Ker nikjer nič ne piše, kolesa so velika, ob temni barvi karoserije krom še posebej sije ... ja, vsak pomisli na vsaj trilitrski šestvaljnik, v resnici pa se je spredaj vrtel 'le' dvolitrski štirivaljni motor s sicer spodobnimi 160 kW, torej 218 'konji'. Dejstvo je, da je moči čisto dovolj. Sodobni motorji so tudi ob majhnih prostorninah postali še kako zmogljivi, predvsem pa malo bolj varčni in čisti. Kdor s številkami ni preveč obremenjen, bo torej s takšnim motorjem lepo shajal, predvsem pa ves prihranek denarja verjetno namenil za opremo, ki je pri BMWju lahko še kako draga. V primeru testnega X5 na primer dodatki za kar 25 tisoč evrov povečajo osnovno ceno s takšnim motorjem, kar je dejansko že vrednost spodobnega avtomobila.
Bogata oprema razvaja in vzbuja zavist tistih, ki samo pokukajo v notranjost. Prijetno usnje je lepo prešito na sedežih, ki seveda ponujajo številne nastavitve in s svojo ravno prav trdo podporo odlično skrbijo za telo na daljših vožnjah. Zelo privlačen je tako na pogled kot otip tudi zgornji del armaturne plošče s prav tako belimi šivi, da ne omenjam masivnega grobega lesa, ki skupaj s črno plastiko lepo zaokroži sredinski del z gumbi med potnikoma. Pri takšnem avtu me zato najbolj razjezi, če kakšna malenkost ni dovolj dobro narejena, na primer sredinski naslon je prav grdo škripal, ko sem se z desno roko naslonil nanj, česar si pri ceni 85 tisoč evrov ne bi smeli privoščiti. Za moj okus je bil še volanski obroč pretanek, ker vem, da imajo pri BMWju tudi debelejše, ki lepše sedejo v roke, zato bi sam pač izbral drugačnega.
X5 nikakor ne skriva, da je velik avtomobil, saj imajo takšen občutek vsi potniki v kabini, predvsem pa ostali udeleženci v prometu, ki se mu spoštljivo umaknejo. Če vas zunaj ne moti malo več ropota majhnega dizelskega motorja, vas bo znotraj še manj, ker je zvočna izolacija tako dobra. Pa tudi zmogljivosti niso slabe, čisto lepo potegne, že pri 1500 vrtljajih doseže največji navor, zaradi same velikosti X5 pa povprečno porabi okoli 9 litrov, čeprav se da z zmerno vožnjo peljati tudi z manj kot 9, tovarna pa obljublja povprečno samo 5,8! Če verjamete v pravljice.
Tako kot praktično vsi SUVji je tudi X5 precej neudoben, preveč se stresa ves čas, sploh na slabih cestah, po drugi strani pa kljub veliki masi, krepko čez 2 toni, lepo ohranja lego na cesti. Ves čas pišem, da je takšen motor povsem dovolj tudi za X5, pa se mi vseeno zdi, da bo marsikdo doplačal še slabih 5 tisočakov za trilitrski dizel. Čeprav je bolj prijeten, izbira ni nujna, dvolitrski bo dovolj, oznak na zadku pa res ne potrebujete, če ne želite vsakič znova odgovarjati na nadležna vprašanja in si pokvariti dneva zaradi kakšnih zbadljivih komentarjev. X5 je resen avtomobil in si zasluži spoštovanje, drugo vprašanje pa je, kdo ga res potrebuje.