Kralj individualizacije
Opel adam jam 1.4 ecoflex
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Očitno pa se takšne stvari niso dogajale samo mulcem v Sloveniji, ampak tudi drugod. Celo stavil bi, da je nekaj podobnega počel eden izmed idejnih vodij opla adam, malčka, ki je lahko skoraj takšen, kot si vsak želi. Zato mu je Opel tudi prilepil naziv 'kralj individualizacije'.
Na voljo so 3 barve strehe, 4 velikosti platišč v 10 različnih oblikah in kar 31 barvah. Tudi v notranjosti lahko spreminjate barve, na voljo so štiri, 15 različnih vzorcev sedežev in 19 dekorjev.
Oplovega malčka si lahko namreč okrasite po želji. Pa ne le znotraj, pač pa tudi zunaj. Izbirate lahko med črno, rjavo ali belo barvo strehe, na voljo so štiri velikosti platišč v desetih različnih oblikah in kar 31 barvah. Glede na to da je na voljo toliko možnosti, se na cesti dva popolnoma enaka gotovo ne bosta srečala. Če pa že bosta zunaj približno enaka, bo notranjost gotovo različna, saj so tudi tukaj na voljo štiri barve sedežev in armaturne plošče, 15 različnih vzorcev na sedežih in 19 dekorjev. Zdaj vam je verjetno jasno, zakaj naziv v naslovu.
Testni avtomobil je imel čudno hibo, saj me je med zagonom motorja vsakič zmotilo pokanje in škripanje lopute za zrak, kar je malo kvarilo vtis o sicer dobri obdelavi in prijetnih materialih. Kar se prostornosti tiče, se bosta spredaj dva čisto udobno peljala, za štiri pa je definitivno premajhen. Malo stvari boste namreč spravili v prtljažnik, saj je njegov volumen samo 170 litrov, zato bodo nekateri predmeti pač našli svoje mesto na zadnji klopi. Dobro pritrjeni, seveda.
Za pogon malčka je skrbel sicer ne najmočnejši 1,4-litrski bencinski motor, ki proizvede 64 kW (87 KM) in ki ga je bilo potrebno pri nižjih vrtljajih konkretno priganjati, zaradi česar se precej poveča tudi poraba. Pozna se, da je motor že star. Vseeno sem pričakoval, da bo malček popil malo bencina, pa je bila poraba le ob zelo varčni vožnji pod sedmimi litri na 100 kilometrov. Tako kot corsa se tudi adam dobro znajde na cesti, v kratkih ovinkih, najbolj pa bo doma v mestu. V tem primeru je tudi smiseln sistem start&stop, da pri čakanju na zeleno luč motor ne teče v prazno. Ugodnost, ki jo je seveda treba doplačati. Sem pa prepričan, da se bo adamu še veliko bolj podal novi 1,0-litrski turbobencinski motor SIDI, ki bo proizvedel do 85 kW (115 KM) in bo imel tudi šesto prestavo, ki sem jo tukaj res pogrešal.
tehnični podatki | opel adam 1.4 ecoflex jam |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1398 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 64 (87) pri 5600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 115 pri 4000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3698 x 1720 x 1484 |
medosna razdalja v mm | 2311 |
prtljažnik v litrih | 170 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1120 |
največja hitrost v km/h | 176 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,1 |
poraba na testu v l/100 km | 6,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 11.660 |
cena testnega vozila v EUR | 13.760 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 15.795 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!