Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vmesni člen

BMW X1 xDrive20d

Avtor prispevka: Anže Jereb
X1 predstavlja vstopni korak v BMW-jev svet športno-terenskih vozil. Seveda je štirikolesni pogon xDrive na voljo tudi pri večini njihovih ostalih vozil, a če potrebujete večjo oddaljenostjo od tal, dobre vozne lastnosti in udobje, je tole odličen kompromis!
Vmesni člen
Foto: Gašper Miš
15. 1. 2015 ob 6:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

X1 kljub povečani oddaljenosti ostaja vozniško zelo prijeten
na urejenih podlagah je udoben, na lahkih brezpotjih suveren
prostora je dovolj, tudi odrasli na zadnjih sedežih ne bodo imeli pripomb
volan iz paketa M je vrhunski, tega vsekakor izberite
kakovost izdelave je na visokem nivoju
sprednja sedeža sta med boljšimi nasploh, udobna in lepo objameta hrbet
8-stopenjski samodejni menjalnik je vrhunski izdelek
dvolitrski dizelski motor zlahka zadosti potrebam
motor je preglasen, a se ga vsaj znotraj ne sliši
nekateri elementi niso več najmodernejši, denimo ključ in merilniki
pri tako visoki ceni tempomat ni serijski
cena nasploh je nesramno visoka
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.3 (23 glasov)
video test BMW X1 xDrive20d
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dobre vozne lastnosti in udobje boste zlahka našli pri manj terenskih BMW-jih, se pa na teh dveh poglavjih zna zatakniti pri njihovih večjih in bolj terenskih predstavnikih, zato je X1 dejansko vmesni člen, ki dobro obvlada obe strani. Ni prevelik in preveč glomazen, da bi bil štorast, zato ostaja dovolj simpatičen, pa še naduto ne boste delovali v njem. Po rahli prenovi je tudi bolj privlačen, sploh v takšni elegantni barvi, in leta se mu poznajo le pri nekaterih elementih v notranjosti.

Ključ je denimo še starejše oblike, merilniki tudi in zaslon na sredinskem delu armaturne plošče je manjši od tistih, ki so v BMW-jih zadnji krik mode. To pa je vse, kar ne diši po najnovejšem. Sedi se super, malce višje in posledično bolj pregledno, položaj za volanom je nasploh super in okolje je uporabno, toplo pa vam priporočim še, da ob naboru dodatkov kljukico namenite volanskemu obroču iz paketa M. Je namreč debelejši in res prijetno paše v roke, prav odličen je. Konec koncev je za večino potreb tudi prostora v X1 dovolj, ni pa to ravno družinski avtomobil, v katerem boste prevažali vozičke in ostalo kramo, ker je prtljažnik enostavno premajhen. Za na dopust bo super in tudi štirje potniki se boste v X1 počutili dobro.

BMW vedno znova navdušuje pri voznih lastnostih in celo njihovi glomazni modeli kot sta X5 ali X6 se peljejo presenetljivo suvereno, X1 pa sploh ne deluje okoren, niti ni pretrd, dejansko je zelo prepričljiv, kar pri malenkost bolj od tal oddaljenih vozilih sploh ni nujno. Tudi hiter in zabaven zna biti, če bo treba, je pa vseeno hecno, da pri ceni skoraj 50.000 EUR nima tempomata. No, ne hecno, kar grozno. Naj pa še enkrat opozorim, da nikakor ne vzemite podvozja M, ker bo z njim avtomobil občutno pretrd in nič bolj športen.

Najpogosteje kupci izberete dvolitrski dizelski agregat, ne le v X1, ampak dejansko v večini BMW-jevih modelov. No, v tem avtomobilu je več kot dovolj zmogljiv in me ne čudi, da ga imate tako radi Dejansko je zelo dober, porabi okoli sedem litrov, kar je glede na štirikolesni pogon dobro, le zvok je precej robat. Ampak tega bodo poslušali predvsem pešci, znotraj je X1 dobro zvočno zatesnjen.

Segmenti polterencev zadnja leta kar cvetijo. Kljub štirikolesnemu pogonu in pomočniku pri spuščanju po klancu navzdol tudi tole seveda ni pravi terenec in tudi profil kupcev je takšen, da niti ne potrebuje biti. Bo pa super za zimo, zlasti za tistih nekaj dni, ko je na cestah sneg, pa tudi v vseh ostalih primerih, ko ceste niso v najboljši formi. Ne glede na njihovo stanje pa boste vedno znova navdušeni nad tem, kako lepo se X1 pelje po urejenih podlagah.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X1 xDrive 20d
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4454 x 1798 x 1545
medosna razdalja v mm 2760
prtljažnik v litrih 420
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1660 (485)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 8,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/5,1/5,4
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 29.750
cena testnega vozila v EUR 38.250
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 48.931

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
almo pravi:
Ponesrečena oblika....
(pred 9 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |