Dovolj fit za brezpotja?
Opel insignia country tourer 2.0 CDTI 4x4 ecotec
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Testno insignio je poganjal dvolitrski turbodizelski motor CDTI, ki je proizvedel največ 120 kilovatov oz. 163 'konjev'. Predstavlja najvarčnejšo opcijo v country tourerju, ki pa v praksi sploh ni varčna, niti ne posebej dinamična. 8 litrov in pol na sto kilometrov, toliko nam je pil avto na testu. Za povprečno, niti ne preveč uživantsko vožnjo se zdi preveč. Druga stvar, ki je pri motorju najbolj zmotila, je zvok, ki je domala traktorski. Itak vedno poudarjamo, da mora Opel res konkretno začeti z novimi motorji in tale dejstvo samo še dodatno potruje, saj ni posebej prepričljiv. Pospešuje resda zvezno, vendar je pomanjkljivosti preveč, da bi ga z vsem srcem priporočali. Podobno je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki ne premore ostrine in natančnosti, ki smo ju vajeni pri konkurenci v tem razredu. Enostavno prestav ni tako zabavno pretikati, morda na račun zglobov, ki se premalo čutijo, ali pa mehkobe. Verjetno pa zaradi kombinacije obojega. Glede na karakter avtomobila, ki je predvsem udoben, bi se mu verjetno bolj podal samodejni menjalnik.
Omembne vredno je dejstvo, ki morda lahko služi tudi kot opozorilo, in sicer da se ni preveč varno zanašati na potovalni računalnik oz. doseg, ki bi ga naj še imeli s preostalim gorivom v rezervoarju.
Naš Anže se je moral po polžje na odstavnem pasu pripeljati do najbližje bencinske črpalke. Potovalni računalnik je kazal še 65 kilometrov, preden naj bi avtomobil obstal brez življenjske tekočine, vendar se je računalnik očitno odločil, da je to premalo za normalno in požrešno vožnjo. Da avtomobil ne pusti vožnje pri večji hitrosti, je verjetno varnostni ukrep, ki pa lahko voznika pošteno ugrizne v zadnjico. Ravno na avtocesti, na primer. Čudna odločitev, ki ima lahko sila neprijetne posledice.
Dejstvo je, da tega avta ne bodo kupovali ljudje, ki radi polagajo ovinke ali se ob nedeljah vozijo po džunglah, pač pa družine z vikendom, do katerega pelje kakšna makadamska cesta, mogoče celo zasnežena, in takrat bo insignia prepričljiva. Tudi poigrati se bo mogoče s kakšnim manjšim zdrsom. Da boste vsaj izkoristili ta dober štirikolesni pogon, če ga že imate na razpolago.
tehnični podatki | opel insignia country tourer 2,0 CDTI 4x4 ecotec |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1956 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 120 (163) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 od 1.750 do 2.500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4920 x 1522 x 1856 |
medosna razdalja v mm | 2737 |
prtljažnik v litrih | 540 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1768 (517) |
največja hitrost v km/h | 205 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,5/4,3/5,4 |
poraba na testu v l/100 km | 8,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 29.880 |
cena testnega vozila v EUR | 34.680 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 41.150 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!