Na posnetkih vidite novega pola. In nismo se zmotili pri postavitvi, prav vidite. Pri Volkswagnu se svojih prenov ne lotevajo tako očitno kot nekatere druge znamke in morda je to celo bolje, saj svojega dela v tehničnem smislu nikoli ne opravijo polovično.
Kmalu, kar pomeni recimo čez dve leti, bo verjetno že pripeljal čisto nov model, ampak se po preizkusu aktualnega zdi, da ga še dolgo ne bo potreboval, če niste preveč občutljivi glede zunanjosti. Res je tudi, da tisti, ki so ravno kupili starega, potem niso tako jezni, ker niso počakali. Čeprav, če sem čisto pošten, bi bilo bolje, da bi. Zunaj ni sicer skoraj nič novega, malo drugačna sta odbijača in res škoda, da niso dodali še kakšnih serijskih led svetil za dnevne luči, ker jih ima že veliko malčkov v tem segmentu. Baje bodo pri nas na voljo kasneje. Zato pa je znotraj precej nov. Dokaj podoben golfu, bi lahko na hitro rekel, ker ima enak volan in podobno multimedijo.
Ko imaš enkrat v žepu 15 jurjev in se odločaš med novimi avtomobili, se vsak tisočak še kako pozna. Marsikdo me vpraša, zakaj bi dal več za pola, če pa konkurenca stane tudi precej manj. Pa še bistveno bolje izgleda. Če pozabite značko na nosu, je kar nekaj razlogov za, na primer mehka plastika na armaturni plošči, ki daje precej bolj dragocen občutek kot poceni plastika pri tekmecih. Pa odlična ergonomija, res je vse super dobro postavljeno in pregledno. Tam, kjer to potrebujete. Nemci so vse skupaj poštudirali do potankosti in če bi imel še kakšen večji predalček ob vozniku, bi bil že idealen. Poznalo se je tudi, da je imel testni polo najboljši paket opreme highline, ker imata po višini nastavljiva sedeža v tem primeru zelo dober bočni oprijem. In ta vam bo še kako prav prišel, ko se boste hitro preganjali po ovinkih. Polo gre s takšnimi pnevmatikami še kako hitro, pravo veselje ga je tiščati, ker ima tako dobro lego, jasno, 215 45 R17 in športno podvozje sta razloga. Po drugi strani čisto brez veze za tiste, ki ne mislite divjati, ker je takšen polo enostavno pretrd. Ni grozno, ni pa tako udobno, kot je z manjšimi serijskimi platišči, tako da se obvezno zapeljite z njim pred nakupom, če imate možnost, da se ne boste potem jezili, če se vsak dan vozite po slabi cesti v koloni.
Veliko pohval si zasluži še rahlo prenovljen, berite za 5 'konjev' močnejši motor. Sedaj ima 81 kilovatov, to je 110 'konjev', menjalnik pa v tem primeru 6 prestav. Malo je nemiren in rahlo cuka, ko ni ogret, se pa dokaj rad vrti, je odziven in zelo prepričljivo vleče nad 2000 vrtljaji. Za 1,2-litrski motor je precej živahen, kar nekajkrat sem že slišal, da na testnih valjih pokaže večjo moč, kot je zapisana v homologaciji, s čimer ni seveda prav nič narobe, po drugi strani pa je še zelo zmeren pri porabi. Testna je na koncu znašala 6,9 litra, kar ni tako malo, vendar je med varčno vožnjo v povprečju porabil tudi le 5 litrov, kar pa za bencinski motor še zdaleč ni slabo. BMT v imenu sicer pomeni BlueMotion Technologies, pri čemer z nekaj malenkostmi, na čelu s sistemoma start stop in za regeneracijo zavorne energije, privarčuje še kakšen deciliter bencina, v praksi pa bo seveda vse odvisno od vas in prometa. Z veseljem pri tem sodeluje prestavna ročica z mehkimi in natančnimi gibi, ki se ne upira niti malo hitrejšemu prestavljanju, če si voznik zaželi odločneje odpeljati kakšno lepo zaporedje ovinkov.
V skrbi za varnost so vgradili še nov sistem za ugotavljanje utrujenosti voznika, če se odločite za aktivni tempomat, bo polo v mestih znal tudi sam zavirati, če bo zaznal oviro pred sabo, navdušenci nad glasbo boste veseli priključka USB, osvetljenih kozmetičnih ogledal v sprednjih senčnikih tisti, ki morate biti vedno urejeni, osvetljen prostor za noge doda nekaj malega prestiža v mali avto, meni pa se zdijo zelo uporabne še luči, ki z meglenkami posvetijo v ulico, preden zavijete vanjo. Hecno, da je polo kljub svoji starosti in le malenkostnim popravkom spet v samem vrhu razreda. V resnici še zdaleč ni hecno, ampak logično glede na znanje in sredstva, ki jih Nemci vlagajo v razvoj. Celo na naši lestvici TOP 5 je spet v samem vrhu po prodaji novih avtomobilov pri nas. Na novo obliko boste morali še počakati, nove tehnologije pa so že v njem.
1 / 18
Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
tehnični podatki
volkswagen polo 1.2 TSI highline
vrsta motorja
turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Lep avto in kvaliteten, tudi novega sem že kupil pred leti, ampak cena, to je vsekakor preveč za tako majhen avto.
Sedaj vozim C-maxa, ki je cenejši, večji,boljši, vozne lastnosti odlične, poraba ecobosta med 6.5 in 6.6, tudi vzdrževanje je cenejše, torej odločitev.... C-Max!