Svoboda gibanja
Mazda MX-5 1.8i takumi
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Pred večino ovinkov z MX-5 sploh ni potrebno zavirati, samo počakate, da vidite naprej in spet do konca pritisnete plin. Itak je prešibek, da bi šel počez pa če se še tako trudite. ESP se mi je na primer med vožnjo na znameniti prelaz Giau v Dolomitih samo enkrat vklopil. Motor se sicer še kar rad zavrti do 6 in pol in morali ga boste ves čas tiščati po takšnih strmih cestah, k sreči pa ima tako dober menjalnik, da vas to ne bo niti malo motilo. Skratka, to je tisti pravi užitek v vožnji, tukaj ni dvoma. Čeprav pravim navdušencem še vedno priporočam močnejši dvolitrski motor, da bo vsaj kdaj zaplesala ritka.
tehnični podatki | mazda MX-5 1.8i takumi |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1798 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 93 (126) pri 6.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 167 pri 4.500 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4020 x 1720 x 1245 |
medosna razdalja v mm | 2330 |
prtljažnik v litrih | 150 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1075 |
največja hitrost v km/h | 198 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,4/5,5/7,0 |
poraba na testu v l/100 km | 8,6 |
cena osnovnega vozila v EUR | 20.990 |
cena testnega vozila v EUR | 24.790 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 25.189 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!