zelo dobro, tudi v drugi vrsti, kjer sta kljub trem sedežem na voljo le dve sidrišči isofix. Zadnja sedeža še vedno ostajata le zasilna in bosta pogosto v uporabi samo, če boste poleg svojih treh otrok do bližnje trgovine peljali še dedka in babico, pa še v tem primeru bosta v prtljažniku udobno sedela le otroka. Otroci bodo morda navdušeni še nad veliko stekleno streho, ker jim bo odprla pogled na oblake takšnih in drugačnih oblik. Starša pa se bosta navduševala nad sredinskim naslonom spredaj, ki bi ga lahko skopirali tudi drugi proizvajalci enoprostornikov, saj ga lahko še vedno po mili volji prestavljaš naprej in nazaj, tako da v vsakem trenutku najdeš primerno postavitev. Inženirji so posodobili multimedijski sistem R-link, ki je tudi v grand scenicu na voljo z zaslonom na dotik, vendar je postavljen tako naprej, da ga boste komaj dosegli, zato boste za navigacijo po menijih raje uporabljali bolj zamudne gumbe na sredinskem naslonu. Celoten sistem dobro deluje, navigacija je nezahtevna in pregledna, v izvedbi Bose pa je zelo dobro ozvočenje še energijsko učinkovito, tako da tudi glasno predvajanje otroških pesmic ne bo porabilo preveč energije, če je to komu pomembno ob vseh litrih goriva, ki jih skuri med vožnjo. Grad scenic je v primerjavi s scenicom daljši za 20 centimetrov, kar se seveda najbolj pozna v prtljažnem prostoru, v katerega je mogoče spraviti slabih 130 litrov več kot v manjšega brata. Posledično boste lahko s sabo vzeli še nepotrebno ropotijo, saj prtljažnik ob zloženih mini-sedežih pogoltne 564 litrov.

1,6-litrski turbodizelski motor dCi, z močjo 96 kilovatov, torej 130 'konjev', je zdaj našel pot že v večino novih modelov iz naveze Renault-Nissan in se je praktično povsod izkazal kot dovolj zmogljiv stroj. Res, da je v nizkih vrtljajih bolj zaspan, ampak saj se vam s polnim družinskim avtomobilom tako ne sme preveč muditi. Pravzaprav grand scenic nikakor ni namenjen pretiravanjem skozi ovinke, saj so vozne lastnosti že zaradi zasnove avtomobila povprečne. V notranjosti se ga zaradi dobre zvočne zatesnitve ne sliši prav dosti, zato je vožnja prijetno umirjena in tiha, poraba pa je ob razmeroma zajetnih merah avtomobila na testu znašala nekako pričakovanih 7,5 litra dizla na 100 kilometrov, čeprav se jo da z zelo nežno nogo zbiti tudi na dobrih 6.

Takšen grand scenic vas bo stal slabih 29.000 EUR, vendar boste za ta denar dobili avtomobil s sedmimi sedeži, ki je nabasan z dodatno opremo in glasnim ozvočenjem. Če zasilnih sedežev ne rabite, boste takoj prihranili 650 EUR, sicer pa vstopni grand scenic z bencinskim motorjem stane dobrih 20 tisočakov in če tej ceni odštejete še 4.500 EUR popusta, kolikor vam ga pri Renaultu ponujajo zdaj, lahko res še na kakšen izlet vzamete s seboj babico in dedka, da bosta raje skuhala nedeljsko kosilo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault grand scenic dCi 130 energy Bose edition
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4573 x 1845 x 1645
medosna razdalja v mm 2770
prtljažnik v litrih 208/564
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1563 (686)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 11,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/4,0/4,4
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 20.500
cena testnega vozila v EUR 27.650
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.865

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 13. 11. 2024
November 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |