Planinsko-urbana simpatičnost
Fiat panda 4x4 1.3 multijet
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Lahko bi rekel, da je panda 4x4 najboljša v svojem razredu, ampak to ne bi bilo posebej pohvalno, ker je tudi edina. Vendar pa, glede na to, da vztraja že vrsto let, očitno ima določeno število kupcev, ki jo z veseljem izberejo. Večino najbrž v rodni Italiji, a tudi tukaj zna prepričati s svojim zanimivim karakterjem in posebnostjo. Pravzaprav je tako simpatična, da smo jo proglasili za enega najbolj zabavnih testnih vozil letošnjega leta.
Za koga bi sploh bila panda 4x4? Kot mali avtomobil za vse, ki potrebujejo mestno vozilce s pohvalno majhnim obračalnim krogom, a taisti ne potrebujejo štirikolesnega pogona. Za hitro pošto bi bila v večini primerov premajhna, ker bi v prtljažnik pospravili le paket ali dva, s svojimi terenskimi vrlinami bi jo lahko namenil še lovcem, a bi v njen prtljažnik lahko spet stlačili le zajca, podlasico ali krta.
Na cesti je panda 4x4 torej udobna in nadvse okretna, z nosom sicer rada rine naravnost, a nič dramatično. Resnično pa zaživi takrat, ko jo boste postavili pred težavo in jo bo prežvečila kot za šalo. Vprašajte Italijane, ki so na pande 4x4 nori. Še na tiste stare in neudobne, pa vam bodo povedali, da jih ne zamenjajo za nič drugega. Mogoče le za to novo.
Toliko karakterja danes premore le malo avtomobilov in zato je plastiki in ceni navkljub to eden najbolj zanimivih avtomobilov letošnjega leta. In dejansko avtomobi, ki nima konkurence, ker tako kompaktnih malčkov, ki bi znali vihrati med mestnimi ulicami ali pa plezati na vrh Krvavca sploh ni.
tehnični podatki | fiat panda 4x4 1.3 multijet |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1248 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 55 (75) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 190 pri 1.500 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3686 x 1672 x 1605 |
medosna razdalja v mm | 2300 |
prtljažnik v litrih | 225 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1115 (500) |
največja hitrost v km/h | 159 |
pospešek 0-100 km/h v s | 14,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,0/4,6/4,7 |
poraba na testu v l/100 km | 5,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 7.650 |
cena testnega vozila v EUR | 13.550 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 14.860 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!