Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mini aston martin

Ford fiesta 1.0 ecoboost titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Lahko se zgodi, da boste v svojem vzvratnem ogledalu med vožnjo večkrat zagledali športno masko avtomobila z nadvse agresivnimi režami z zrak. Ne, število vozil znamke Aston Martin se ni nenavadno povečalo, takšna je po novem mala Fordova fiesta.
Mini aston martin
Foto: Gašper Miš in Anže Jereb
14. 6. 2013 ob 9:21
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika z agresivnimi linijami privlači
položaj za volanom je odličen
hvalimo udobno blaženje in športne vrline
litrski ecoboost je nadvse prožen in varčen
'sikanja' med pospeševanjem se ne boste naveličali
sistem Sync deluje odlično
okretnost je le ena od vrlin fieste
za visoke potnike bo prostora premalo
zaslon na armaturni plošči je premajhen
zvok preko povezave bluetooth je slab
prtljažnik je majhen
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (29 glasov)
video test ford fiesta 1.0 ecoboost titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Od prenove dalje fiesta izgleda nadvse našpičeno. No, vsaj njen sprednji del, ki je res postal podoben tistemu na DB9 in po mojem mnenju bi morala biti že od nekdaj takšna, ker je najbolj športna predstavnica med malčki. Športna v smislu lege na cesti in količine povratnih informacij, ki jih voznik dobi preko volana, ne športna zaradi pospeškov, ker tokratna z vsega litrskim pogonskim strojem v 'podkožju' to sploh ni. Kakorkoli že, nos sedaj spominja na aston martine, ostalo pa so pri zunanjosti kar nekako pustili. Zadek je skoraj enak, ker so ga bojda že v prvo povsem zadeli, iz boka pa avtomobil tudi. Znotraj so spremenili tkanine in nekaj malenkosti, opazili boste, da so nekateri materiali boljši ter da je vse skupaj bolje sestavljeno. Sedaj dejansko glede kakovosti nimam niti najmanjše pripombe, tudi glede funkcionalnosti ne. Vse je tako, kot mora biti, le zaslon s podatki se mi že od nekdaj zdi premajhen.

Majhen pa je tudi prtljažnik in nasploh celoten avtomobil, dejansko med manjšimi v segmentu. Če potrebujete majhen, a čim bolj prostoren avtomobil, potem bo kakšen tekmec bolj primeren, saj so fiestine vrline drugje. Je okretna in v mestu zelo prijetna, parkirali jo boste povsem enostavno, ker je tudi dovolj pregledna, idealna za šviganje po ozkih mestnih ulicah. Posledično tudi zato, ker je volan precej neposreden in smer fiesta spreminja zelo suvereno, menjalnik je natančen in hiter, celoten komplet pa zelo prepričljiv. Za dopust boste seveda potrebovali drug avtomobil, če boste želeli s seboj vzeti še pet potovalnih kovčkov.

Ob prenovi je dobila še litrske turbobencinske motorje iz focusa, B-maxa in ostalih modelov. Morda se spominjate, da sem takšen motor pohvalil že v testu B-maxa, ko smo se s sodelavcema zapeljali do Dalmacije. Takrat me je pravzaprav motila le poraba goriva, ki je bila prevelika, in točno to sem pričakoval tudi tokrat, pa so me Fordovci pozitivno presenetili. Na testu fieste se je poraba ves čas gibala pri dobrih šestih litrih, vsekakor pa pod sedmimi, tudi če sem si privoščil nekaj uživanja v ovinkih. In to je super. K toliko manjši porabi pripisujem tri dejstva. Fiesta je nekoliko lažja od B-maxa, manjši je upor vozila, obenem pa je testno fiesto poganjal šibkejši motor ecoboost, ki je ponudil dvajset 'konjev' manj od tistega v B-maxu. Dovolj? Ja in ne. Povsem zadosti zmogljiva in živahna je tako motorizirana fiesta, glede na odličen občutek med vožnjo pa kar kliče po bolj agresivnem motorju. In med vsakim pospeševanjem se vam bo ob pihanju turbinskega polnilnika kar smejalo ...

Testna fiesta je bila še pošteno založena z opremo in posledično ne najcenejša. Z opremo titanium in kopico dodatkov je cena nanesla na 17.500 evrov, vendar nisem zato ničesar pogrešal, vključno z najnovejšimi Fordovimi sistemi, kot sta Sync in MyKey, ne. Tako bogate opreme morda ne potrebujete in je lahko cena ugodnejša, vsekakor pa je fiesta s prenovo odpravila tiste majhne hibe, ki jih je imela, in naj bo vsekakor v ožjem izboru pri nakupu novega malčka. Ima zelo živahen karakter, se dobro pelje, ni pa neudobna. Ampak izberite jo v takšni atraktivni barvi, ker je njen karakter živahen in to naj tudi izraža. Premalo lepih barv vidimo med avtomobili na cesti.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford fiesta titanium 1.0 EcoBoost
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 170 od 1.400 do 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3969 x 1722 x 1495
medosna razdalja v mm 2490
prtljažnik v litrih 276
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1101 (454)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/3,7/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,7
cena osnovnega vozila v EUR 12.770
cena testnega vozila v EUR 15.320
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.465

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
d2VyIGF2YXRhciBuZXcgZm9yIGZvcnVtLmpwZzE0MDE5NzE2NDM=.jpg
wer pravi:
bom še jaz dodal moje bolj prizanesljivo mnenje in sicer mislim, da je Igor pomešal modela Fiesta 1.0 ecoboost in Fiesta ST, pri čemer je slednja pravi mali dirkalnik z dovolj moči, navora in s tremi vrati, ecoboost pa pomeni pri manjši kubikaturi več moči in recimo manjšo porabo ali vsaj isto kot pri 1,6 mašini. Ta stroj je dobil dve leti zaporedoma mednarodno priznanje in to pa že ni kar tako, a ne? 
(pred 1 desetletji )
a2l0dF9yZXN0YXVybzEzLmpwZzEzMTU3NjI2MDU=.jpg
s0me0ne0 pravi:
Bereš komentarje od kekca Igorja in te samo pritisne na veliko potrebo. Izjave so nelogične in nesmiselne. Zakaj pa ne bi smel manjši avtomobil imeti 5 vrat? Ker se tebi to ne zdi smiselno? Kdo pri vragu pa sploh si ti? Verjetno še vedno voziš zlajnano trivratno alfo 145 in misliš, da si bog, ker ti porabi toliko, da moraš vsak dan pecati bencinkelnarje na Petrolu. Zlezi nazaj pod kamen izpod katerega si prilezel.
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |