Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Metro

Renault captur energy dCi 90 helly hansen

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Pod kožo smo vsi enaki in marsikdo s tem očitno ni preveč zadovoljen. Kar poglejte okoli sebe pa povejte, če vidite dva enako oblečena človeka. Zdaj pa poglejte še enkrat pa povejte, če vidite dva enaka avtomobila. Grem stavit, da je drugi odgovor 'itak'.
Metro
Foto: Gašper Miš
2. 4. 2015 ob 13:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

nastopaška oblika pritegne mnoge poglede
veliko odlagalnih mest v notranjosti za raznorazne drobnarije
dizelski motor še vedno navdušuje z ekonomičnostjo
377-litrski prtljažnik postreže še z uporabnim dvojnim dnom
posodobljeni sistem R-link ne zmrzuje več brez razloga
dokaj udobno blaženje na slabših cestah
sistem extended grip pomaga pri speljevanju na spolzkem
velik sovoznikov predal je najbolj uporaben, ko ni sovoznika
za nišno različico capturja boste morali globoko pogledati v denarnico
nizka streha na zadnji klopi povzroča utesnjenost
neosvetljeni gumbi na prevelikem volanskem obroču
serijska napaka sprednjega odbijača, ki pada iz ležišča
pri kvaliteti izdelave in materialov ni razlike med vstopnim in najboljšim modelom
3,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.3 (31 glasov)
test renault captur energy dCi 90 helly hansen
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tukaj pridejo na vrsto posebne izvedenke, kot je Renaultov captur helly hansen! Captur že v osnovi izgleda dovolj atraktivno, ampak jih je na cestah veliko, zato mora biti še malo bolj poseben. To pomeni tudi drag, ampak razlika je opazna takoj in pridne španske ročice, ki capturja izdelujejo, so tako bolj nagrajene, kot s kupovanjem le vstopnih modelov za dobrih 14 tisočakov.

Rdeče-črna barvna kombinacija zunanjosti je marsikomu všeč. Bi rekel kar večini in verjetno je od vseh capturjev požel največ zanimanja doslej. Sicer s strani malo starejše populacije, pa vendar. Vseeno pa ne morem mimo stvari, ki me moti že od prvega testnega capturja: odbijač na sprednji levi strani ob vožnji po slabši podlagi skoči iz nosila. Podobno se je dogajalo tudi pri enem od prejšnjih in sem mislil, da je to hiba testnega vozila, očitno pa je serijska napaka, pri kateri se nekateri prodajalci kar sami znajdejo in jo po svoje popravijo, čeprav jo bo moral čimprej tudi sam Renault.

Rdeče-črna kombinacija se nadaljuje v notranjosti, kjer so sedeži z več bočne opore še kako dobrodošli. V bistvu se na njih precej bolje sedi, se pa prevlek zaradi kombinacije usnja ne da sneti in oprati, tako da hranjenje in živahne aktivnosti brez pregrinjala v avtomobilu odpadejo. Pohvalim lahko še sistem R-link z navigacijo, ki so ga očitno posodobili po tem, ko so slišali, kako tarnam nad zmrzovanjem. Tokrat je sistem deloval popolnoma brez težav, le meniji včasih kričijo po lektoriranju. Plastična notranjost se razen boljših sedežev praktično ne razlikuje od cenejših bratov. No, na volanu je namesto cenejše okrasne plastike malenkost boljša s karbonsko nalepko, ki k sreči na straneh nima ostrih robov, je pa odlagalnih površin še vedno kar 27, sovoznikov predal med drugim pogoltne velikih 11 litrov drobnarij, vendar se najlažje odpre ravno takrat, ko sovoznika sploh ni v avtomobilu. Na zadnji klopi je občutek zaradi nizke strehe malo utesnjen, preseneča pa prtljažni prostor s svojimi 377 litri prostora in dvojnim dnom, kamor elegantno spravite manjše predmete, da se ne vozijo po celem prtljažniku.

Za pogon pozerja je skrbel dobri stari 1,5-litrski turbodizelski agregat z močjo 66 kilovatov oziroma 90 'konjev', kar je za capturja popolnoma dovolj. To se pokaže tudi pri povprečni porabi, ki le stežka naraste do šestih litrov, tudi ob malo hitrejši vožnji. Tako boste sicer vozili samo na cestnih ravnicah, kjer se lepo in udobno pelje, med ovinki pa trpi za podkrmiljenjem, saj nos ves čas sili naravnost. Mogoče se boste zaradi sistema 'extended grip' večkrat zapeljali na slabo urejene ceste z bolj spolzko podlago, štirikolesnega pogona pa niti captur helly hansen ne ponuja. Večja oddaljenost od tal morebiti res nakazuje na to, vendar imajo vsi capturji še vedno samo pogon na sprednji kolesi, s sistemom extended grip pa lahko z obračanjem gumba na sredinski konzoli omogočite, da ne ostane brez sape že pri prvem vzponu.

Avtomobil v vsakem primeru ostaja zanimiv tudi v najbolj 'prestižni' izdaji, vendar bodo ravno po tej kupci najbolj redko posegli, saj se v veliki večini odločijo za srednji nivo opreme. Vseeno gre za ugoden paket, če bi v ceniku iskali podobnega z dizelskim motorjem in toliko dodatne opreme. Seveda lahko vedno izberete tudi cenejšega, ampak vrh ponudbe je nekaj posebnega in takšen captur vsaj s svojim izgledom to lepo pokaže.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault captur energy dCi 90 helly hansen
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 220 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4122 x 1778 x 1566
medosna razdalja v mm 2606
prtljažnik v litrih 377
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1170 (559)
največja hitrost v km/h 171
pospešek 0-100 km/h v s 13,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,2/3,4/3,7
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 14.290
cena testnega vozila v EUR 21.090
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.440

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |