Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Trojni iks

BMW X3 xDrive20d xLine

Avtor prispevka: Anže Jereb
Okusi ljudi so različni in četudi se nekaterim ob pogledu na kuhane vampe cedijo sline, slednji pri meni izzovejo bistveno manj prijetne občutke. Enako je pri avtomobilih, kjer so želje nekaterih povsem skregane s potrebami.
Trojni iks
Foto: Anže Jereb
13. 3. 2015 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

ob svoji dokaj zmerni velikosti deluje X3 zelo skladno
paket xLine z aluminijem in drugimi dodatki deluje zelo moderno
za štiričlansko družino je prostora dovolj
večja oddaljenost od tal pomeni, da je vstopanje lažje in preglednost dobra
dvolitrski dizelski motor je prešibak le v vaških govoricah
osemstopenjski samodejni menjalnik je verjetno ta hip najboljši na trgu
štirikolesni xDrive zmore premagati tudi kakšen napornejši klanček, če boste potrebovali
kljub odlikam pravega razloga za nakup te sorte vozil v primerjavi z nižjimi vseeno ni
edina slabost motorja je glasnost, a znotraj motor vseeno ne bo glasen
kot vedno, izbor dodatkov v denarnici poskrbi za konkretno sušo
ključ vozila je le delne pameti
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (49 glasov)

Ampak na to, da ljudje kupujejo nesmiselne in nepotrebne avtomobile, smo se navadili, kot smo se očitno navadili na to, da v slovenski politiki ni poštenjakov. Da me ne zanese predaleč, na vrsti je BMW X3 in pri njem sem prepričan o dveh stvareh. Za začetek vam zaupam, da se boste z limuzinsko oziroma karavansko trojko vozili bolj udobno in s podobno prostora. Še vedno namreč le malokdo pomisli na to, da visoki avtomobili običajno niso tako udobni, pravzaprav jih že na oko večji hod blažilnikov prepričuje o ostalem. Ampak dejstvo ostaja, da višje težišče težko blagodejno vpliva na samo udobje in vodljivost. Vem tudi, da si X3 nihče ne kupi zaradi terenskih vrlin in zaključil bi lahko, da je to avtomobil, ki ga ne potrebujete, seveda pa stvari niso tako preproste.

Vem, da si boste X3 vseeno želeli, ker izraža določen status, ki ga trojka in podobni ne, in zlasti v premijskem segmentu napačno imenovani 'športni terenci' dobivajo vedno večji pomen. Zato v tem primeru potrdim, da je X3 odličen in si ga lahko privoščite brez slabe vesti. Če razmišljate o nekaj različnih kandidatih tega segmenta, se nujno vsedite v takšnega X3 in takoj vam bo jasno, da je tole zlati gimnazijski maturant, ker niti ena malenkost ni prepuščena naključju. Sam bi želel le povsem pametni ključ, ki je ves čas lahko v žepu, na armaturni plošči pa bi gumb za premikanje glasnosti premaknil na mesto, kjer so ostala stikala radia. To pa je to.

Sedi se namreč odlično, sedeža sta vrhunska in prijetno mehka, prostora je veliko, pravzaprav več kot dovolj in sam potrebe po večjem X5 ali grotesknem X6 sploh ne vidim. Od obeh je X3 bolj okreten in to se bo v mestu poznalo, poznalo bi se tudi na brezpotjih, a tja ne boste zavili. Poleg tega pa več prostora ne boste potrebovali, čeravno ne nameravate odpreti selitvenega servisa ali s seboj voziti gruče otrok. V tem primeru ne priporočam nobenega od 'iksov'.

Med vožnjo je X3 za svojo velikost presenetljivo okreten in niti ne posebej štorast, položaj za volanom je praktično brezhiben, na volanu je občutek krasen in podvozje omogoča, da se celo malce hitreje zapeljete skozi kakšen ovinek, obenem pa ni pretrdo. Menjalnik bi na faksu diplomiral z odliko. Je pa nazaj X3 slabše pregleden kot so praktično vsi ti predstavniki, zato si le omislite vzvratno kamero, da ne boste podirali ovir za sabo. Stebrički, ki držijo ostrešje, so pri SUV-jih bolj debeli in zadnje steklo v tem primeru tudi ni pojem velikosti, zato kakšna manjša stvar hitro uide iz vidnega polja, kar pa ni dobro.

Dvolitrski dizel v tako velikem avtomobilu izgleda skoraj smešno. Govorim prav o izgledu, saj pod pokrovom zeva prava luknja. V praksi pa ni slab. Sicer takšen X3 ni noben izstrelek, gre pa čisto solidno, ker ima v tem primeru 140 kW, porabi okoli 8 litrov, med vožnjo pa se motorja zaradi dobre zvočne zatesnitve ne sliši veliko. Ker motor je sam po sebi vseeno precej glasen, ampak zgolj zaradi bolj zavistnega pogleda ostalih, ki bi v dražjem primeru poslušali brbotanje šestvaljnega dizla, močnejšega motorja res ne vzemite.

Tokratni X3 ima opremo xLine in všeč mi je aluminij zunaj ter znotraj, lepše deluje kot les, bolj moderno. Za tiste, ki želite izstopati, bo krasen. Ampak v takšnem primeru, ko je dodatne opreme kar nekaj, pripravite 61.992 EUR. Veliko? Seveda, zato pa pravim, da bo čisto super tudi cenejša karavanska trojka, ki zmore večino tega, kar zmore X3. Le zavisti drugih ne vzbuja toliko, zato bom nehal mešati jabolka in hruške.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X3 xDrive 20d xLine
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 2.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4657 x 1881 x 1661
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1820 (620)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/5,0/5,2
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 40.100
cena testnega vozila v EUR 44.450
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 61.992

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |