Verjemite mi, splača se. Sicer še ne vemo, kako se zadeva obnese na dolgi rok, ampak prvi občutki med vožnjo so bili zelo dobri. Seveda to ne pomeni, da se ta, ki ga nima, pelje zanič; nasprotno, v primerjavi z nekdanjimi renaulti je vožnja vrhunska. Udobna in po potrebi celo malo dinamična, čeprav bi se karoserija lahko manj nagibala. Glede na mere vas bosta presenetila vodljivost in občutek na volanu, s 4control pa bi bilo vse še boljše.
Pri novi laguni me še vedno motita previsoko sedenje in prisekan volanski obroč. Za visoke voznike je sicer veliko prostora v dolžino, še bolje pa bi bilo, če bi bil sedež že v osnovi nameščen nižje. Volanski obroč moti, kadar ga vrtite na mestu, na primer med hitrim parkiranjem, med samo vožnjo pa niti ne, ker lastniki lagune redko vozijo tako hitro po alpskih serpentinah, da bi ves čas preprijemali volan. S svojimi merami, predvsem tukaj mislim dolžino 4,8 metra, je grandtour zelo konkreten avtomobil. In ravno zato bi pričakoval, da bo prtljažni prostor ponujal kaj več kot le dobrih 500 litrov. Konkurenca je tukaj lahko precej močnejša. Je pa zato prtljažnik zelo uporaben zaradi ločenega odpiranja šipe zadaj, kar ima zelo malo avtomobilov. Stane 290 evrov in nekdo si bo laguno želel že samo zaradi tega. Poleg tega je še krasno obdelan in ima enostaven sistem zlaganja zadnjih sedežev.
Več prostora je tako za potnike v kabini. Spet ne rekordno veliko, je pa počutje dobro in vožnja udobna tudi na daljših poteh. Sploh je prijetno zaradi velikega strešnega okna, ki sicer stane dodaten tisočak. Kljub blagi prenovi je tudi v tej laguni absolutno premalo uporabnih odlagalnih mest ob vozniku, tako da dejansko nimate kam odložiti svojih malenkosti iz žepov. Le pred ročico menjalnika je en manjši pokrit predalček. Ob sicer odličnih materialih in vrhunski izdelavi sem občasno vseeno slišal neko škripanje v armaturki, kar zna kakšnega kupca razjeziti, če ne posluša glasne glasbe. V laguni jo namreč lahko, saj ima zmogljiv radijski sprejemnik z 10 zvočniki Bose, kar je navedeno celo v imenu paketa opreme. Zvok ni na nivoju tistih iz limuzin višjega razreda, je pa zato precej glasen in za cenovni rang dober.
Visoko končno ceno testne lagune narekuje vsa oprema avtomobila, saj ima sledljiva biksenonska žarometa, ki ju morate izbrati, ker sta odlična, oblazinjenje je usnjeno, na krovu je tudi navigacija, ki je za sodobne standarde preveč komplicirana za upravljanje in imam sam v tem primeru veliko raje kakšno zunanjo in bistveno cenejšo enoto. Da gre za vrh ponudbe, seveda označujeta še zmogljiv dizelski motor in menjalnik. Dvolitrski agregat ima 127 kilovatov, porabi pa dobrih 8 litrov na 100 kilometrov. Pri porabi se konkurenca bolje odreže, pri samih zmogljivostih v srednjem območju vrtljajev pa redkokje. Sploh na avtocesti se odlično odreže pri vmesnem pospeševanju. Če želite še samodejni menjalnik, je ta motor tudi edina izbira. Šest stopenj ima, ki se dokaj počasi, zato pa zelo udobno izmenjujejo. Takšna kombinacija se zdi idealna za mešano družinsko in poslovno rabo, kjer voznik ne zahteva preveč dinamike. Uživa pa v dobri glasbi. Če ste se navadili na obliko lagune, ki je s prenovo postala le malo manj nerodna, boste z njo najbolj zadovoljni na dolgih poteh.