Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Glasbeno popotovanje

Renault laguna grandtour dCi 175 BVA bose&design

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Od najbogatejše opremljene in seveda najdražje lagune sem med serijsko opremo upravičeno pričakoval še odlični 4control. Ampak ne, tudi če boste za laguno odšteli 35.600 evrov, bo treba še vedno seči v žep in doplačati dodatnih 1.500 evrov za krmiljenje vseh štirih koles.
Glasbeno popotovanje
Foto: Anže Jereb
7. 6. 2011 ob 18:01
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

udobna in sproščujoča vožnja po francoskih standardih
zelo bogata oprema bogatejšega od dveh paketov
prijetni materiali in dobra kakovost izdelave
počutje v kabini je prijetno tudi zaradi velikega strešnega okna
na prtljažnih vratih se lahko šipa odpira ločeno, kar je izredno uporabno
motor je zelo zmogljiv v srednjem območju vrtljajev
4control bi bil lahko že serijski pri tako dragi izvedenki
prtljažnik je glede na karavansko izvedenko premajhen
poraba je velika v primerjavi s konkurenco
odlagalnih mest je ob vozniku enostavno premalo
sedenje je še vedno previsoko, spodaj prisekan volan je včasih neroden
v armaturni plošči je bilo občasno slišati škripanje
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (7 glasov)
video test renault laguna grandtour dCi 175 BVA bose&design
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Verjemite mi, splača se. Sicer še ne vemo, kako se zadeva obnese na dolgi rok, ampak prvi občutki med vožnjo so bili zelo dobri. Seveda to ne pomeni, da se ta, ki ga nima, pelje zanič; nasprotno, v primerjavi z nekdanjimi renaulti je vožnja vrhunska. Udobna in po potrebi celo malo dinamična, čeprav bi se karoserija lahko manj nagibala. Glede na mere vas bosta presenetila vodljivost in občutek na volanu, s 4control pa bi bilo vse še boljše.

Pri novi laguni me še vedno motita previsoko sedenje in prisekan volanski obroč. Za visoke voznike je sicer veliko prostora v dolžino, še bolje pa bi bilo, če bi bil sedež že v osnovi nameščen nižje. Volanski obroč moti, kadar ga vrtite na mestu, na primer med hitrim parkiranjem, med samo vožnjo pa niti ne, ker lastniki lagune redko vozijo tako hitro po alpskih serpentinah, da bi ves čas preprijemali volan. S svojimi merami, predvsem tukaj mislim dolžino 4,8 metra, je grandtour zelo konkreten avtomobil. In ravno zato bi pričakoval, da bo prtljažni prostor ponujal kaj več kot le dobrih 500 litrov. Konkurenca je tukaj lahko precej močnejša. Je pa zato prtljažnik zelo uporaben zaradi ločenega odpiranja šipe zadaj, kar ima zelo malo avtomobilov. Stane 290 evrov in nekdo si bo laguno želel že samo zaradi tega. Poleg tega je še krasno obdelan in ima enostaven sistem zlaganja zadnjih sedežev.

Več prostora je tako za potnike v kabini. Spet ne rekordno veliko, je pa počutje dobro in vožnja udobna tudi na daljših poteh. Sploh je prijetno zaradi velikega strešnega okna, ki sicer stane dodaten tisočak. Kljub blagi prenovi je tudi v tej laguni absolutno premalo uporabnih odlagalnih mest ob vozniku, tako da dejansko nimate kam odložiti svojih malenkosti iz žepov. Le pred ročico menjalnika je en manjši pokrit predalček. Ob sicer odličnih materialih in vrhunski izdelavi sem občasno vseeno slišal neko škripanje v armaturki, kar zna kakšnega kupca razjeziti, če ne posluša glasne glasbe. V laguni jo namreč lahko, saj ima zmogljiv radijski sprejemnik z 10 zvočniki Bose, kar je navedeno celo v imenu paketa opreme. Zvok ni na nivoju tistih iz limuzin višjega razreda, je pa zato precej glasen in za cenovni rang dober.

Visoko končno ceno testne lagune narekuje vsa oprema avtomobila, saj ima sledljiva biksenonska žarometa, ki ju morate izbrati, ker sta odlična, oblazinjenje je usnjeno, na krovu je tudi navigacija, ki je za sodobne standarde preveč komplicirana za upravljanje in imam sam v tem primeru veliko raje kakšno zunanjo in bistveno cenejšo enoto. Da gre za vrh ponudbe, seveda označujeta še zmogljiv dizelski motor in menjalnik. Dvolitrski agregat ima 127 kilovatov, porabi pa dobrih 8 litrov na 100 kilometrov. Pri porabi se konkurenca bolje odreže, pri samih zmogljivostih v srednjem območju vrtljajev pa redkokje. Sploh na avtocesti se odlično odreže pri vmesnem pospeševanju. Če želite še samodejni menjalnik, je ta motor tudi edina izbira. Šest stopenj ima, ki se dokaj počasi, zato pa zelo udobno izmenjujejo. Takšna kombinacija se zdi idealna za mešano družinsko in poslovno rabo, kjer voznik ne zahteva preveč dinamike. Uživa pa v dobri glasbi. Če ste se navadili na obliko lagune, ki je s prenovo postala le malo manj nerodna, boste z njo najbolj zadovoljni na dolgih poteh.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault laguna grandtour dCi 175 BVA bose&design
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 127 (173) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 360 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski BVA
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4803 x 1811 x 1473
medosna razdalja v mm 2758
prtljažnik v litrih 508/1593
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1595 (512)
največja hitrost v km/h 215
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2/5,3/6,3
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 22.190
cena testnega vozila v EUR 28.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.600

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 13. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |