Od prenove dalje fiesta izgleda nadvse našpičeno. No, vsaj njen sprednji del, ki je res postal podoben tistemu na DB9 in po mojem mnenju bi morala biti že od nekdaj takšna, ker je najbolj športna predstavnica med malčki. Športna v smislu lege na cesti in količine povratnih informacij, ki jih voznik dobi preko volana, ne športna zaradi pospeškov, ker tokratna z vsega litrskim pogonskim strojem v 'podkožju' to sploh ni. Kakorkoli že, nos sedaj spominja na aston martine, ostalo pa so pri zunanjosti kar nekako pustili. Zadek je skoraj enak, ker so ga bojda že v prvo povsem zadeli, iz boka pa avtomobil tudi. Znotraj so spremenili tkanine in nekaj malenkosti, opazili boste, da so nekateri materiali boljši ter da je vse skupaj bolje sestavljeno. Sedaj dejansko glede kakovosti nimam niti najmanjše pripombe, tudi glede funkcionalnosti ne. Vse je tako, kot mora biti, le zaslon s podatki se mi že od nekdaj zdi premajhen.
Majhen pa je tudi prtljažnik in nasploh celoten avtomobil, dejansko med manjšimi v segmentu. Če potrebujete majhen, a čim bolj prostoren avtomobil, potem bo kakšen tekmec bolj primeren, saj so fiestine vrline drugje. Je okretna in v mestu zelo prijetna, parkirali jo boste povsem enostavno, ker je tudi dovolj pregledna, idealna za šviganje po ozkih mestnih ulicah. Posledično tudi zato, ker je volan precej neposreden in smer fiesta spreminja zelo suvereno, menjalnik je natančen in hiter, celoten komplet pa zelo prepričljiv. Za dopust boste seveda potrebovali drug avtomobil, če boste želeli s seboj vzeti še pet potovalnih kovčkov.
Ob prenovi je dobila še litrske turbobencinske motorje iz focusa, B-maxa in ostalih modelov. Morda se spominjate, da sem takšen motor pohvalil že v testu B-maxa, ko smo se s sodelavcema zapeljali do Dalmacije. Takrat me je pravzaprav motila le poraba goriva, ki je bila prevelika, in točno to sem pričakoval tudi tokrat, pa so me Fordovci pozitivno presenetili. Na testu fieste se je poraba ves čas gibala pri dobrih šestih litrih, vsekakor pa pod sedmimi, tudi če sem si privoščil nekaj uživanja v ovinkih. In to je super. K toliko manjši porabi pripisujem tri dejstva. Fiesta je nekoliko lažja od B-maxa, manjši je upor vozila, obenem pa je testno fiesto poganjal šibkejši motor ecoboost, ki je ponudil dvajset 'konjev' manj od tistega v B-maxu. Dovolj? Ja in ne. Povsem zadosti zmogljiva in živahna je tako motorizirana fiesta, glede na odličen občutek med vožnjo pa kar kliče po bolj agresivnem motorju. In med vsakim pospeševanjem se vam bo ob pihanju turbinskega polnilnika kar smejalo ...
Testna fiesta je bila še pošteno založena z opremo in posledično ne najcenejša. Z opremo titanium in kopico dodatkov je cena nanesla na 17.500 evrov, vendar nisem zato ničesar pogrešal, vključno z najnovejšimi Fordovimi sistemi, kot sta Sync in MyKey, ne. Tako bogate opreme morda ne potrebujete in je lahko cena ugodnejša, vsekakor pa je fiesta s prenovo odpravila tiste majhne hibe, ki jih je imela, in naj bo vsekakor v ožjem izboru pri nakupu novega malčka. Ima zelo živahen karakter, se dobro pelje, ni pa neudobna. Ampak izberite jo v takšni atraktivni barvi, ker je njen karakter živahen in to naj tudi izraža. Premalo lepih barv vidimo med avtomobili na cesti.