Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Škarje in platno

Audi A3 cabrio 1.4 TFSI ambition

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Audi pri svojih kabrioletih še kar vztraja s platneno streho. In prav je tako! Nekateri konkurenti so vmes celo poskusili s trdo zložljivo streho pa so kmalu ugotovili, da je platno še vedno bolj primerno za tovrsten avtomobil.
Škarje in platno
Foto: Anže Jereb
13. 5. 2015 ob 11:45
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

pravi kabrioleti morajo imeti kvalitetno platneno streho
srednje hitro zlaganje je možno do hitrosti 50 km/h
odličen kompromis čvrstega in še vedno udobnega podvozja
zaradi povečanih zunanjih mer je izgled bolj skladen in eleganten
kljub povečanju so uspeli maso obdržati na podobnem nivoju, kar se pozna med vožnjo
motor je odličen izdelek, miren in tih ter dovolj zmogljiv za lagodno vožnjo
prostor spredaj je dovolj velik za dva potnika, predvsem pa dobro zasnovan
ob vetrni zaščiti je tudi vožnja na avtocesti sprejemljiva
razmeroma prostoren prtljažnik, pri čemer se za prevoz daljših predmetov podre tudi klop
na spisku dodatne opreme je veliko dodatkov za zahtevnejše kupce, tudi motorjev
zadaj še vedno ni prostora za večje potnike od otrok
ob tolikšni ceni bi lahko pričakovali še malo močnejši motor
vožnja je pričakovano malenkost slabša od kombilimuzine
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (19 glasov)
video test audi A3 cabrio 1.4 TFSI ambition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Takšna streha je lažja, enostavnejša in bistveno manj prostora vzame. Je pa res, da znotraj potem ni tako tiho, da je malo slabša izolacija poleti in pozimi ... ja, veliko je še prednosti in slabosti, ampak je več prednosti.

Na primer ta, da se lahko streha odpira in zapira vse do hitrosti 50 km/h. Malokateri kabriolet s trdo streho pusti kaj takšnega. 18 sekund rabi, da se zapre, kar ni rekordno hitro, je pa vseeno dovolj, če vas preseneti ploha ali preden zapeljete na avtocesto. Streha se zdi zelo dobro izdelana, kar od Audija tudi pričakujem, predvsem pa nič ne škripa, ko je zaprta, kar me zelo jezi pri sicer cenejših kupe-kabrioletih. Obenem je dobro zvočno izolirana, da bodo tudi daljše vožnje nenaporne za ušesa, test v avtopralnici pa je prav tako prestala brez težav.

V tehničnih podatkih sem prebral, da je od A3 z enakim motorjem kabriolet kar 170 kilogramov težji. Najprej šok, no, naprej sem bral, da je tudi 18 centimetrov daljši. To pa je nekaj drugega. Vseeno, dodatna masa se sicer malo pozna v ovinkih, ko ni tako nevtralen kot krajši, se pa kljub temu odlično pelje in samo med pretiravanjem čutim, da je nos malo bolj trmast in bi šel raje naravnost. Zadek je lepo miren. Bolj kot povečanje mase bo fanatike zmotilo, da je tukaj malo več zvijanja karoserije, da avto kot celota ne deluje tako čvrsto, kar je vedno davek na užitek zaradi odprte strehe. Ampak naj poskusijo zapeljati še kakšen drug kabriolet in hitro bo jasno, da je tudi v tem primeru audi A3 eden najboljših, si ga lahko marsikatera znamka vzame kar za zgled. Sicer pa poznam zelo malo voznikov kabrioletov, ki bi jih dejansko priganjali do obisti; večinoma se vozijo uživaško, sproščeno in za takšne bo seveda zelo primeren tudi motor, ki ga je imel testni.

Na prvi pogled je mogoče hecna izbira. Samo 1,4-litrski turbobencinski TFSI je notri, z 92 kW ali 125 'konji'. Dejstvo je, da zadostuje za način vožnje, ki najbolj paše takšnemu avtu. Ni šibek, daleč od tega, ni pa nič posebnega, če mislite, da bo skočil, ko pohodite pedal za plin. Zato je tudi poraba zelo sprejemljiva, okoli 7 litrov je porabil na testu. Jasno, pri Audiju imajo na izbiro še veliko močnejše in celo štirikolesni pogon. In vse to je drago kot žafran, že tale z nekaj opreme stane skoraj 40 tisoč evrov pa gre bolj ali manj za začetek ponudbe. Dizla bi sam izbral le, če bi z njim na leto naredil več kot 30 tisoč kilometrov, ampak dvomim, da bi si takšen voznik potem kupil kabrioleta. V času testa se nam je prav ta 'šibek' bencinski motor v bistvu tako prikupil, da smo začeli verjeti, da je celo najboljša izbira za naš trg. Zelo miren in tih tek sta kot naročena za avtomobil brez strehe, povezan pa je še s prijetnim ročnim menjalnikom s šestimi prestavami, ki ne mara zelo hitrih gibov, je pa natančen.

Audijevim inženirjem velja nameniti še pohvalo pri nastavitvi podvozja, ker je odličen kompromis med čvrstim a vseeno udobnim blaženjem. Pri kabrioletih je to še toliko bolj zahtevna naloga, jim pa pomaga dejstvo, da je od starega konkretno daljši, malenkost širši in nižji ter da imajo čisto novo platformo, zaradi katere je A3 celo malo lažji. Zaradi prirastka pri dolžini sicer potnika zadaj še vedno ne bosta imela veliko prostora in če sem odkrit, peljite se raje sami, oziroma v dobri družbi ene osebe. Za dva je tale avto idealen, sploh, ker prtljažnik niti ni majhen. 320 litrov ima ob zaprti strehi in pospravljenem predalu za streho, kar je za tip vozila dovolj. In klop se podre zadaj, če vozite kakšne smučke, da bo uporaben še pozimi. Platno je tako tudi po merah A3 odlično ukrojeno in ni razloga, da ne bi malo pristrigli svojega proračuna, če vam to omogoča in če si želite voziti vsem na očeh.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A3 cabrio 1.4 TFSI ambition
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1395
moč v kW (KM) pri vrt./min 92 (125) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 200 od 1.400 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4421 x 1960 x 1409
medosna razdalja v mm 2595
prtljažnik v litrih 320
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1345 (500)
največja hitrost v km/h 211
pospešek 0-100 km/h v s 10,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/4,5/5,3
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 30.900
cena testnega vozila v EUR 32.491
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 39.733

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |