Dobre vozne lastnosti in udobje boste zlahka našli pri manj terenskih BMW-jih, se pa na teh dveh poglavjih zna zatakniti pri njihovih večjih in bolj terenskih predstavnikih, zato je X1 dejansko vmesni člen, ki dobro obvlada obe strani. Ni prevelik in preveč glomazen, da bi bil štorast, zato ostaja dovolj simpatičen, pa še naduto ne boste delovali v njem. Po rahli prenovi je tudi bolj privlačen, sploh v takšni elegantni barvi, in leta se mu poznajo le pri nekaterih elementih v notranjosti.
Ključ je denimo še starejše oblike, merilniki tudi in zaslon na sredinskem delu armaturne plošče je manjši od tistih, ki so v BMW-jih zadnji krik mode. To pa je vse, kar ne diši po najnovejšem. Sedi se super, malce višje in posledično bolj pregledno, položaj za volanom je nasploh super in okolje je uporabno, toplo pa vam priporočim še, da ob naboru dodatkov kljukico namenite volanskemu obroču iz paketa M. Je namreč debelejši in res prijetno paše v roke, prav odličen je. Konec koncev je za večino potreb tudi prostora v X1 dovolj, ni pa to ravno družinski avtomobil, v katerem boste prevažali vozičke in ostalo kramo, ker je prtljažnik enostavno premajhen. Za na dopust bo super in tudi štirje potniki se boste v X1 počutili dobro.
BMW vedno znova navdušuje pri voznih lastnostih in celo njihovi glomazni modeli kot sta X5 ali X6 se peljejo presenetljivo suvereno, X1 pa sploh ne deluje okoren, niti ni pretrd, dejansko je zelo prepričljiv, kar pri malenkost bolj od tal oddaljenih vozilih sploh ni nujno. Tudi hiter in zabaven zna biti, če bo treba, je pa vseeno hecno, da pri ceni skoraj 50.000 EUR nima tempomata. No, ne hecno, kar grozno. Naj pa še enkrat opozorim, da nikakor ne vzemite podvozja M, ker bo z njim avtomobil občutno pretrd in nič bolj športen.
Najpogosteje kupci izberete dvolitrski dizelski agregat, ne le v X1, ampak dejansko v večini BMW-jevih modelov. No, v tem avtomobilu je več kot dovolj zmogljiv in me ne čudi, da ga imate tako radi Dejansko je zelo dober, porabi okoli sedem litrov, kar je glede na štirikolesni pogon dobro, le zvok je precej robat. Ampak tega bodo poslušali predvsem pešci, znotraj je X1 dobro zvočno zatesnjen.
Segmenti polterencev zadnja leta kar cvetijo. Kljub štirikolesnemu pogonu in pomočniku pri spuščanju po klancu navzdol tudi tole seveda ni pravi terenec in tudi profil kupcev je takšen, da niti ne potrebuje biti. Bo pa super za zimo, zlasti za tistih nekaj dni, ko je na cestah sneg, pa tudi v vseh ostalih primerih, ko ceste niso v najboljši formi. Ne glede na njihovo stanje pa boste vedno znova navdušeni nad tem, kako lepo se X1 pelje po urejenih podlagah.