Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vroča žemljica

Mercedes-Benz CLA 200 CDI 4MATIC

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mercedes-benz CLA s svojo nizko silhueto večino najbrž hitro preslepi, da gre za zmogljiv stroj z zadnjim pogonom, prav nič pa ne opozarja na to, da gre le za limuzinsko izvedenko razreda A. Torej avtomobila s sprednjim pogonom in zato je prav ta spredaj tudi pri CLA. Razen, če na zadku piše 4Matic.
Vroča žemljica
Foto: Anže Jereb
3. 2. 2015 ob 22:02
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanjost je s takšno opremo sila elegantna
položaj za volanom vas bo nenehno prepričeval, da sedite v hudem športniku
ročica menjalnika je postavljena zelo priročno
znotraj je spredaj dovolj prostora
štirikolesni pogon zagotavlja več varnosti na slabih cestah ...
... skrbi pa tudi za bolj živahen karakter avtomobila
brez paketa AMG line je podvozje bolj prijetno
v zavojih ponuja CLA precej suverene lastnosti in dober občutek
agregat s 100 kilovati vam bo kmalu premalo močan
motor je obenem preveč robusten in glasen
na eno samo ročico za smernike, brisalce in še kaj se je težko navaditi
robotizirani menjalnik je le povprečno hiter
na zadnji klopi je premalo prostora za glave potnikov
v primerjavi s CLA, ki ima paket AMG line, je tokratni oblikovno manj prepričljiv
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (26 glasov)
video test mercedes-benz CLA 200 CDI 4MATIC
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V Sloveniji ste kupci model CLA razgrabili kot vroče žemljice in skoraj vsi po vrsti ste se odločili za paket AMG line, ki ga na pogled naredi agresivnejšega. Očitno vas je prepričala športna zunanjost, ki je ob takšnem paketu vseeno obdržala še nekaj elegance. Ampak CLA je lahko tudi brez teh dodatkov in potem izgleda bistveno bolj umirjeno, športnosti skorajda ni več in ostane le eleganca. Ta pa v sebi vseeno lahko skriva celo več dinamičnega karakterja, kot pa ta kričeči nastopač, ki smo ga vozili lani.

Več karakterne živahnosti ne boste dobili zaradi motorne oznake 200 CDI in agregata, ki premore manj moči, tokrat natanko 100 kilovatov. Ta motor je namreč zgolj povprečno zmogljiv, v večini avtomobilov bi rekel, da je čisto dovolj, tukaj pa sem pogrešal malce več potiska hrbta v sedež in bolj odločna pospeševanja pri večjih hitrostih. Kaj vem, morda zaradi nizkega in športno utesnjenega počutja za volanom, ki kar vabi k pritiskanju na plin. Če je to dobro, je drugo vprašanje, je pa položaj vsekakor zelo dober. No, takšen CLA čisto solidno potegne, motor je sicer precej robat in menjalnik potrebuje predolgo, ko boste iz vzvratne prestavili v drive. Med vožnjo pa je hiter in zaradi prej omenjenega položaja za volanom sem pogrešal še obvolanska ušesca za prestavljanje. Bi mu kar ustrezala.

Tudi mehkejši je takšen CLA, v bistvu sem prepričan, da bi večina, ki se je odločila za paket AMG line, raje izbrala takšno mehkejše blaženje in zgolj vizualne dodatke, pa to ne gre. Ta CLA se le za odtenek bolj nagiba, še vedno nič kaj, na volanu je enako komunikativen, predvsem pa bistveno bolj nežen do potnikov na slabi cesti. Čeprav imam športne avtomobile rad, se mi je prejšnji CLA zdel pretrd, ker nikakor ne gre za športnika, vsaj dokler ni pod pokrovom nekaj res zmogljivega. Zakaj je torej bolj živahen? Zaradi napisa 4Matic na zadku ter z njim povezanega štirikolesnega pogona.

Ta primarno poskrbi, da je CLA ob slabih pogojih na cesti bolj suveren, poledenela klančina pred domom vas ne bo skrbela in skozi zavoje se boste pozimi peljali z boljšim občutkom v želodcu. In v rokah. Je pa s tem pogonom obenem v ovinkih bistveno bolj zabaven, celo pomigati zna z zadnjico in to mi je všeč, vam bo tudi. In zato vem, da boste pogrešali vsaj malo več moči, kakšen 220 CDI bi bil že boljša izbira, bencinski A 250 pa sploh. No, 220 CDI je dobrega tisočaka dražji, kar ni veliko, sploh pri ceni avtomobila, zato mu to razliko le namenite.

Takšen 'špas' namreč ni poceni, vsaj 37.150 boste odšteli za CLA s tem motorjem in štirikolesnim pogonom. Ta na posnetkih je zaradi nekaterih dodatkov še precej dražji in stane 45.633 EUR, kar je vsekakor veliko, sploh, če upoštevamo, da gre le za razred A z zadkom. Očitno je avtomobil tako zelo atraktiven, da cena ni nobena ovira, sicer jih ne bi prodali tako hitro. Verjetno pomaga, da je imel prste pri oblikovanju vroče žemljice tudi Slovenec.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz CLA 200 CDI 4MATIC
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) od 3.400 do 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 300 od 1.400 do 3.00
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4630 x 1777 x 1432
medosna razdalja v mm 2699
prtljažnik v litrih 470
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1580 (480)
največja hitrost v km/h 216
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,2/4,8
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 27.650
cena testnega vozila v EUR 37.150
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 45.633

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |