
Morda je ravno zato zunanjost umirjena, klasično limuzinska in nikakor ne nastopaška. A vseeno bo na legacyju pristal marsikateri pogled mimoidočih. Včasih vas kakšna stvar privlači, pa dejansko niti ne veste, zakaj. Smo prepričani, da se vam je to že kdaj zgodilo. Recimo, ko se po kosilu odpravite mimo picerije pa bi šli kar notri in si vzeli en kos pice, pa čeprav ste v bistvu siti.
No, nekaj podobnega se nam dogaja s subaruji. Tako, na prvo žogo, niti ne vemo, zakaj nas tako privlačijo, oblikovno niso posebej atraktivni, notranjost ne preseneča, motor s 110 kilovati pa tudi ni poseben presežek. A je skupek vseeno tako odličen, da je v uredništvu vedno za ključe katerega od vozil te znamke največ povpraševanja. Tudi tokrat pri legacyju.
Japonci pravijo, da bi jih moral prepričati izgled, ponudba opreme in prostora, najbolj pa seveda vozne lastnosti. Ampak takšen subaru bo ostal redek, to je dejstvo. Marsikdo bo namreč že samo zaradi imidža izbral kakšnega audija ali BMW-ja pa čeprav tu dobi tudi kaj več.
Notranjost je narejena iz bolj trdih materialov, a zato zdrži. Tako dolgo, da čričkov ne boste slišali niti takrat, ko se boste po dolgih letih od njega poslavljali. Stikala so pregledna, odlagališč je za silo dovolj, prostora pa ogromno. Tudi tisti potniki zadaj se ne bodo stiskali, čeravno sami ne bodo tega želeli.
Vedno znova nas navduši, kako se subaruji peljejo. Celo za razred manjši in na videz ter na papirju bolj športni avtomobili so v praksi počasnejši kot ta velika limuzina. Podvozje je tako dobro uglašeno, da je res udobno, hkrati pa se avtomobil zaradi nizkega težišča krasno drži ceste in je povrhu vsega še odlično vodljiv. Pravzaprav zaradi udobnega požiranja grbin v prvi hitri zavoj ne boste zapeljali niti s polovično zmogljivostjo podvozja. Z vsekolesnim pogonom legacy sploh ni okoren, ampak poskočen, z mesta ali iz ovinka pa se kar odlepi.
Ima pa avtomobil dve pomanjkljivosti, ki sta lahko zelo moteči. Voznicam verjetno ne bo všeč pretrd pedal sklopke, nas pa je najbolj motilo, da lahko prtljažnik odpirate le z gumbom na ključu. No ja, na zadku je sicer še ključavnica, a je tako nerodno postavljena, da jo je treba najprej dolgo iskati, potem pa je še pravi podvig vanjo vtakniti ključ.
Legacy res navduši s svojo vožnjo in uporabnostjo v vseh razmerah. In čeprav bi imel sam veliko raje karavana, je limuzina dobra alternativa na začetku omenjenim nemškim limuzinam. Res, da ni tako prestižna, je pa zato še vse drugo. Za dobrih 30.000 evrov je v bistvu odličen nakup.
tehnični podatki | subaru legacy 2,0D |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, bokserski |
prostornina v ccm | 1998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 110 (150) pri 3600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 pri 1800-2400 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4730 x 1780 x 1505 |
medosna razdalja v mm | 2750 |
prtljažnik v litrih | 486 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1501 |
največja hitrost v km/h | 206 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,5/5,1/5,9 |
poraba na testu v l/100 km | 7,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 29.890 |
cena testnega vozila v EUR | 29.890 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 33.890 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















