Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Manj zadrege brez oznak

BMW X5 xDrive25d

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Številke tudi prodajajo avtomobile in v primeru testnega X5 jih raje kar niso namestili na zadek, da vozniki ne bi bili v zadregi. Tudi takšno mnenje sem slišal ob oznaki 25d, ki bi bila na zadku velikega BMW-jevega SUV-ja, če bi jo tam pač imel.
Manj zadrege brez oznak
Foto: Gašper Miš
27. 2. 2015 ob 7:30
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

le dvolitrski štirivaljni motor je dovolj zmogljiv za velikega X5
poraba glede na maso in zmogljivost ni pretirana, če voznik ni zahteven, je sploh majhna
na seznamu doplačil so dodatki, ki še kako izboljšajo uporabniško izkušnjo
sicer zelo dragi sedeži so vrhunska izbira za tiste, ki ste veliko na cesti
glede na maso in mere se avtomobil zelo dobro pelje po urejeni cesti
zvočna izolacija je odlična in skrbi za zelo umirjeno vožnjo
osemstopenjski samodejni menjalnik je eden najboljših na tržišču
za potnike je v kabini veliko prostora
voznikovo delovno okolje je ergonomsko blizu popolnosti
volanski obroč je v testnem primeru malo pretanek
podvozje zaradi zasnove vozila in poudarka na voznih lastnostih ne nudi dovolj udobja
štirivaljni dizelski motor je zunaj dokaj neugledno glasen
določene komponente, na primer sredinski naslon, so preveč površno izdelane
prevelika razlika med tovarniško obljubljeno in dejansko porabo goriva
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (25 glasov)
video test BMW X5 xDrive25d
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ker nikjer nič ne piše, kolesa so velika, ob temni barvi karoserije krom še posebej sije ... ja, vsak pomisli na vsaj trilitrski šestvaljnik, v resnici pa se je spredaj vrtel 'le' dvolitrski štirivaljni motor s sicer spodobnimi 160 kW, torej 218 'konji'. Dejstvo je, da je moči čisto dovolj. Sodobni motorji so tudi ob majhnih prostorninah postali še kako zmogljivi, predvsem pa malo bolj varčni in čisti. Kdor s številkami ni preveč obremenjen, bo torej s takšnim motorjem lepo shajal, predvsem pa ves prihranek denarja verjetno namenil za opremo, ki je pri BMWju lahko še kako draga. V primeru testnega X5 na primer dodatki za kar 25 tisoč evrov povečajo osnovno ceno s takšnim motorjem, kar je dejansko že vrednost spodobnega avtomobila.

Bogata oprema razvaja in vzbuja zavist tistih, ki samo pokukajo v notranjost. Prijetno usnje je lepo prešito na sedežih, ki seveda ponujajo številne nastavitve in s svojo ravno prav trdo podporo odlično skrbijo za telo na daljših vožnjah. Zelo privlačen je tako na pogled kot otip tudi zgornji del armaturne plošče s prav tako belimi šivi, da ne omenjam masivnega grobega lesa, ki skupaj s črno plastiko lepo zaokroži sredinski del z gumbi med potnikoma. Pri takšnem avtu me zato najbolj razjezi, če kakšna malenkost ni dovolj dobro narejena, na primer sredinski naslon je prav grdo škripal, ko sem se z desno roko naslonil nanj, česar si pri ceni 85 tisoč evrov ne bi smeli privoščiti. Za moj okus je bil še volanski obroč pretanek, ker vem, da imajo pri BMWju tudi debelejše, ki lepše sedejo v roke, zato bi sam pač izbral drugačnega.

X5 nikakor ne skriva, da je velik avtomobil, saj imajo takšen občutek vsi potniki v kabini, predvsem pa ostali udeleženci v prometu, ki se mu spoštljivo umaknejo. Če vas zunaj ne moti malo več ropota majhnega dizelskega motorja, vas bo znotraj še manj, ker je zvočna izolacija tako dobra. Pa tudi zmogljivosti niso slabe, čisto lepo potegne, že pri 1500 vrtljajih doseže največji navor, zaradi same velikosti X5 pa povprečno porabi okoli 9 litrov, čeprav se da z zmerno vožnjo peljati tudi z manj kot 9, tovarna pa obljublja povprečno samo 5,8! Če verjamete v pravljice.

Tako kot praktično vsi SUVji je tudi X5 precej neudoben, preveč se stresa ves čas, sploh na slabih cestah, po drugi strani pa kljub veliki masi, krepko čez 2 toni, lepo ohranja lego na cesti. Ves čas pišem, da je takšen motor povsem dovolj tudi za X5, pa se mi vseeno zdi, da bo marsikdo doplačal še slabih 5 tisočakov za trilitrski dizel. Čeprav je bolj prijeten, izbira ni nujna, dvolitrski bo dovolj, oznak na zadku pa res ne potrebujete, če ne želite vsakič znova odgovarjati na nadležna vprašanja in si pokvariti dneva zaradi kakšnih zbadljivih komentarjev. X5 je resen avtomobil in si zasluži spoštovanje, drugo vprašanje pa je, kdo ga res potrebuje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X5 xDrive 25d 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 160 (218) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 450 od 1.500 do 2.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4887 x 1938 x 1763
medosna razdalja v mm 2934
prtljažnik v litrih 651
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2040 (710)
največja hitrost v km/h 220
pospešek 0-100 km/h v s 8,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,8/5,4/5,9
poraba na testu v l/100 km 8,8
cena osnovnega vozila v EUR 60.300
cena testnega vozila v EUR 63.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 85.502

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
em5hayBGUy5qcGcxMzE2MTYyNzc2.jpg
ursus pravi:
moj nasledn, majkemi, sam raj bi X5 16d mašinco ker je bolše kot mal več. Mije pa ušeč ker ste, snemali klele pr ns u našm gradu. 
(pred 9 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |